Mode & Beauty alle pijlers

jurk sacha de boer

30-08-2012 20:30 24 berichten
Zojuist op het 8 uur journaal had Sacha de Boer een leuk groen jurkje aan. Heeft iemand een idee welk merk dat is?
Alle reacties Link kopieren
Gister heeft zij er zelf iets over gezegd op twitter.
@SachadeBoer: Goedenavond,dit is het Jurkenjournaal, vandaag een jurk van Who's Who (who?). Schoenen oud nieuws (van gister). Aldus de tweet van sacha
Was die tweet niet van gisteren?

Twitter is trouwens wel een goeie tip. Ze tweet veel over haar kleding zie ik.
Leuk jurkje inderdaad :-) .
Nou zeg! Hier wilde ik ook wat over vragen, maar vond het wat overdreven om hier een topic voor te openen. Grappig!!
Volgens mij is het van Who's that girl/Wow to go.
Ha, wat grappig LV.

Ik vind trouwens het vestje van Annemarie Yung ook leuk op ned 2. Leuk dat de kleurtjes weer in zijn.

*durf bijna niet te typen zo hard onweert het hier*
Misschien is het een statement. In het verleden is er gelazer geweest omdat journaallezers kleding droegen die een linkse politieke voorkeur suggereerden (rode jasjes, of een zwart jasje met een rode roos er op).

Dit is nogal uitbundig CDA groen. Die hadden we nog niet gehad in verkiezingstijd. Leuk jurkje trouwens maar wel érg groen. Sacha de Boer is een mooie meid trouwens.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Of D66
Ja..en ze is al bijna 50 geloof ik. Ziet er echt leuk uit!
Volgens mij is die kleur op dit moment gewoon hip en denken jullie er teveel achter
quote:AmyS schreef op 30 augustus 2012 @ 20:54:

Ja..en ze is al bijna 50 geloof ik. Ziet er echt leuk uit!Wat ik ook leuk vind, is dat zij ook wat dikker is rond de heupen en er toch leuk uitziet en het niet probeert te verbloemen met van die tenten van blousjes.

Ja..en ze is al bijna 50 geloof ik. Ziet er echt leuk uit!Dat had ik er niet gegeven.
Van 1967 is bijna 50???

Ja..en ze is al bijna 50 geloof ik. Ziet er echt leuk uit!Nou bijna, ze is 45.
Nou okay.. over een paar jaar is ze bijna 50 (had even iets niet goed op & afgeteld..). Maar ook 45 zou ik haar echt niet geven..
Nieuwe update op twitter @SachadeBoer: Goedenavond! Het #jurkenjournaal van heden. Dit keer een Summumjurk, en schoenen van Betsy Palmer van een paar jaar terug. Zometeen meer.
http://www.miinto.nl/brands/summum
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Die roze is mooier, vind ik.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Roze is idd ook wel heel erg leuk, maar het wordt wel even wachten tot de uitverkoop.

Grappig dat ze dat op twitter zet, zou ze ook hier meelezen?
Vond het op tv wel mooier groen dan op de link van VC.
Van de week had ze een leukere jurk aan een mooie blauwe,ben zelf niet zo van het schreeuwerige groen. Maar haar stond die wel leuk.
Ik vraag mezelf weleens af wie die presentatoren voorziet van kledingadvies.

Meestal zien ze er niet uit , tenenkrommend.

Ik weet ook wel dat niet iedereen maatje 36 heeft , maar meestal dragen ze dan kleding die de minpunten goed op laat vallen.

Dat zie je bijvoorbeeld heel vaak bij dat weervrouwtje bij de NOS , die heeft me een paar zadeltassen en ja hoor ze draagt hele strakke broeken met een zo kort mogelijk jasje.

Ze nemen ook een rare houding aan nu ze helemaal in beeld komen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven