jurk sacha de boer
donderdag 30 augustus 2012 om 20:52
Misschien is het een statement. In het verleden is er gelazer geweest omdat journaallezers kleding droegen die een linkse politieke voorkeur suggereerden (rode jasjes, of een zwart jasje met een rode roos er op).
Dit is nogal uitbundig CDA groen. Die hadden we nog niet gehad in verkiezingstijd. Leuk jurkje trouwens maar wel érg groen. Sacha de Boer is een mooie meid trouwens.
Dit is nogal uitbundig CDA groen. Die hadden we nog niet gehad in verkiezingstijd. Leuk jurkje trouwens maar wel érg groen. Sacha de Boer is een mooie meid trouwens.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
donderdag 30 augustus 2012 om 21:58
http://www.miinto.nl/brands/summum
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
zondag 2 september 2012 om 15:39
Ik vraag mezelf weleens af wie die presentatoren voorziet van kledingadvies.
Meestal zien ze er niet uit , tenenkrommend.
Ik weet ook wel dat niet iedereen maatje 36 heeft , maar meestal dragen ze dan kleding die de minpunten goed op laat vallen.
Dat zie je bijvoorbeeld heel vaak bij dat weervrouwtje bij de NOS , die heeft me een paar zadeltassen en ja hoor ze draagt hele strakke broeken met een zo kort mogelijk jasje.
Ze nemen ook een rare houding aan nu ze helemaal in beeld komen.
Meestal zien ze er niet uit , tenenkrommend.
Ik weet ook wel dat niet iedereen maatje 36 heeft , maar meestal dragen ze dan kleding die de minpunten goed op laat vallen.
Dat zie je bijvoorbeeld heel vaak bij dat weervrouwtje bij de NOS , die heeft me een paar zadeltassen en ja hoor ze draagt hele strakke broeken met een zo kort mogelijk jasje.
Ze nemen ook een rare houding aan nu ze helemaal in beeld komen.