Mode & Beauty alle pijlers

Kringloop koopjes

10-01-2012 12:31 1132 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naast vintage, ben ik ook gek op het afstruinen van kringloopwinkels. De sport van het zoeken, spotten, passen en scoren vind ik zo af en toe heerlijk. Het liefst doe ik het samen met andere liefhebbers, dan kan je ook nog eens topstukken voor elkaar vinden.

Vinden jullie wel eens wat? Laat hier je kringloop-aankopen zien!
Maar als ik een standaardinternetplaatje kan vinden, dan gebruik ik dat.

Zoals dat spel en die Bulbasaur.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
@ Elfje : je krijgt pas toestemming om foto's te plaatsen als je een hoog aantal posts hebt geplaatst.
jeetje, jullie kringloopwinkels zijn wel erg goedkoop!

hier ook veel kringloopaanbod maar stuk duurder ook,

zo'n broodbakmachine zou hier zeker dertig euro kosten.

wie heeft er nog tips voor goedkope kringloopwinkels in NOord holland?
--
quote:Beter.Laat schreef op 03 maart 2016 @ 09:29:

@ Elfje : je krijgt pas toestemming om foto's te plaatsen als je een hoog aantal posts hebt geplaatst.

Je kunt tot die tijd de link van een plaatje plakken en vragen of iemand die even om kan zetten.

Ik heb incidenteel nog wat vondsten gedaan. Is eigenlijk meer vervanging van inrichting die hard slijt.

Kleding wordt alleen maar gedragen als het ook een beetje fatsoenlijk is. Maar heel vee dat daar hangt is behoorlijk verwassen.

Van een echte kleermaker uit Italië is natuurlijk leuk. Zo zag ik ook een set van twee dekbedovertrekken voor 1,75 per stuk van Marjolein Bastin. Heel mooi en er was nog een andere mevrouw die er naar keek. Ik heb het haar laten kopen. (Ik had al een soortgelijke in de kast liggen. Toen ik later thuis kwam heb dat gecontroleerd. Ik had hem nog niet weg gedaan.)

Nu heb ik dus voor 3,50 nieuw beddengoed besteld. Het was een speciale actie.

Incidenteel zijn er koopjes. Ik vind het meestal tegenvallen. Ik heb een jas voor weinig geld en dat was ook een speciale actie omdat de magazijnen te vol waren. Er moest ruimte komen vanwege een verbouwing of zo. De jas is gekocht om mee te nemen naar festivals met groot risico op diefstal.

Kijk, en deze jas willen ze niet. Met een leuke sjaal is het op afstand wel een leuke jas. Dichtbij zien ze wat het is en laten ze hem liggen.
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 03-03-2016 14:40
Reden: Wat niet bij mode hoort is verwijderd.
% gewijzigd
Nou de buit was vandaag

Engels woordenboek

Leesboek

Twee soep mokken
Dvd's in totaal 8 euro.

Seizoen 1 t/m 3 van The Golden Girls

The Wizard of Oz

Ted

Austin Powers
De leukste kringloopwinkel vind ik nog steeds marktplaats
quote:Pumps_italiaans schreef op 03 maart 2016 @ 13:10:

.

Van een echte kleermaker uit Italië is natuurlijk leuk. Zo zag ik ook een set van twee dekbedovertrekken voor 1,75 per stuk van Marjolein Bastin. Heel mooi en er was nog een andere mevrouw die er naar keek. Ik heb het haar laten kopen. (Ik had al een soortgelijke in de kast liggen. Toen ik later thuis kwam heb dat gecontroleerd. Ik had hem nog niet weg gedaan.)

Nu heb ik dus voor 3,50 nieuw beddengoed besteld. Het was een speciale actie.

Waar heb je het beddengoed besteld?
In de buurt een nieuwe kringloopwinkel ontdekt. Veel van de producten zijn niet geprijst, maar er hing een "prijzen vanaf..." prijslijst in de winkel. Aan de hand daarvan ging ik er van uit dat ik minstens 5 Euro moest betalen voor twee jurkjes en een tas, maar uiteindelijk bleek het maar twee euro te zijn
Tvp.
O wauw Lucky bird

Bij de kringloop hier betaald je zeker 5 euro voor een jurk ok vind best prijzig voor tweedehands koop dus geen kleding daar

In het dorp zit ook tweedehands kleding winkel 1 keer geweest misschien daar zaterdag eens kijken..
Ik werk bij een kringloop en als ik alles moet opnoemen ben ik overmorgen nog niet klaar.

Maar ik hou ervan. Heerlijk!
Ik heb een probleem.

De Geheime Doos van Sinterklaas is nu al vol.

Wat nou als ik nog meer leuke JamesBond/StarWars/Pokémon tegenkom ????

quote:Elfje33 schreef op 03 maart 2016 @ 19:50:

O wauw Lucky bird

Bij de kringloop hier betaald je zeker 5 euro voor een jurk ok vind best prijzig voor tweedehands koop dus geen kleding daar

In het dorp zit ook tweedehands kleding winkel 1 keer geweest misschien daar zaterdag eens kijken..

Mischien een weekendje/midweekje Groningen boeken ?

We helpen je wel aan de kringloopadresjes en omdat dit een studentenstad is kun je op veel plekken ook voor kringloopprijzen lekker eten.

http://www.napoligroningen.nl

http://eeteriedeglobe.nl
quote:Elfje33 schreef op 03 maart 2016 @ 19:50:

O wauw Lucky bird

Bij de kringloop winkel waar ik normaal kom zijn dat inderdaad de standaard prijzen. Rond de 5 Euro voor een jurk / spijkerbroek / vest en rond de 3 euro voor een shirt.

Maar verstand van merken hebben ze vaak niet. Ik vind 5 Euro voor een broek van de Primark nog best duur. Maar een spijkerbroek van 7 of all mankind / Nudie jeans of bijvoorbeeld Diesel of Replay vind ik nog best een goede deal. En dat geldt ook voor de jurken. Jurkjes van de Zeeman laat ik (meestal) hangen, maar ik had van de week een jurk van Filippa K voor 4 euro. Dat was best een moment.

En zelfs jurkjes van Steps blijken in de winkel toch best prijzig te zijn. Het is wel een kwestie van vaak langs komen en goed zoeken, maar ik vind het best een leuke hobby
Splinternieuwe tas met goede ritsen ooit voor zes euro gekocht.

Het merk kende ik niet, maar ik ging ernaar op zoek toen ik in een zijvak een prijskaartje vond van $ 88,00.

Okee....... Dat bleek dus een duur merk. LeSportsac.

Ik wist het niet, maar de tas bevalt al jaren en heeft onverslijtbare ritsen.

http://www.spartoo.nl/Le- ... at-232-hoge-prijs.php#rst
Klopt maar dit zijn gewone c en a en zeeman of merk losse dingen en dan vind ik het duur

Inderdaad vaker kijken

Was wel blij met mijn woordenboek

Handig omdat ik manga lees eb die bijna altijd Engels zijn

ik vind het neuzen daar erg leuk

Heb met mezelf afgesproken dat ik een keer in maand daar naartoe mag en de tweedehands didi voor manga.s

Anders ga ik te vaak.vind mijn portemonnee niet leuk haha

Als iemand nog andere kringloop / tweedehands winkels in de buurt van heerlen weet ? Let me know
quote:Ingenium schreef op 03 maart 2016 @ 19:54:

Ik werk bij een kringloop en als ik alles moet opnoemen ben ik overmorgen nog niet klaar.

Maar ik hou ervan. Heerlijk!Kom maar op met je voorbeelden, daar is dit topic voor!

Oke dan.

Nieuwe spelletjes, nog nooit gebruikt voor ¤1,50. Speelgoed voor dochter, vooral barbie's en meubels daarvoor.

Veel merkkleding voor dochter en mezelf, ziet er prima uit en kost ook geen drol.

Poosje terug een prachtig oud servies met roosjes. Was helemaal compleet.

Ben ook echt gek op mooie oude kopjes en bordjes. Heb nu een vitrinekast vol.

Eigenlijk is het helemaal niet zo goed dat ik daar werk.
En echt suf ook, ik was gisteren op zoek in de stad naar mooie windlichten. En dan betaal je nieuw ¤5 per stuk.

En dat vind ik dan te duur. Denk ik; kijk wel even op m'n werk.
Wáárom bestaat er zovéél leuk servies ?

Ik kan het niet meer kwijt, maar soms verlang ik wel héél erg naar mooie stukken.

Ik heb besloten om me nu te beperken tot grote taartborden.

Die kan ik ook gebruiken voor hapjes (alsof ik al geeen hapjesschalen had....).
Oh god ja! Gebaksborden en schalen heb ik ook. Ook van dat oude met roosjes. Ik kan dat dan ook niet laten liggen.

Ook een poosje terug een mooie taartschep gekocht. Verzilverd met rozen. Echt prachtig. Ook amper wat voor betaald.

Als ik straks plaatjes mag plakken zal ik eens wat foto's maken.
Oh, dus je koopt zelf ook daar, heb je eerste keus? Leuk, al dat servies.

Ik spaar sinds 9 maanden tea for one theepotjes, voornamelijk modern, heb ook een paar Chinese.

Ik gebruik ook dagelijks een theepotje voor mezelf.

Nu heb ik er al 31 en ik moet echt stoppen, wegens plaatsgebrek!!!

Zegt de man bij de Kringloop : mevrouw, we hebben regelmatig mooie vitrinekasten...!

Ja, daar heb ik ook geen plaats voor....
Plankjes langs de muur maken ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven