Mode & Beauty alle pijlers

Kringloop koopjes

10-01-2012 12:31 1132 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naast vintage, ben ik ook gek op het afstruinen van kringloopwinkels. De sport van het zoeken, spotten, passen en scoren vind ik zo af en toe heerlijk. Het liefst doe ik het samen met andere liefhebbers, dan kan je ook nog eens topstukken voor elkaar vinden.

Vinden jullie wel eens wat? Laat hier je kringloop-aankopen zien!

Die theepotjes krijgen we heel vaak. Ook echt hele mooie dure. Gaan ook voor bijna niks weg.

Ik heb eerste keus op het werk. Dat is echt niet goed voor mij.

Verder ga ik ook regelmatig de provincie door bij andere winkels hoor. Het is idd een sport geworden.

Ik heb recent nog een buffetkast voor in de keuken aangeschaft om de meuk kwijt te kunnen. Als die vol is is het echt klaar hoor.

Denk ik.
Plankjes, ja, ik heb niet zoveel muur over....

Mijn goedkoopste potje kostte minder dan een euro, de duurste ¤ 4,50.

Ook bekende merken....
Die theepotjes zijn leuk

Ik wilde als het lukt vanmorgen even kijken bij de kringloop voor een jas aangezien de gene die ik nu heb kapot aan het gaan is helaas en ik geen zin heb om 80 euro voor een nieuwe ik hoop dat ik voor 30 euro klaar ben,
Ik heb 3 jassen van de kringloop eentje was 1 euro, (kleine kringloopwinkel die af en toe speciale acties heeft waarbij alles uit 1 product groep 1 euro is) en de andere twee rond de 15 euro
Heb een zwarte lang model jas gevonden voor 8.50 helemaal blij mee
Goede deal!

Veel plezier met je nieuwe jas
Gaaf! En een koopje voor dat geld.
Super !!
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Ja dat vind ik ook

Vriendin van mij zei ook dat er nog een tweedehands winkel is waar ze broeken

Vanaf 2.50 hebben vriendin is ook helemaal van de tweedehands

Dus binnenkort gaan we daar ook maar eens snuffelen
3 vesten en 2 broeken

Voor 5 euro goede deal toch ?
Heel goed.
http://www.dvhn.nl/gronin ... loopbedrijf-21185134.html

Een medewerker van Kringloop + aan de Diamantlaan in Groningen trof woensdag in een zak met schoenen zes gouden kettingen met een waarde van enkele honderden euro’s aan.

De eigenaren waren de sieraden al enkele maanden kwijt. ,,Dat is geen gewone schoeiseldonatie”, stelde medewerker Ramon Haaksma vast. ,,Als je zoiets vindt, dan weet je dat het niet klopt.”

Hij trof in een schoen vijf gouden kettingen aan. Een daarvan was voorzien van een munt van 10 gulden uit 1875. Verder vond hij een witgouden ketting afgezet met briljantjes. ,,Die ketting alleen al is enkele honderden euro’s waard”, schat Haaksma. Hij bracht meteen de bedrijfsleider en zijn collega’s op de hoogte. ,,Een dag eerder had ik op televisie gezien hoe bij politiebureaus gevonden voorwerpen, zoals volle portemonnees, verdwijnen. Zo moest dat hier niet gaan.”

In de zak met schoenen werd een telefoonnummer aangetroffen. Dat leidde naar de rechtmatige eigenaren. De vrouw zei dat ze maanden heeft gezocht naar de kettingen. Ze was ze kwijtgeraakt na een vakantie in Italië.

Donderdagmiddag heeft de vrouw, die zich schaamt dat ze haar waardevolle spullen met oude schoenen had weggedaan, de sieraden opgehaald bij de medewerkers van het kringloopbedrijf. Een cadeautje voor de eerlijke vinder had ze niet bij zich. ,,Ze komt morgen nog taart brengen en denkt nog na over een vindersloon”, aldus Haaksma.
Vorige week een gloednieuwe combi magnetron van Daewoo. Voor 25 eoro. Inc. Verschillende bakblikken enzo!

Top deal
Dus.
@doro wauw

Veelm plezier er mee
Vandaag op het werk tussen de kinderkleding gedoken en een rokje en 6 shirts gescoord. Sommige niet eens gedragen en sommige merk. En daar was ik ¤13 voor kwijt.
Dat zijn weer mooie koopjes !
Leuk leuk

Ik ga de 17 de naar een verzamel beurs

Daar hebben ze ook vintage

Die arme portemonnee haha

Ik moet oom weer eens naar de kringloop
Ik heb nog mooie koopjes gescoord. Een paar slippers van Lazamani, ongedragen, voor €5,50 en een trui voor een paar euro.

Eigenlijk koop ik iedere week wel iets.

Komt bij ons ook gewoon te leuk spul binnen.
ik vind dat zo knap als je mooie items kunt scoren in tweedehandswinkels! ik zie daar echt nooit wat leuks voor mij, maar ik lees graag mee, misschien leer ik ervan
Simone, je moet het gewoon leren en volhouden.

Als je iets nodig hebt ook eens gaan kijken in de kringloopwinkel, voordat je naar een gewone winkel gaat.

Onlangs sneuvelde er bij mijn vriend de 'grote' theepot.

Bij de 2e winkel die ik bezocht vond ik een mooie kleur blauwe theepot met witte stippels. Een hele flinke pot. Zonder gebruikssporen. Ik heb er € 5,95 voor betaald. In de gewone winkel kost hij minstens het dubbele.... Hij maakte eigenlijk deel uit van een set met 4 bijpassende kopjes, maar die heb ik niet meegenomen.
Scheelt bij mij ook dat ik er werk natuurlijk. Ik zie bijna alles voordat het de winkel in gaat.

Maar eerder had ik een vaste dag waarop ik ging kringlopen. Dat zie je het assortiment wel wisselen.
Even een schaamteloze speurtocht. Volgens mij was er iemand die op dit topic meeschreef die wel geïnteresseerd was in oude eiken bedden. Ik heb er een in de weg staan, dus als iemand weet wie ik bedoel, zegt het voort
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Fuchsiaroze Oililytas, nieuw.

5 euro.

Ik had weer geluk vandaag, een zandbak van little tikes en een plastic speelgoedkeukentje als nieuw voor 5 Euro. Zoon heeft binnen die van Ikea maar voor in de tuin is dit ideaal om zandtaartjes te bakken.

Hier vind ik eigenlijk heel vaak mooi speelgoed.

Rekenliniaal mét handleiding voor een euro.

De cijfertjes zijn zó klein dat ik vrees een microscoop nodig te hebben om hem te lezen.

Nu nog uitvinden hoe hij werkt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven