kledingadvies
maandag 16 december 2019 om 17:01
Hallo allemaal,
Als het goed is komt deze week mijn bestelling van nieuwe kleren binnen. Hierbij zitten ook rokken, normaal gesproken draag ik nooit rokken maar ik vind rokken wel heel leuk de laatste tijd dus ik heb er gewoon een paar besteld om te kijken of het staat.
Ik heb een donkerblauwe A-lijn plooi rok besteld en een zwarte.
Nu is mijn vraag wat voor kleur panty is hier het mooiste onder en wat voor kleur blouses en eventueel welke kleur laarsjes?
Ik vind dit namelijk heel lastig en aangezien er hier vast wel mensen zijn die vaker rokken dragen, dacht ik dat dit een goede plek voor advies is.
Ik hoor het graag van jullie
Als het goed is komt deze week mijn bestelling van nieuwe kleren binnen. Hierbij zitten ook rokken, normaal gesproken draag ik nooit rokken maar ik vind rokken wel heel leuk de laatste tijd dus ik heb er gewoon een paar besteld om te kijken of het staat.
Ik heb een donkerblauwe A-lijn plooi rok besteld en een zwarte.
Nu is mijn vraag wat voor kleur panty is hier het mooiste onder en wat voor kleur blouses en eventueel welke kleur laarsjes?
Ik vind dit namelijk heel lastig en aangezien er hier vast wel mensen zijn die vaker rokken dragen, dacht ik dat dit een goede plek voor advies is.
Ik hoor het graag van jullie
maandag 16 december 2019 om 17:30
Bij donkerblauw draag ik 'nearly black'. Dat is een soort bruinige grijskleur. Staat heel erg mooi bij vrijwel iedere kleur rok omdat het zich aanpast en minder hard is dan een zwarte panty. (Ben geen fan van zwart.)
Verder varieer ik ook met gekleurde panty's, afhankelijk van de kleur van mijn schoenen en de rest van de outfit. Een kleur uit de top kun je prima terug laten komen in de kleur van je panty, zoals bordeauxrood, of olijfgroen. Ik geloof dat dat door sommige mensen als een no-go wordt gezien, maar ik vind het persoonlijk mooier en spannender staan dan hard zwart of saai grijs.
Verder varieer ik ook met gekleurde panty's, afhankelijk van de kleur van mijn schoenen en de rest van de outfit. Een kleur uit de top kun je prima terug laten komen in de kleur van je panty, zoals bordeauxrood, of olijfgroen. Ik geloof dat dat door sommige mensen als een no-go wordt gezien, maar ik vind het persoonlijk mooier en spannender staan dan hard zwart of saai grijs.
maandag 16 december 2019 om 18:39
Ik ga altijd voor antraciet panty's. Huidkleurig vind ik niet mooi en zwart vaak te zwart. Een donkere grijstint staat zachter en past bij erg veel.
En waarmee verder te combineren? Dat hangt er maar net vanaf welke kant jij op wilt ermee. De rokken klinken vrij neutraal, dus daar kan bijna alles mee.
En waarmee verder te combineren? Dat hangt er maar net vanaf welke kant jij op wilt ermee. De rokken klinken vrij neutraal, dus daar kan bijna alles mee.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
maandag 16 december 2019 om 18:58
Ik kies meestal voor dunne panty met huidkleur in de zomer. In de winter voor antraciet.
Maar met gekleurde panty's kan je een feestelijke of casual look creëren.
Zie hier voorbeelden van één jurkje met vier verschillende looks:
https://nl.style-people.com/publication/74968/
Maar met gekleurde panty's kan je een feestelijke of casual look creëren.
Zie hier voorbeelden van één jurkje met vier verschillende looks:
https://nl.style-people.com/publication/74968/