Jumpsuit!
donderdag 29 november 2012 om 11:35
http://www.fashionlookbook.nl/lookbooks ... e-jumpsuit
Zouden jullie dit naar kantoor bijvoorbeeld dragen? Of zijn er andere leuke ideen met jumpsuits?
Zouden jullie dit naar kantoor bijvoorbeeld dragen? Of zijn er andere leuke ideen met jumpsuits?
donderdag 29 november 2012 om 11:52
donderdag 29 november 2012 om 11:52
quote:Frizzy schreef op 29 november 2012 @ 11:44:
Hier zijn al zó vaak topics over geopend. Kan je vast vertellen hoe men reageert: de een vindt het spuuglelijk, de ander draagt het. Apart dat er steeds topics over jumpsuits worden geopend, zou bijna denken dat er een fetisjist aan de gang is .
Persoonlijk vind ik jumpsuits wel leuk, maar meer voor de zomer dan de winter.
Hier zijn al zó vaak topics over geopend. Kan je vast vertellen hoe men reageert: de een vindt het spuuglelijk, de ander draagt het. Apart dat er steeds topics over jumpsuits worden geopend, zou bijna denken dat er een fetisjist aan de gang is .
Persoonlijk vind ik jumpsuits wel leuk, maar meer voor de zomer dan de winter.
donderdag 29 november 2012 om 11:54
quote:hedda2hedda schreef op 29 november 2012 @ 11:52:
[...]
Apart dat er steeds topics over jumpsuits worden geopend, zou bijna denken dat er een fetisjist aan de gang is .
Persoonlijk vind ik jumpsuits wel leuk, maar meer voor de zomer dan de winter.denk dat het een kledingstuk is wat veel mensen nietzo snel aan durven trekken
[...]
Apart dat er steeds topics over jumpsuits worden geopend, zou bijna denken dat er een fetisjist aan de gang is .
Persoonlijk vind ik jumpsuits wel leuk, maar meer voor de zomer dan de winter.denk dat het een kledingstuk is wat veel mensen nietzo snel aan durven trekken
donderdag 29 november 2012 om 13:07
donderdag 29 november 2012 om 13:19
Dit vind ik een hele sjieke, ook voor zakelijk gebruik
Heb hem zelf en krijg altijd complimenten
http://www.ladress.com/nl ... 16/the-glamorous-jumpsuit
Heb hem zelf en krijg altijd complimenten
http://www.ladress.com/nl ... 16/the-glamorous-jumpsuit
donderdag 29 november 2012 om 13:24
Bij mij op kantoor kan dat écht niet. Geen porem. Sowieso vind ik het eigenlijk geen porem. Er zijn maar weinig vrouwen die het goed kunnen hebben en zelfs bij deze vrouwen doet het nog niks voor ze.
Ik begrijp de hype niet, al lijkt hij gelukkig nu wat over. Al kan ik me voorstellen dat het op een zwoele zomeravond heerlijk zit, in de tuin zonder dat iemand anders je ziet.
Ik begrijp de hype niet, al lijkt hij gelukkig nu wat over. Al kan ik me voorstellen dat het op een zwoele zomeravond heerlijk zit, in de tuin zonder dat iemand anders je ziet.
donderdag 29 november 2012 om 18:39
quote:m-ellisa91 schreef op 29 november 2012 @ 13:15:
ik vind ht altijd een beetje joggingbroek idee, alsof je in je makkelijkste outfit loopt, Behalve op een joggingbroek vind ik ze vaak ook lijken op een pyjama of zo'n huispak. Maar misschien dat het in de praktijk meevalt door wat er verder bij gedragen wordt? Volgens mij heb ik nog nooit iemand met een jumpsuit rond zien lopen trouwens.
ik vind ht altijd een beetje joggingbroek idee, alsof je in je makkelijkste outfit loopt, Behalve op een joggingbroek vind ik ze vaak ook lijken op een pyjama of zo'n huispak. Maar misschien dat het in de praktijk meevalt door wat er verder bij gedragen wordt? Volgens mij heb ik nog nooit iemand met een jumpsuit rond zien lopen trouwens.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
vrijdag 30 november 2012 om 10:19