ik zoek
vrijdag 15 januari 2010 om 20:39
Ik wil graag weten of in Nederland ook een winkel kleding van macy`s verkoopt.
Vorig jaar heb ik mij in California een paar mooie spijkerbroeken gekocht die nu aardig uitgewoond raken.
Ik heb heel veel winkels gehad in het noorden van het land maar nog steeds geen goede spijkerbroek gevonden.
Er is wel een site van Macy`s maar voor zover ik weet wordt er geen kleding naar Nederland verzonden.
Vorig jaar heb ik mij in California een paar mooie spijkerbroeken gekocht die nu aardig uitgewoond raken.
Ik heb heel veel winkels gehad in het noorden van het land maar nog steeds geen goede spijkerbroek gevonden.
Er is wel een site van Macy`s maar voor zover ik weet wordt er geen kleding naar Nederland verzonden.
vrijdag 15 januari 2010 om 21:54
Dan wordt het eerder een ticket Atlanta, maar dat zit er nu even niet in,ook al zou ik dolgraag willen.
De broeken,zijn er maar twee is dragen, wassen, dragen. Vandaar het uitwonen in een jaar tijd.
Ik heb geen spijkerbroek gevonden die zo goed zit.
Ben van pure ellende nu een spijkerbroek aan het naaien
De broeken,zijn er maar twee is dragen, wassen, dragen. Vandaar het uitwonen in een jaar tijd.
Ik heb geen spijkerbroek gevonden die zo goed zit.
Ben van pure ellende nu een spijkerbroek aan het naaien
zondag 17 januari 2010 om 18:54
Wel een olineshop maar ze leveren niet naar Nederland,helaas.
Ik heb de Duitse postorderbedrijf ook gevonden,maar die heeft niet de broek die ik zocht en ze zijn ook stukken duurder dan de Amerikaanse postorderbedrijf.
Wordt voor mij dan in het najaar een retourtje Atlanta en een extra koffer mee.
Bedankt voor het meedenken.
Ik heb de Duitse postorderbedrijf ook gevonden,maar die heeft niet de broek die ik zocht en ze zijn ook stukken duurder dan de Amerikaanse postorderbedrijf.
Wordt voor mij dan in het najaar een retourtje Atlanta en een extra koffer mee.
Bedankt voor het meedenken.
zondag 17 januari 2010 om 19:11
Volgens mij zijn er ook particulieren die het voor je kunnen bestellen en voor wat extra's het naar nederland verschepen. Die hebben er hun eigen bedrijfje van gemaakt. Geen idee op welke termen je zou moeten googlen, maar het schijnt een aardige boterham op te leveren.
Je zou dat kunnen zoeken en dan kijken of het nog altijd de moeite waard is om het in de US te bestellen.
Je zou dat kunnen zoeken en dan kijken of het nog altijd de moeite waard is om het in de US te bestellen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje