kleding combi's
dinsdag 2 februari 2010 om 10:44
zoals iedere vrouw sta ik dagelijks voor mn kast met de vraag;
wat trek ik aan.
zal poging doen om mijn kast-inhoud enigzinds te omschrijven;
paar zwarte broeken, heel veel spijkerbroeken waarvan een paar skinny's, een paar rechte en een paar uitlopende.
verder heb ik een aantal tuniekjes/ en jurkjes tot over de knie
en uiteraard een la vol truitjes
oww en niet te vergeten, en grijs colbertje en een paars colbertje
en een paar blouses maar die draag ik nooit.
heb trouwens maatje 36/38 maar wel in het bezit van 'goeie rondingen'
waar ik eigenlijk op hoop; combi-tips, inspiratiefoto's enz.
en misschien handig dat dit een soort van 'mekaar inspireren' topic wordt...
wat trek ik aan.
zal poging doen om mijn kast-inhoud enigzinds te omschrijven;
paar zwarte broeken, heel veel spijkerbroeken waarvan een paar skinny's, een paar rechte en een paar uitlopende.
verder heb ik een aantal tuniekjes/ en jurkjes tot over de knie
en uiteraard een la vol truitjes
oww en niet te vergeten, en grijs colbertje en een paars colbertje
en een paar blouses maar die draag ik nooit.
heb trouwens maatje 36/38 maar wel in het bezit van 'goeie rondingen'
waar ik eigenlijk op hoop; combi-tips, inspiratiefoto's enz.
en misschien handig dat dit een soort van 'mekaar inspireren' topic wordt...
dinsdag 2 februari 2010 om 10:54
Oooo, zo herkenbaar! Ik bekijk mijn kast 's avonds al, zodat ik 's ochtends niet hoef te panieken voor mijn kast. Ook al verander ik 's ochtends dan toch vaak weer
Heb zelf een paar goede basics in mijn kast hangen: Zwarte truitjes, spijkerbroeken, zwarte nette broek.
Daarnaast hangen de truitjes en shirtjes met prints. Kan dus goed gecombineerd worden met elkaar!
Draag zelf graag een rokje of jurkje, met een tregging (een legging-spijkerbroek). Lekker warm, stoere laarzen eronder, and I'm ready to go!
Waarom draag je je blousjes eigenlijk nooit?
Heb zelf een paar goede basics in mijn kast hangen: Zwarte truitjes, spijkerbroeken, zwarte nette broek.
Daarnaast hangen de truitjes en shirtjes met prints. Kan dus goed gecombineerd worden met elkaar!
Draag zelf graag een rokje of jurkje, met een tregging (een legging-spijkerbroek). Lekker warm, stoere laarzen eronder, and I'm ready to go!
Waarom draag je je blousjes eigenlijk nooit?
dinsdag 2 februari 2010 om 13:48
http://lookbook.nu/look/330717-russian-ballerina
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 3 februari 2010 om 09:25
Herkenbaar dat is de reden waarom ik altijd een jurk draag, nu met zwarte (of andere kleur) dikke legging of met of zonder panty
Simpelweg omdat ik dan niet hoef te combineren
Nu met het koude weer heb ik vaak lange mouwen basic shirts aan in verschillende kleuren, zo kan het overal onder.
Heb veel print rokjes in de kast, maar die draag ik nooit want wat moet je erop? Zeker nu omdat het met een vest moet.
Tip: ik koop veel basic bij hema, lekker goedkoop en vaak neutrale vesten etc. kan je overal bij aan.
Simpelweg omdat ik dan niet hoef te combineren
Nu met het koude weer heb ik vaak lange mouwen basic shirts aan in verschillende kleuren, zo kan het overal onder.
Heb veel print rokjes in de kast, maar die draag ik nooit want wat moet je erop? Zeker nu omdat het met een vest moet.
Tip: ik koop veel basic bij hema, lekker goedkoop en vaak neutrale vesten etc. kan je overal bij aan.
woensdag 3 februari 2010 om 20:13
Ik heb erg veel kleding en ik draag alles bij vlagen. De ene periode ben ik meer in the mood voor zwart, en niet te netjes, dan weer in de jurkjes periode of lange rokken.
Combineren doe ik pas op het moment dat ik me aankleed omdat ik vantevoren nooit weet waar ik zin in heb. Ik geloof dat ik nog niet vaak twee keer dezelfde combinatie aan heb gehad. Ik moet zeggen dat in de winter anders ligt, dan is het koud en heeft warmte (lees dikke vesten en truien) duidelijk prioriteit.
Combineren doe ik pas op het moment dat ik me aankleed omdat ik vantevoren nooit weet waar ik zin in heb. Ik geloof dat ik nog niet vaak twee keer dezelfde combinatie aan heb gehad. Ik moet zeggen dat in de winter anders ligt, dan is het koud en heeft warmte (lees dikke vesten en truien) duidelijk prioriteit.