Mode & Beauty alle pijlers

ik wordt lelijk

25-11-2012 16:23 164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben benieuwd wie dit ook ervaart.

Ben nu midden 20,en merk dat ik dikker begin te worden,ik sport wel maar het werkt niet,de rondingen blijven groeien,ook merk ik dat mijn huid ouder wordt.

Vanaf welke leeftijd treed het verval in?? midden 20 al???
quote:staceyno3 schreef op 25 november 2012 @ 17:14:

ja zoals die laatste foto van jlo is mijn huid ook,je ziet duidelijk een uitgeleefde huid.Nou, dan pas maar op. Over 10 jaar loop je er zo bij

Jawel want over mijn sollicitatie brieven gooi ik de spellings controle of ik laat hem checken.
Dan moet je er maar wat make-up opsmeren, helpt!

Of je bruin laten sprayen, scheelt ook in het mummieficatie proces.
Ik vind uiterlijkheden niet onbelangrijk, en ik doe ook elke dag een leuk make-upje op hoor, maar ik vind andere dingen gewoon belangrijker. Zoals foutloos kunnen spellen, en inzien waar het werkelijk om draait in het leven. Gezondheid enzo. Uiterlijk en mode; superleuk, maar wel triviaal.
quote:staceyno3 schreef op 25 november 2012 @ 17:17:

Jawel want over mijn sollicitatie brieven gooi ik de spellings controle of ik laat hem checken.Maar dan val je toch direct door de mand als je het gesprek hebt?
vautloss spellen met een lelluke kop, nah dat is toch geen keuse?
Ik vind mijn uiterlijk niet belangrijk, mijn gezondheid wel. Voor de kinderen. Als ik dan toch geld moet uitgeven dan gaat het naar voeding (of sport, spel, opleiding rijbewijs) en niet naar kleding of bijspuiten van rimpels of liften van borsten.
quote:2Italy2 schreef op 25 november 2012 @ 17:22:

vautloss spellen met een lelluke kop, nah dat is toch geen keuse?Een lelijke kop krijgen en dan alsnog niet kunnen spellen, da's hel.
Maar nu is het wel duidelijk geworden waarom je nooit mee mag met je vriend; je bent lelijk.
quote:brandy38 schreef op 25 november 2012 @ 17:27:

Maar nu is het wel duidelijk geworden waarom je nooit mee mag met je vriend; je bent lelijk.Oooh burn.
quote:brandy38 schreef op 25 november 2012 @ 17:27:

Maar nu is het wel duidelijk geworden waarom je nooit mee mag met je vriend; je bent lelijk.Ohw. Ik heb schijnbaar wat gemist. Die vriend is wel knap?
quote:maZZelen schreef op 25 november 2012 @ 17:31:

[...]

Ohw. Ik heb schijnbaar wat gemist. Die vriend is wel knap?Of "slim".
pfff...

Mijn vriendin wordt met de dag mooier. Tien jaar geleden was het nog een meisje. Nu wordt ze met de dag een mooiere vrouw. De paar rimpeltjes die ze heeft zie ik niet eens tenzij ze er zelf wat van zegt.
quote:Cateautje schreef op 25 november 2012 @ 17:24:

[...]

Een lelijke kop krijgen en dan alsnog niet kunnen spellen, da's hel.

maar...

Dit topic staat in de top 10 net boven "Kanker met uitzaaiing". Om te janken, toch?

Ik zou het weg laten halen vanwege privacy omdat je het eigenlijk niet kan maken, dit.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
P.s. Ik ben een lekker wijf. Anders gooien we het straks daar weer op,

En Badje kan het weten.
quote:2Italy2 schreef op 25 november 2012 @ 17:35:

[...]

[afbeelding]

maar...

[afbeelding]Het is wel een statement.
quote:Very__Cherry schreef op 25 november 2012 @ 17:38:

P.s. Ik ben een lekker wijf. Anders gooien we het straks daar weer op,

En Badje kan het weten.Hier ben ik het grotendeels mee eens
quote:verliefdopiemand schreef op 25 november 2012 @ 16:48:

En ouder worden staat niet gelijk aan lelijk worden.

Goed gezegd, Verliefd!
quote:badmeester schreef op 25 november 2012 @ 17:39:

[...]

Hier ben ik het grotendeels mee eens

Nu moeten we nog aantonen dat jij smaak hebt.

Problemen problemen.
Nu je moet maar zo denken TO je wordt lelijk en ik ben het

Ja ik wil je wel batsen hoor vc

Oh je had t over smaak....
Zelfs als je bij mijn werk aangenomen wordt op je lekkerheid, dan vlieg je er echt binnen de proeftijd weer uit als je niet kunt schrijven en niet wilt leren.

Roken maakt ouder, veel alcohol ook. Ik ben 38 en wordt regelmatig veel jonger geschat. Ik heb nooit gerookt, ben matig met alcohol, draag dagcreme met zonbescherming en houd niet van bakken in de zon. Wel van sporten en dat alles helpt volgens mij om jong te blijven.

Dat wil je allemaal niet, dus nog 1 tip: met mijn goede opleiding en zonder me druk te maken om mijn uiterlijk verdien ik wel ruim 2 keer modaal, omdat leren en leren van mijn fouten een goede tactiek bleek. Daar kun je best eens een cosmetische operatie van betalen...... Misschien een reden om iets beter proberen je kennis en kunde te ontwikkelen?
quote:Ste_ schreef op 25 november 2012 @ 16:38:

Je kan beter op je spelling letten dan op je uiterlijk.

:D Eens.

Hier ook een 25-jarige die merkt dat ze niet opeens alles meer kan eten. Niks mis mee. Ik vind mezelf juist mooier worden. Inclusief rondingen (er zit één kwabje bij mijn bovenbenen dat ik minder vind, maar ach). Als ik af wil vallen, ga ik afvallen. Maar zodra ik het nog leuker vind om gezellig te eten, eet ik gezellig en accepteer ik dat ik ietsje ronder word.

Daarnaast vind ik het proces van ouder worden eigenlijk wel fascinerend. Dat ik in de spiegel kijk en geen kleine-meisjes-gezicht meer zie, maar echt een vrouw. Heerlijk toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven