Mode & Beauty alle pijlers

Jumpsuit!

29-11-2012 11:35 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://www.fashionlookbook.nl/lookbooks ... e-jumpsuit

Zouden jullie dit naar kantoor bijvoorbeeld dragen? Of zijn er andere leuke ideen met jumpsuits?
Als het je staat vind ik het wel kunnen. Alleen kunnen maar heel weinig vrouwen dit hebben.
quote:datdus schreef op 29 november 2012 @ 11:38:

Als het je staat vind ik het wel kunnen. Alleen kunnen maar heel weinig vrouwen dit hebben.sterker nog: jumpsuit wordt echt NIEMAND mooier van.
Hier zijn al zó vaak topics over geopend. Kan je vast vertellen hoe men reageert: de een vindt het spuuglelijk, de ander draagt het.
Ik vind het wel kunnen. Op een zwoele zomeravond. Niet naar werk!
Het kan alleen met een jasje niet zonder.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
heel leuk! met een paar mooie hakken jasje erbij. Maar vind het in de zomer het leukst met slippertjes, wat accessoires.

Heb er wat in de kast en krijg er altijd veel complimenten over! jumpsuit in de winter vind ik meer voor uitgaan of als je wat gaat drinken ofzo..
quote:Frizzy schreef op 29 november 2012 @ 11:44:

Hier zijn al zó vaak topics over geopend. Kan je vast vertellen hoe men reageert: de een vindt het spuuglelijk, de ander draagt het. Apart dat er steeds topics over jumpsuits worden geopend, zou bijna denken dat er een fetisjist aan de gang is .

Persoonlijk vind ik jumpsuits wel leuk, maar meer voor de zomer dan de winter.
quote:hedda2hedda schreef op 29 november 2012 @ 11:52:

[...]

Apart dat er steeds topics over jumpsuits worden geopend, zou bijna denken dat er een fetisjist aan de gang is .

Persoonlijk vind ik jumpsuits wel leuk, maar meer voor de zomer dan de winter.denk dat het een kledingstuk is wat veel mensen nietzo snel aan durven trekken
Ik denk dat het heel erg ligt aan het type jumpsuit. Die jij daar hebt vind ik nogal zomers (maar wel leuk). Deze van ST is veel minder zomers (maar dan wel weer wat te sjiek voor werk denk ik).
Daarom juist, omdat veel het misschien niet durven? te dragen.. Dacht eens kijken of hier leuke ideeen zijn hoe je zo iets met bijvoorbeeld een blazer, pumps of enkellaarsjes met hak etc toch leuk kan maken en bijvoorbeeld naar kantoor aan doet (ligt aan je functie dan ook natuurlijk)
Ik vind ze keischattig, heel mooi, lekker comfi en heb er best wat in huis maar... tot de kinderen een jaar of 3 zijn. Daarna zou het niet moeten mogen ;)
ik vind ht altijd een beetje joggingbroek idee, alsof je in je makkelijkste outfit loopt, heb er zelf ook wel een.. maar die draag k eigenlijk alleen in de zomer als we naar het strand gaan ..
Dit vind ik een hele sjieke, ook voor zakelijk gebruik

Heb hem zelf en krijg altijd complimenten

http://www.ladress.com/nl ... 16/the-glamorous-jumpsuit
Bij mij op kantoor kan dat écht niet. Geen porem. Sowieso vind ik het eigenlijk geen porem. Er zijn maar weinig vrouwen die het goed kunnen hebben en zelfs bij deze vrouwen doet het nog niks voor ze.

Ik begrijp de hype niet, al lijkt hij gelukkig nu wat over. Al kan ik me voorstellen dat het op een zwoele zomeravond heerlijk zit, in de tuin zonder dat iemand anders je ziet.
quote:m-ellisa91 schreef op 29 november 2012 @ 13:15:

ik vind ht altijd een beetje joggingbroek idee, alsof je in je makkelijkste outfit loopt, Behalve op een joggingbroek vind ik ze vaak ook lijken op een pyjama of zo'n huispak. Maar misschien dat het in de praktijk meevalt door wat er verder bij gedragen wordt? Volgens mij heb ik nog nooit iemand met een jumpsuit rond zien lopen trouwens.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Bij Wehkamp hebben ze zulke pyama´s inderdaad.

Kijk maar eens bij het merk Marylyn.
als je maatje 34/36 hebt kan het in 5% van de gevallen.

als je dik bent niet doen...
Ik droeg de mijne veel toen ik zwanger was. Vond ik er erg leuk uitzien...
Ik vind jumpsuits prachtig, als ze tenminste niet van joggingachtige stof zijn.

Deze bijvoorbeeld, van Zara, zou ik zeker dragen.

Superslank zijn is geen voorwaarde, wel dat je een model vindt dat bij jouw lichaam past.

Ik draag ze graag.
Your luck's about to change, cher.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven