Kringloop koopjes
dinsdag 10 januari 2012 om 12:31
Naast vintage, ben ik ook gek op het afstruinen van kringloopwinkels. De sport van het zoeken, spotten, passen en scoren vind ik zo af en toe heerlijk. Het liefst doe ik het samen met andere liefhebbers, dan kan je ook nog eens topstukken voor elkaar vinden.
Vinden jullie wel eens wat? Laat hier je kringloop-aankopen zien!
Vinden jullie wel eens wat? Laat hier je kringloop-aankopen zien!
maandag 25 april 2016 om 15:27
quote:Elfje33 schreef op 25 april 2016 @ 08:32:
3 bord spellen voor 9 euro samen
Ik heb nog verlaat verjaardags geld gekregen
Dus misschien ga ik daar nog wat leuks van kopen bij de kringloop weet alleen nog niet wat dus..zoek ook vaker naar elfjes maar helaas nog niet gevonden hier ...Mazzelaar, ik zie niet veel bordspellen meer bij de kringloper die ik hebben wil, vooral Anubis en andere spellen van tv-programma's afgeleid. En die zoek ik niet
3 bord spellen voor 9 euro samen
Ik heb nog verlaat verjaardags geld gekregen
Dus misschien ga ik daar nog wat leuks van kopen bij de kringloop weet alleen nog niet wat dus..zoek ook vaker naar elfjes maar helaas nog niet gevonden hier ...Mazzelaar, ik zie niet veel bordspellen meer bij de kringloper die ik hebben wil, vooral Anubis en andere spellen van tv-programma's afgeleid. En die zoek ik niet
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
dinsdag 26 april 2016 om 21:44

vrijdag 29 april 2016 om 20:05
Een voorraad Nederlandse en Engelse leesboekjes voor Snoezepuber gekocht (black birds serie), en een Frans leesboekje voor mij. € 2,70 samen.
Plus het Kolonisten van Catanspel "Val van Rome". Bijna compleet voor € 6,00. Eén fiche ontbrak, die heb ik nu zelf bijgemaakt.
Plus het Kolonisten van Catanspel "Val van Rome". Bijna compleet voor € 6,00. Eén fiche ontbrak, die heb ik nu zelf bijgemaakt.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"

woensdag 11 mei 2016 om 22:38
http://www.dvhn.nl/gronin ... oede-doelen-21343455.html
Precies 22 goede doelen in de stad krijgen op 23 mei in totaal 45.000 euro van het Mamamini Fonds. Onder andere Toentje, de voedselbank, het Hospice Gasthuis en Stichting Urgente Noden ontvangen een bijdrage. De kringloopbedrijven van Mamamini zamelen jaarlijks geld in voor goede doelen met de verkoop van gebruikte spullen die door particulieren worden gedoneerd. Mamamini heeft vier winkels in Groningen en sinds kort ook een webshop.
Precies 22 goede doelen in de stad krijgen op 23 mei in totaal 45.000 euro van het Mamamini Fonds. Onder andere Toentje, de voedselbank, het Hospice Gasthuis en Stichting Urgente Noden ontvangen een bijdrage. De kringloopbedrijven van Mamamini zamelen jaarlijks geld in voor goede doelen met de verkoop van gebruikte spullen die door particulieren worden gedoneerd. Mamamini heeft vier winkels in Groningen en sinds kort ook een webshop.
donderdag 12 mei 2016 om 12:22
Vrijmarkt koopjes afgelopen weken: een zachtgroene broek voor 4 euro, blauw en groen hemdje 50 cent per stuk, zwart zomerjasje 2,50, wit linnen jasje gratis erbij gekregen en een witte spijker driekwartbroek ook voor 2,50.
Ik vind het zo'n sport om zo leuke kleding te scoren
Ik wil wel dat de kleding op de vrijmarkt gewoon op een rek hangt of netjes op een tafel ligt.
Kleding op een hoop op de grond loop ik voorbij
Ik vind het zo'n sport om zo leuke kleding te scoren
Ik wil wel dat de kleding op de vrijmarkt gewoon op een rek hangt of netjes op een tafel ligt.
Kleding op een hoop op de grond loop ik voorbij
maandag 16 mei 2016 om 10:48
zaterdag 28 mei 2016 om 23:12
Yes !!!
Er is iets van mijn "moet/wil ik ECHT hebben lijst" afgegaan.
De koektrommel van mijn oma was in de afwasmachine geweest, daar kon hij dus niet tegen. Ik was hem al twee keer eerder tegengekomen, maar elke keer in intensief gebruikte staat. Nu heb ik een exemplaar dat er uitzien als nieuw.
Happy !!!!!
De koektrommel van mijn oma was in de afwasmachine geweest, daar kon hij dus niet tegen. Ik was hem al twee keer eerder tegengekomen, maar elke keer in intensief gebruikte staat. Nu heb ik een exemplaar dat er uitzien als nieuw.
Happy !!!!!

zondag 29 mei 2016 om 01:18
quote:Snoesje666 schreef op 28 mei 2016 @ 23:12:
Yes !!!
Happy !!!!!
[afbeelding]
[afbeelding]Wat een leukerd!
Yes !!!
Happy !!!!!
[afbeelding]
[afbeelding]Wat een leukerd!