Mode & Beauty alle pijlers

(jouw) dagelijkse make úp?

12-11-2012 12:41 198 berichten
Alle reacties Link kopieren
Elke ochtend op het schoolplein verbaas ik me erover hoeveel vrouwen er make-up loos rondlopen.

Ik gebruik elke dag:

dagcreme

foundation

mascara(3 laagjes,blonde wimpers)

lippotlood

lipstick

Ik ben elke ochtend om 8u al helemaal ín de makeup',(en heb overal lipsticks liggen om tussendoor bij te werken.)

Dit is elke ochtend echt maar 5 minuten werk.

Ik ben bijna 38,en kan echt niet meer zonder makeúp de deur uit,10 jaar geleden nog wel.

Wie ook?
Je verbaast je ieder ochtend weer? En hoe lang doe je dat al?
Ik gebruik niet dagelijks make-up jammer genoeg krijg ik dan naar enkele dagen al irritatie in mijn gezicht heb verschillende merken en producten geprobeerd dus nu bewaar ij het voor de weekenden
Jeetje ik verbaas me juist over alle geplamuurde vrouwen die er rond lopen.

Nee hoor, iedereen moet het lekker zelf weten. Als ik er zin in heb dan besteed ik er wat extra aandacht aan, maar ik ga ook gewoon makeup-loos de straat op. (the horror!)
Dat jij niet zonder make up de deur uit kan zegt in mijn ogen meer over jou dan over al die andere moeders....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Wat een onzin zeg. Wie bepaalt dat je niet meer zonder make-up de deur uit zou kunnen als je 38 bent?

Ik draag geen make-up en voel me mooi. Lekker puh. Zó jammer als vrouwen hun zelfvertrouwen uit een potje halen en zich volplamuren!
het is wat het is
Ik gebruik dagelijks:

Dag/nachtcreme

Oogschaduw basis

Groene concealer (indien nodig)

Foundation

Verschillende kleuren oogschaduw (meestal bruine of blauwe tinten)

Zwart oogpotlood

Vloeibare eyeliner (grijs, blauw of zwart)

Mascara (zwart)

Wenkbrauwpotlood

En dat was hem. Ben er dagelijks ongeveer 5 minuten mee bezig.. Als ik een feestje heb wat langer

De meeste make-up is van hema, mascara van Rimmel geloof ik
Als ik me opmaak dan sowieso nooit lippenstift en al helemaal geen lippotlood. Van dat laatste heb ik sowieso echt nog nooit het nut ingezien.
Waarom verbaas je je er over?

Ik draag vaak geen make-up, soms wel. Het kan allebei heel erg mooi zijn.
Ik loop vandaag ook zonder make up. Verbaas je maar!
Internagelaktisch
Ik zou me juist verbazen als ik zo'n volledig geschminkte troela zou tegenkomen om 8 uur 's ochtends. Ook zo zonde voor je huid als je je porieen dagelijks volsmeert met plamuur.

Zie er hier op de sportschool trouwens wel vaak eentje, die naast 'n overload aan make-up ook 'n overload aan zonnebank gebruikt. Ze ziet er dan ook 10 jaar ouder uit dan mij, terwijl ze 3 jaar jonger is.
5 minuten voor die hele laag? Zit het wel mooi dan of is t een masker?

Vreselijk die maskers trouwens... brrr... lekker geplamuurd.

Ik hou het bij een beetje mascara, maar vaak genoeg ook helemaal niks. Oh en mn labello, eens in de maand ofzo
Ik verbaas me nergens over. Iedereen moet lekker doen en laten wat ie zelf wil. Vrouwen met een mooie basis make-up vind ik er, over het algemeen, wel verzorgder uitzien.

Dat heeft overigens niks te maken met een volgeplamuurd gezicht.
De enige make up hier is mascara...
Als jullie zo tegen makeúp zijn,wat doe je dan op een beauty forum?

Ik vind make up net zo normaal als elke dag douchen&tanden poetsen.
Dagcreme, beetje camouflage onder mijn ogen, poeder, oogpotlood, mascara, en een lipgloss.
Sorry maar ik hou niet van overmatig make up. 9 van de 10 keer draag ik mascara en soms een oogpotlood maar aan lippenstift begin ik echt niet. Heel onnatuurlijk.

Ow ja een dagcreme gebruik ik ook maar dat zie ik niet als make up eigenlijk.

nee hoor, al die dingen hoeft voor mij niet. Ik ben wie ik ben en daar verander je met make up niets aan.
Dagcreme, eyeliner en mascara, en soms niets. Less is more.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Niets of soms mascara.

Wel dagcreme maar dat is geen make-up voor mij.
@Sandy ik ben op het make up forum om antwoord op jouw vraag te geven duh
Naar mijn werk altijd makeup, op vrije dagen niets of nauwelijks.

Werkdagen: foundation, lipstick, wenkbrauwpotlood, vleugje oogschaduw, mascara of eyeliner (nooit samen, dat vind ik té. En van iedere dag mascara krijg ik jeuk).

Duurt nooit langer dan 5 á 7 minuten.

Op vrije dagen alleen een beetje vettige lipgloss en wenkbrauwpotlood. En als ik erg vlekkerig ben een beetje minerale poeder.

Dagcreme vind ik geen makeup.
quote:sandy1974 schreef op 12 november 2012 @ 12:54:

Als jullie zo tegen makeúp zijn,wat doe je dan op een beauty forum?

Ik vind make up net zo normaal als elke dag douchen&tanden poetsen.

Ik vind het vooral gebrek aan zelfvertrouwen al dat gesmeer.

Douchen doe je om schoon te worden, tanden poetsen voor gezond gebit, maar waar plamuur jij voor?
Dagelijks alleen wat blush en mascara, en soms wat concealer. Meer make-up alleen met belangrijke afspraken en feestjes. Ik heb toch geen zin om elke ochtend en avond met dat gedoe bezig te zijn.
Als ik nergens heen ga, dan geen makeup. Ga ik sporten, dan hooguit waterproof mascara. Naar mijn werk, mascara en oogpotlood. Soms aangevuld met oogschaduw...

Voor feestjes komt er ook weleens lipstick bij, maar dan ga ik dat echt niet tig keer bijwerken.. Pffff... Wat een gedoe.
Als ik moet werken gebruik ik:

dagcreme

concealer

foundation

oogschaduw

mascara

oogpotlood

lippenstift

In het weekend en op vakantie gebruik ik het liefst niets, alleen wat dagcreme.

Heb ik een feestje, gebruik ik soms eyeliner en wat donkerdere lippenstift.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven