Kringloop koopjes
dinsdag 10 januari 2012 om 12:31
Naast vintage, ben ik ook gek op het afstruinen van kringloopwinkels. De sport van het zoeken, spotten, passen en scoren vind ik zo af en toe heerlijk. Het liefst doe ik het samen met andere liefhebbers, dan kan je ook nog eens topstukken voor elkaar vinden.
Vinden jullie wel eens wat? Laat hier je kringloop-aankopen zien!
Vinden jullie wel eens wat? Laat hier je kringloop-aankopen zien!
maandag 20 juni 2016 om 19:51
maandag 20 juni 2016 om 22:10
Ik koop bij de kringloopwinkel banken in allerlei kleuren. Zag er al nieuw uit. Er had volgens mij nog nooit iemand op gezeten.
Kleding koop ik er tegenwoordig niet meer of het moet heel mooi zijn maar vaak is het te duur.
Bijvoorbeeld Episode vind ik best aan de prijzige kant. Sommigen dingen vallen mee zoals leren jasjes maar over het algemeen vind ik de prijzen van tweedehands kleding echt te gek worden.
Kleding koop ik er tegenwoordig niet meer of het moet heel mooi zijn maar vaak is het te duur.
Bijvoorbeeld Episode vind ik best aan de prijzige kant. Sommigen dingen vallen mee zoals leren jasjes maar over het algemeen vind ik de prijzen van tweedehands kleding echt te gek worden.
maandag 20 juni 2016 om 22:57
zaterdag 25 juni 2016 om 00:01
Een kookboekje uit 1946 voor 50 cent.
Getiteld: "Kookcursus" van de Stichting voor Huishoudelijke Voorlichting Ten Plattelande.
Recepten die ik NIET ga maken: gebakken bloedworst, balkenbrij, kaas van zurs melk, koolsoep, hoofdkaas.
Gisteren voor het eerst haringsalade gemaakt, met een iets aangepast recept (geen aardappels).
Appel, rode biet, augurk, zoute haring en een klein beetje slasaus.
Dit recept is in elk geval een blijvertje.
Getiteld: "Kookcursus" van de Stichting voor Huishoudelijke Voorlichting Ten Plattelande.
Recepten die ik NIET ga maken: gebakken bloedworst, balkenbrij, kaas van zurs melk, koolsoep, hoofdkaas.
Gisteren voor het eerst haringsalade gemaakt, met een iets aangepast recept (geen aardappels).
Appel, rode biet, augurk, zoute haring en een klein beetje slasaus.
Dit recept is in elk geval een blijvertje.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
zaterdag 25 juni 2016 om 00:45
quote:boro_ schreef op 25 juni 2016 @ 00:42:
https://www.bol.com/nl/p/hoekrek-sierkr ... 052920688/
Vandaag deze gekocht. Gloedjenieuw. Voor 7,50 Leuk !!!
https://www.bol.com/nl/p/hoekrek-sierkr ... 052920688/
Vandaag deze gekocht. Gloedjenieuw. Voor 7,50 Leuk !!!
zaterdag 2 juli 2016 om 23:08
zaterdag 9 juli 2016 om 01:46
quote:lushcooking schreef op 08 juli 2016 @ 08:47:
Goedkope pokemon kaarten, SnoesjeOude series, maar mijn zoon vindt ook de oude kaarten leuk (heeft ongeveer 2500 van zijn oom gekregen). Je mag er alleen geen officiële toernooien mee spelen. Gewoon op een speelgroepje mag dat wel. Er zat één special tussen, vanwege de eerste Pokémonfilm, ooit. Verder geen bijzondere.
Goedkope pokemon kaarten, SnoesjeOude series, maar mijn zoon vindt ook de oude kaarten leuk (heeft ongeveer 2500 van zijn oom gekregen). Je mag er alleen geen officiële toernooien mee spelen. Gewoon op een speelgroepje mag dat wel. Er zat één special tussen, vanwege de eerste Pokémonfilm, ooit. Verder geen bijzondere.
zaterdag 9 juli 2016 om 12:12
quote:Snoesje666 schreef op 09 juli 2016 @ 01:46:
[...]
Oude series, maar mijn zoon vindt ook de oude kaarten leuk (heeft ongeveer 2500 van zijn oom gekregen). Je mag er alleen geen officiële toernooien mee spelen. Gewoon op een speelgroepje mag dat wel. Er zat één special tussen, vanwege de eerste Pokémonfilm, ooit. Verder geen bijzondere.Zo veel verstand heb ik er ook niet van hoor. Als ik van kennissen hoor hoeveel zij kwijt zijn aan kaarten voor o.a. Magic The Gathering, dan leek dit een koopje.
[...]
Oude series, maar mijn zoon vindt ook de oude kaarten leuk (heeft ongeveer 2500 van zijn oom gekregen). Je mag er alleen geen officiële toernooien mee spelen. Gewoon op een speelgroepje mag dat wel. Er zat één special tussen, vanwege de eerste Pokémonfilm, ooit. Verder geen bijzondere.Zo veel verstand heb ik er ook niet van hoor. Als ik van kennissen hoor hoeveel zij kwijt zijn aan kaarten voor o.a. Magic The Gathering, dan leek dit een koopje.