Mode & Beauty alle pijlers

kerstoutfit tips

23-12-2009 12:05 6 berichten
heb ff jullie advies nodig:

1e kerstdag heb ik een lange zwarte jurk die ik aan wil,

alleen alleen die jurk is beetje saai (en beetje koud....)

hoe kan ik de boel een beetje pimpen??

2e kerstdag ben ik van plan: zwarte broek, zwart topje met 'glimmers' met een grijs colbertje. wederom zelfde probleem; is dat niet een beetje saai en hoe 'pimp' ik dat??

of: een grijs jurkje tot net over knie, maar alleen grijs is wederom beetje saai vandaar dat ik twijfel...
Een leuke brede kleurrijke riem over jurk/broek doen.
Alle reacties Link kopieren
Een leuke bolero over het jurkje, met glitter of in een mooie kleur (donkerpaars of bordeaurood), een stel opvallende oorbellen, een goede kleur lippestift, een shaaltje in een accentkleur en schoenen in diezelfde tint, een glitterpanty. Bijvoorbeeld.

Niet allemaal tegelijk doen he?
Grijs en zwart vind ik juist mooi en chique. Dat hoef je niet op te pimpen met glitters en kleur.

Voor bij die jurk heb je misschien een mooi jasje/vestje/bolero?

Bij je outfit voor tweede kerstdag zou ik kiezen voor een mooi sieraad --> dus een mooie armband, ketting of oorbellen. Niet alles tegelijk.
bloem in je haar of op je jurk spelden en eens uitpakken met make-up/nagellak?
quote:Mevrouwdekees schreef op 23 december 2009 @ 12:20:

Een leuke bolero over het jurkje, met glitter of in een mooie kleur (donkerpaars of bordeaurood), een stel opvallende oorbellen, een goede kleur lippestift, een shaaltje in een accentkleur en schoenen in diezelfde tint, een glitterpanty. Bijvoorbeeld.

Niet allemaal tegelijk doen he?

waarom niet, tis tenslotte feest

thanks voor tips... heb al een en ander klaargehangen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven