Mode & Beauty alle pijlers

Kringloop koopjes

10-01-2012 12:31 1132 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naast vintage, ben ik ook gek op het afstruinen van kringloopwinkels. De sport van het zoeken, spotten, passen en scoren vind ik zo af en toe heerlijk. Het liefst doe ik het samen met andere liefhebbers, dan kan je ook nog eens topstukken voor elkaar vinden.

Vinden jullie wel eens wat? Laat hier je kringloop-aankopen zien!
Een rekenliniaal!

Dat heb ik nog heel lang geleden moeten leren.

Waarvoor??
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Twee wiskundefreaks hier in huis, dus die mogen lekker uitvogelen hoe en wat.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Succes

Ik was dus duidelijk geen wiskundefreak (al ben ik wel met een voldoende geslaagd).
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
3 bord spellen voor 9 euro samen

Ik heb nog verlaat verjaardags geld gekregen

Dus misschien ga ik daar nog wat leuks van kopen bij de kringloop weet alleen nog niet wat dus..zoek ook vaker naar elfjes maar helaas nog niet gevonden hier ...
In welke omgeving zoek je, Elfje33 ?

Bij Kringloop+ in Groningen zie ik ze wel eens, ik kan het je melden als er iets staat.

Ook bij MijnTafel zie ik regelmatig fantasy-spulletjes.
Een hele foute jaren 80/90 trouwjurk voor een tientje! Ik maak mijn eigen jurk en wil deze gebruiken voor de details
Ik heb afgelopen week het bordspel 7 wonders gekocht, nieuw in seal voor 25 euro. Nieuwprijs is 45 euro. Ik ben er heel blij mee, ik had net voor en klusje 25 euro gekregen als bedankje, dus meteen iets moois gekocht.
@snoesje

In parkstad ?
quote:Elfje33 schreef op 25 april 2016 @ 08:32:

3 bord spellen voor 9 euro samen

Ik heb nog verlaat verjaardags geld gekregen

Dus misschien ga ik daar nog wat leuks van kopen bij de kringloop weet alleen nog niet wat dus..zoek ook vaker naar elfjes maar helaas nog niet gevonden hier ...Mazzelaar, ik zie niet veel bordspellen meer bij de kringloper die ik hebben wil, vooral Anubis en andere spellen van tv-programma's afgeleid. En die zoek ik niet
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
@Elfje

Parkstad is V. ?

Daar ben ik jaren niet geweest. Ik richt me het meest op Groningen-stad.

Vandaag was ik in Meppel. Duur !!! En ze verkochten er yoghurt met houdbaarheidsdatum december 2015....
Ik heb vorige week 6 kinderboeken voor 9 euro gekocht. Twee Dummie de Mummie delen en vier Hoe overleef ik .....delen.
Een broek voor de festivalletjes, een boho fringe-vestje, een 'gewone' high waist broek en zo'n doorknoop spijkerrok (vintage editie), voor een totaal van €11,-!
Ik had vandaag een spijkerbroek, jurkje (duur merk) en een vestje voor €13.

Een voorraad Nederlandse en Engelse leesboekjes voor Snoezepuber gekocht (black birds serie), en een Frans leesboekje voor mij. € 2,70 samen.

Plus het Kolonisten van Catanspel "Val van Rome". Bijna compleet voor € 6,00. Eén fiche ontbrak, die heb ik nu zelf bijgemaakt.
Rattaplan in Haarlem is echt niets meer. Schalm was altijd fijner, goedkoper en minder troep. Jammer!
quote:Dormouse schreef op 25 april 2016 @ 08:48:

Een hele foute jaren 80/90 trouwjurk voor een tientje! Ik maak mijn eigen jurk en wil deze gebruiken voor de details Je wil de schoudervullingen overnemen voor je eigen jurk?
Heb vandaag alleen een leesboekje gekocht

Wil nog graag wat jurkjes ik denk dat ik maandag na het sporten even naar de winkel van singel ga

Die hebben leuke dingen en niet duur
Vandaag een goede "LeSportsac-lookalike" schoudertas gekocht voor een euro.

Deze is zwart, en de ritsen zijn erg goed.

Zoiets, ongeveer.

http://www.dvhn.nl/gronin ... oede-doelen-21343455.html

Precies 22 goede doelen in de stad krijgen op 23 mei in totaal 45.000 euro van het Mamamini Fonds. Onder andere Toentje, de voedselbank, het Hospice Gasthuis en Stichting Urgente Noden ontvangen een bijdrage. De kringloopbedrijven van Mamamini zamelen jaarlijks geld in voor goede doelen met de verkoop van gebruikte spullen die door particulieren worden gedoneerd. Mamamini heeft vier winkels in Groningen en sinds kort ook een webshop.
Vrijmarkt koopjes afgelopen weken: een zachtgroene broek voor 4 euro, blauw en groen hemdje 50 cent per stuk, zwart zomerjasje 2,50, wit linnen jasje gratis erbij gekregen en een witte spijker driekwartbroek ook voor 2,50.

Ik vind het zo'n sport om zo leuke kleding te scoren

Ik wil wel dat de kleding op de vrijmarkt gewoon op een rek hangt of netjes op een tafel ligt.

Kleding op een hoop op de grond loop ik voorbij
Vanochtend bij de kringloop in het dorp Elfenkoning (spel) gekocht voor 1 euro.

(Foto is van internet gehaald)
quote:Koettie schreef op 29 april 2016 @ 20:10:

Rattaplan in Haarlem is echt niets meer. Schalm was altijd fijner, goedkoper en minder troep. Jammer!Klopt! ( al scoorde ik deze week wel een leuke jeansshort voor €3 ) De Snuffelmug in Schalkwijk is wel leuk en niet duur.
Yes !!!

Er is iets van mijn "moet/wil ik ECHT hebben lijst" afgegaan.

De koektrommel van mijn oma was in de afwasmachine geweest, daar kon hij dus niet tegen. Ik was hem al twee keer eerder tegengekomen, maar elke keer in intensief gebruikte staat. Nu heb ik een exemplaar dat er uitzien als nieuw.

Happy !!!!!

quote:Snoesje666 schreef op 28 mei 2016 @ 23:12:

Yes !!!

Er is iets van mijn "moet/wil ik ECHT hebben lijst" afgegaan.

De koektrommel van mijn oma was in de afwasmachine geweest, daar kon hij dus niet tegen. Ik was hem al twee keer eerder tegengekomen, maar elke keer in intensief gebruikte staat. Nu heb ik een exemplaar dat er uitzien als nieuw.

Happy !!!!!

[afbeelding]

[afbeelding]Wat een leukerd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven