(jouw) dagelijkse make úp?
maandag 12 november 2012 om 12:41
Elke ochtend op het schoolplein verbaas ik me erover hoeveel vrouwen er make-up loos rondlopen.
Ik gebruik elke dag:
dagcreme
foundation
mascara(3 laagjes,blonde wimpers)
lippotlood
lipstick
Ik ben elke ochtend om 8u al helemaal ín de makeup',(en heb overal lipsticks liggen om tussendoor bij te werken.)
Dit is elke ochtend echt maar 5 minuten werk.
Ik ben bijna 38,en kan echt niet meer zonder makeúp de deur uit,10 jaar geleden nog wel.
Wie ook?
Ik gebruik elke dag:
dagcreme
foundation
mascara(3 laagjes,blonde wimpers)
lippotlood
lipstick
Ik ben elke ochtend om 8u al helemaal ín de makeup',(en heb overal lipsticks liggen om tussendoor bij te werken.)
Dit is elke ochtend echt maar 5 minuten werk.
Ik ben bijna 38,en kan echt niet meer zonder makeúp de deur uit,10 jaar geleden nog wel.
Wie ook?
maandag 12 november 2012 om 12:46
maandag 12 november 2012 om 12:48
maandag 12 november 2012 om 12:50
Ik gebruik dagelijks:
Dag/nachtcreme
Oogschaduw basis
Groene concealer (indien nodig)
Foundation
Verschillende kleuren oogschaduw (meestal bruine of blauwe tinten)
Zwart oogpotlood
Vloeibare eyeliner (grijs, blauw of zwart)
Mascara (zwart)
Wenkbrauwpotlood
En dat was hem. Ben er dagelijks ongeveer 5 minuten mee bezig.. Als ik een feestje heb wat langer
De meeste make-up is van hema, mascara van Rimmel geloof ik
Dag/nachtcreme
Oogschaduw basis
Groene concealer (indien nodig)
Foundation
Verschillende kleuren oogschaduw (meestal bruine of blauwe tinten)
Zwart oogpotlood
Vloeibare eyeliner (grijs, blauw of zwart)
Mascara (zwart)
Wenkbrauwpotlood
En dat was hem. Ben er dagelijks ongeveer 5 minuten mee bezig.. Als ik een feestje heb wat langer
De meeste make-up is van hema, mascara van Rimmel geloof ik
maandag 12 november 2012 om 12:52
Ik zou me juist verbazen als ik zo'n volledig geschminkte troela zou tegenkomen om 8 uur 's ochtends. Ook zo zonde voor je huid als je je porieen dagelijks volsmeert met plamuur.
Zie er hier op de sportschool trouwens wel vaak eentje, die naast 'n overload aan make-up ook 'n overload aan zonnebank gebruikt. Ze ziet er dan ook 10 jaar ouder uit dan mij, terwijl ze 3 jaar jonger is.
Zie er hier op de sportschool trouwens wel vaak eentje, die naast 'n overload aan make-up ook 'n overload aan zonnebank gebruikt. Ze ziet er dan ook 10 jaar ouder uit dan mij, terwijl ze 3 jaar jonger is.
maandag 12 november 2012 om 12:53
maandag 12 november 2012 om 12:55
Sorry maar ik hou niet van overmatig make up. 9 van de 10 keer draag ik mascara en soms een oogpotlood maar aan lippenstift begin ik echt niet. Heel onnatuurlijk.
Ow ja een dagcreme gebruik ik ook maar dat zie ik niet als make up eigenlijk.
nee hoor, al die dingen hoeft voor mij niet. Ik ben wie ik ben en daar verander je met make up niets aan.
Ow ja een dagcreme gebruik ik ook maar dat zie ik niet als make up eigenlijk.
nee hoor, al die dingen hoeft voor mij niet. Ik ben wie ik ben en daar verander je met make up niets aan.
maandag 12 november 2012 om 12:56
Naar mijn werk altijd makeup, op vrije dagen niets of nauwelijks.
Werkdagen: foundation, lipstick, wenkbrauwpotlood, vleugje oogschaduw, mascara of eyeliner (nooit samen, dat vind ik té. En van iedere dag mascara krijg ik jeuk).
Duurt nooit langer dan 5 á 7 minuten.
Op vrije dagen alleen een beetje vettige lipgloss en wenkbrauwpotlood. En als ik erg vlekkerig ben een beetje minerale poeder.
Dagcreme vind ik geen makeup.
Werkdagen: foundation, lipstick, wenkbrauwpotlood, vleugje oogschaduw, mascara of eyeliner (nooit samen, dat vind ik té. En van iedere dag mascara krijg ik jeuk).
Duurt nooit langer dan 5 á 7 minuten.
Op vrije dagen alleen een beetje vettige lipgloss en wenkbrauwpotlood. En als ik erg vlekkerig ben een beetje minerale poeder.
Dagcreme vind ik geen makeup.
quote:sandy1974 schreef op 12 november 2012 @ 12:54:
Als jullie zo tegen makeúp zijn,wat doe je dan op een beauty forum?
Ik vind make up net zo normaal als elke dag douchen&tanden poetsen.
Ik vind het vooral gebrek aan zelfvertrouwen al dat gesmeer.
Douchen doe je om schoon te worden, tanden poetsen voor gezond gebit, maar waar plamuur jij voor?
Als jullie zo tegen makeúp zijn,wat doe je dan op een beauty forum?
Ik vind make up net zo normaal als elke dag douchen&tanden poetsen.
Ik vind het vooral gebrek aan zelfvertrouwen al dat gesmeer.
Douchen doe je om schoon te worden, tanden poetsen voor gezond gebit, maar waar plamuur jij voor?
maandag 12 november 2012 om 12:58