Mode & Beauty alle pijlers

Imitatie parfum

15-09-2012 18:33 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al een paar jaar heb ik voornamelijk 'pure poison' van dior of

Mademoiselle van chanel. Kocht zo wel 3 flesjes per jaar. Ik draag elke dag parfum.



Nu door wat samenloop van omstandigheden moet ik echt even zuinig aan doen. En parfum is een luxe die ik niet echt nodig heb en waar ik dus op kan bezuinigen.



Zojuist was ik bij de jumbo, waar ze ook imitatieparfums verkopen waaronder eentje genaamd chatte, die sterk op chanel lijkt. Ik vond deze prima ruiken. Ik had deze even op mijn hand gespoten, ben nu alweer een paar uur verder en geur is nog niet vervlogen en is ook niet gaan stinken.



Ben benieuwd naar jullie ervaringen, of een aanrader voor een lekkere parfum die toch heel betaalbaar is.
Mijn ervaring met nepparfum/eau de toilet is dat het op den duur toch wel gaat stinken, dan komt er zo'n penetrante alcohollucht naar boven die niet weg lijkt te willen. Dat kan natuurlijk ook aan mijn huid liggen, geen idee.
Alle reacties Link kopieren
FM, via parties (nee geen aandelen en geen verkoopster hier). Sommige geuren ruiken echt heel erg sterk naar de dure parfum en ze blijven heel goed hangen! Wel testen, want niet alle ruiken 'echt'.
Alle reacties Link kopieren
Verder: kijkshop en kruidvat verkopen veel dure parfums veel goedkoper. Gucci Rush, Noa, CK into you etc.
Alle reacties Link kopieren
Parfum bij de Jumbo ?????
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Ja bij onze Jumbo kun je ook de 'echte' parfums kopen, chanel, dior, etc.
Op de markt staan kramen met neppers die beter geuren en langer blijven hangen dan de echte. kosten: 5 euro.



Ik heb ze jaren dagelijks gebruikt. Nu staat er een flesje op de toilettafel dat maar niet op wil. Misschien niet lekker genoeg.



Er zijn twee Nederlandse parfumfabrieken die ze maken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 15 september 2012 @ 19:14:

Op de markt staan kramen met neppers die beter geuren en langer blijven hangen dan de echte. kosten: 5 euro.



Ik heb ze jaren dagelijks gebruikt. Nu staat er een flesje op de toilettafel dat maar niet op wil. Misschien niet lekker genoeg.



Er zijn twee Nederlandse parfumfabrieken die ze maken.Ik heb er ook een paar keer naar staan staren maar mijn ervaring met goedkopere parfums is niet zo goed dus durfde niet. Welke van de markt zijn lekker? Heb je een paar tips?
quote:pastiche schreef op 15 september 2012 @ 19:19:

[...]





Ik heb er ook een paar keer naar staan staren maar mijn ervaring met goedkopere parfums is niet zo goed dus durfde niet. Welke van de markt zijn lekker? Heb je een paar tips?

Ik ben altijd dik tevreden geweest en heb er altijd op los gestonken. De zwaardere geuren hebben mijn voorkeur en die zijn tot nu toe altijd goed gebleken. Nu een bloemengeurtje, maar das maar niks. Kwestie van smaak.

De merken wisselen nogal en ik weet niet wat er nu allemaal staat, maar meestal zijn het de topgeuren die je daar kunt vinden. De verkopers weten welke wat is.
Maar dat bij de Jumbo is toch geen namaak? Namaak is als er ook echt dezelfde naam op staat in hetzelfde flesje, maar dan heel goedkoop. Zoals bv uit Turkije enzo. Dat van Jumbo is gewoon parfum en de geur lijkt er toevallig op.
Alle reacties Link kopieren
FM is inderdaad goed en ik verkoop het erg veel. Mn eigen kast staat er ook vol mee
Alle reacties Link kopieren
Ik zal het volgende keer vragen daar Cateautje. Ik hou ook van zwaardere parfums, ik ga snel 's effe ruiken, dankjewel .
Twee Jumbo's hier in de buurt, is me nog nooit opgevallen dat die ook parfum verkopen. Kan op de site ook niks vinden. Toch eens beter opletten de volgende keer.



Dit kwam ik wel op die site tegen:

"Beetje oude tip, maar toch wel goed denk ik: Als je parfum (eu de toilette/aftershave enzo) mengt met bier, verandert het bier ook in parfum, gewoon goed mengen en een nachtje laten staan, altijd lekker veel parfum op voorraad!!"



Da's dan weer lekker goedkoop
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of ik bier bij chanel zou durven gooien..
quote:grobbekuiken schreef op 15 september 2012 @ 19:34:

Twee Jumbo's hier in de buurt, is me nog nooit opgevallen dat die ook parfum verkopen. Kan op de site ook niks vinden. Toch eens beter opletten de volgende keer.



Dit kwam ik wel op die site tegen:

"Beetje oude tip, maar toch wel goed denk ik: Als je parfum (eu de toilette/aftershave enzo) mengt met bier, verandert het bier ook in parfum, gewoon goed mengen en een nachtje laten staan, altijd lekker veel parfum op voorraad!!"



Da's dan weer lekker goedkoop Ik denk dat je vaak moet blazen als je in de auto zit.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties dusver.



Dit is een extreem grote Jumbo, die heel veel extra's verkoopt. Die zit hier bij het voetbalstadion (Groningen).
Alle reacties Link kopieren
De luchtjes van de action vind ik zelf ook erg fijn. Misschien kun je die eens proberen? Ik gebruik zelf de namaak van burberry. Kost geloof ik 2 euro en vind hem erg goed!
quote:pastiche schreef op 15 september 2012 @ 19:36:

Ik weet niet of ik bier bij chanel zou durven gooien.. Nee, ik ook niet, zonde van het bier de parfum.



En waarschijnlijk heeft Cateau ook gelijk, kan je mee naar het bureau omdat ze denken dat je expres niet goed blaast of zo.
Beste dames, ik begrijp de verleiding van nep parfum. Maar - en dit is heel belangrijk- in veel nep parfum zit rotzooi, zoals bleekmiddel of pure alcohol. Dit is heel slecht voor de huid.



Laatst was een programma op tv over nep spul en toen hebben laboratoria enge dingen gevonden. Als ik het linkje kan vinden, zal ik dat posten. Doe het niet, nep spul = goedkoop is duurkoop!
Alle reacties Link kopieren
Zo duur als van de 'merken' ligt echt aan het merk hoor. En ik geloof niet dat ze in nl rotzooi mogen verkopen.
quote:ster_ schreef op 15 september 2012 @ 19:58:

Zo duur als van de 'merken' ligt echt aan het merk hoor. En ik geloof niet dat ze in nl rotzooi mogen verkopen.Er komt wel degelijk een hoop rotzooi het land binnen tegenwoordig, naar aanleiding van het vrije handelsverkeer. Daarom wijs ik ook op die twee Nederlandse parfumfabrieken, die houden zich gewoon aan de regels.
Alle reacties Link kopieren
Onthoud voor eens en voor altijd;

D&P Parfums.

Tot voor kort alleen te koop in Turkije (ik sleep al jarenlang met verlanglijstjes van iedereen op en neer), nu sinds kort hebben ze ook een vestiging in Rotterdam én een online shop.

15 euro per (grote fles), geen rotzooi, blijft de hele dag hangen, niet van echt te onderscheiden, ik zweer erbij.

Heb hier de Happy (Clinique), de Parum d'été (Kenzo), All about Eve (Joop) en L'instant (Guerlain) staan.



http://www.dpparfums.nl/
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de luchtjes van Action ook zeker geweldig! Kost niks, blijft iets minder lang hangen maar voor dat geld spuit ik nog wel wat extra :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven