Mode & Beauty alle pijlers

Kringloop koopjes

10-01-2012 12:31 1132 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naast vintage, ben ik ook gek op het afstruinen van kringloopwinkels. De sport van het zoeken, spotten, passen en scoren vind ik zo af en toe heerlijk. Het liefst doe ik het samen met andere liefhebbers, dan kan je ook nog eens topstukken voor elkaar vinden.



Vinden jullie wel eens wat? Laat hier je kringloop-aankopen zien!
Alle reacties Link kopieren
quote:fiftiesdarling schreef op 10 januari 2012 @ 16:45:

Woohooow! Foto's!Jasje van Bitte Kai Rand. Vond hem leuk want hij is gekleed sportief, mooi afgewerkt, perfect voor m'n werk. De ceintuur onder aan het jasje zit los en het jasje zelf is wat wijder van onder daardoor vond ik mezelf er wel slank in lijken





Het zwarte jasje wilde niet op de foto

(wordt één grote zwarte vlek)
Alle reacties Link kopieren
@fiftiesdarling, ben onwijs jaloers op je gele dokterstas. Wat een geweldig ding is dat, bijna kunst.
Alle reacties Link kopieren
quote:sinaasappellikeur schreef op 10 januari 2012 @ 17:12:

[...]





Jasje van Bitte Kai Rand. Vond hem leuk want hij is gekleed sportief, mooi afgewerkt, perfect voor m'n werk. De ceintuur onder aan het jasje zit los en het jasje zelf is wat wijder van onder daardoor vond ik mezelf er wel slank in lijken

[afbeelding]

De blauwe laarzen; perfect voor over een skinny!

[afbeelding]

Het zwarte jasje wilde niet op de foto

(wordt één grote zwarte vlek)Dame, je bént slank. Mooooie laarzen ook!
ik zal later ook nog ff wat fotootjes posten, mocht iemand interesse hebben
quote:pinks schreef op 10 januari 2012 @ 17:03:

Ik ben ook een kringloopqueen! M'n hele huis is ingericht met tweedehands, in jaren 50/60 stijl. En heb ook behoorlijk wat kleding in die stijl, vandaag weer twee rokken gekocht voor samen 3,25!Ik ben heel benieuwd naar jouw huis..
Alle reacties Link kopieren
quote:DeKenau schreef op 10 januari 2012 @ 18:20:

ik zal later ook nog ff wat fotootjes posten, mocht iemand interesse hebben Yepppp
Alle reacties Link kopieren
quote:DeKenau schreef op 10 januari 2012 @ 18:20:

[...]





Ik ben heel benieuwd naar jouw huis..Als het niet zo gigantisch herkenbaar was zou ik er foto's van neergooien, want ben er best trots op! Het is hier best... bijzonder zeg maar
Alle reacties Link kopieren
Ah je maakt ons wel héél nieuwsgierig zo!!
Ben jij dat zelf op elke foto fifties?
Alle reacties Link kopieren
Ik neem aan dat je de foto's die ik heb gepost bedoelt? Ja, zijn allemaal van mn blog eigenlijk
Alle reacties Link kopieren
Meer aankoopjes mensen (L) foto's whiehhhh
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook heel erg van de kringloop, mijn leukste kleren heb ik daar vandaan.

Om een paar voorbeelden te noemen:

Zwarte lage Dc Martens ¤4

Camouflage All Stars ¤3

Malene Birger Maxirok ¤2,50 (had een scheur in de gezeten bij de zoom, onzichtbaar gerepareerd)

Esprit spijkerbroeken zoals je ze in de winkel ook nog kunt kopen ¤2,50 per stuk

Wit leren jasje van Only ¤10



Deze schoenen ¤4,

Foto plakken lukt niet, dan doe ik het maar even zo.



Mox leren met suede laarzen met een mooie hak ¤10 (de mooiste schoenen die ik in de kast heb, en ze lopen nog prima ook!)

Hema jurkjes ¤3

Originele Jaren 70 stoffen om zelf leuke rokken van te naaien ¤1 per lap.



Je begrijpt dat ik heel blij ben met mijn kringloopwinkel
Alle reacties Link kopieren
^^ Dat klinkt heel goed!
Alle reacties Link kopieren




Geen mode...maar om nou nóg een kringloop-topic te openen vind ik ook weer zoiets. Naast kleding, neem ik altijd wel een leuk lijstje/prentje mee. Dan maak ik dit soort muurtjes in huis, beetje willekeurig bij elkaar gezocht
Alle reacties Link kopieren
@fiftiesdarling..foto gemaakt met je nieuwe camera zekers



Vind dat je je leuk kleed.

Ik kom ook weleens bij een vintagewinkel of laatst nog een kringloopwinkel in gelopen.

Alleen wat boeken ervan meegenomen,

vind het wel leuk om af en toe eens te snuffelen daarzo en wie weet wat je nog op de kop tikt.
Iemand noemde hier de kringloop in Utrecht, waar zit die precies? Kom dagelijks in Utrecht dus wil wel een keer een kijkje gaan nemen eigenlijk! Kringloop in mijn stad is weg, dus dat schiet niet op
Alle reacties Link kopieren
Hehe ja met de nieuwe camera! In Utrecht zit de:



Emmaus (Lombok en Parkwijk o.a.)

De ARM (Oude Gracht en Hoograven)



De precieze adressen moet je even opzoeken. Let er wel op dat ze meestal dinsdag/woensdag pas open gaan
Alle reacties Link kopieren
Wauw, toch eens kijken in de kringloopwinkel geloof ik, voordat jullie alle leuke spullen wegkapen!
hier alvast even twee fotootjes van mijn kringloop vondsten ( ik heb net een nieuwe camera, maar nog geen losse flitser, haha, de rest maak ik wel met daglicht!)



Alle reacties Link kopieren
Mooie aankopen DeKenau.



Ik moet volgende week ook maar weer eens op pad. En een keer met mijn moeder leuke adresjes opsnorren.



Wie weet er nog een leuke kringloop in Gelderland?
Alle reacties Link kopieren
Als jullie schoenen kopen hoe maken jullie die dan schoon trouwens?



Op de een of andere manier vind ik schoenen altijd een beetje een vies idee, maar zie soms wel leuke exemplaren.
Alle reacties Link kopieren
wat een leuke dingen! die tassen :O! dit topic ga ik volgen :P



heb laatst een mooi overslag bloesje achting iets gevonden met zijde er door heen, erg chique :P. Was wel iets duurder nl. 25 euro!



Binnenkort ga ik maar weer eens kijken!



Iemand nog goede adresjes voor Rotterdam en Haarlem? Daar ga ik binnenkort shoppen ;)
Alle reacties Link kopieren
Veel meubels en kleding zijn tweedehands hier. Mijn schoonmoeder zit vaak op rommelmarkten en komt van alles tegen. Erg handig



In mijn nieuwe woonplaats ben ik nog niet in de kringloopwinkels geweest. Toen ik nog in mijn oude woonplaats woonde kende ik een aantal leuke adresjes waar ik regelmatig kwam.



Ik krijg door dit topic meteen zin om weer eens te gaan sneupen.
quote:gemini2011 schreef op 19 januari 2012 @ 00:48:

Mooie aankopen DeKenau.



Ik moet volgende week ook maar weer eens op pad. En een keer met mijn moeder leuke adresjes opsnorren.



Wie weet er nog een leuke kringloop in Gelderland?Ik vind dat er in het centrum van Nijmegen wel een mooie zit.( naam vergeten) Zelf ga ik altijd naar Phoenix in Apeldoorn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven