Mode & Beauty alle pijlers

Kringloop koopjes

10-01-2012 12:31 1132 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naast vintage, ben ik ook gek op het afstruinen van kringloopwinkels. De sport van het zoeken, spotten, passen en scoren vind ik zo af en toe heerlijk. Het liefst doe ik het samen met andere liefhebbers, dan kan je ook nog eens topstukken voor elkaar vinden.

Vinden jullie wel eens wat? Laat hier je kringloop-aankopen zien!
Vorige week een kunstkerstboom gescoord bij de kringloop. Hij ziet er goed uit en ik vind het helemaal prima. Waarom kopen in de winkel als het ook zo kan? Moet ook zeggen dat ik bijna geen bovenkleding koop in normale winkels. Ik ga gewoon langs bij mijn kringloop. Af en toe heb je parels tussen zitten. Broeken koop ik niet vanwege moeilijk maat. Schoenen ook niet. Verder ben ik altijd wel op zoek naar leuke mokken, servies etc etc. Heerlijk!
It's 5 o'clock somewhere
"Opnieuw"
Circlewalkstore
Dus.
quote:Habbekratz schreef op 18 december 2016 @ 10:50:

[...]

Die bestaat al en die heeft dus rechten op de naam.ha jammer!
Never Ending (stuff, store)

Continuum

Wordt vervolgd

Next Home

Geef het door

Klein Geluk

Het kleine geluk

Tweede kans

euhh..
Bedankt voor het meedenken!

Ik heb een naam, heeft nog niemand dus die kan ik ook op Facebook zetten vanaf Maart. Ik heb deze al vastgezet voordat iemand anders er ook op komt
Gefeliciteerd!!
Perfect Second dacht ik ook net, wou je nog even meegeven
Fijn dat je een naam hebt!

Ik heb vandaag een theepot gekocht bij de kringloop. Geen bijzonder ding. Er staat een plaatje van een poes op, alleen te zien als je hem rechtshandig vastpakt. Ik heb nu een neutrale theepot, want ik ben links.

Bij deze winkel was het wel echt veel rommel vooral en ook veel onverzorgde mensen die er kwamen.

Wel twee leuke spelletjes gezien. Kolonisten van Catan voor kinderen zo goed als nieuw en nog een vrij nieuw spel. Stond op alle twee geen prijs en ik had geen zin in gezeur over de prijs en de sticker die er wel/niet op gezeten heeft. Dochter is inmiddels toch bijna toe aan de volwassen versie.
Het Viva forum is papaja.
Altijd leuk, die dingen met alleen plaatjes voor rechtshandigen

Zo'n kringloopwinkel zat ook vlak bij de vorige werkgever van mijn man. We zijn er één keer geweest, en daarna niet meer. Genoeg kringloopwinkels die wel leuk zijn, en waar ze wel gewoon dingen kunnen prijzen.

Als het deze versie is, dan zou ik hem alsnog halen.

Dit is een collectors item.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Ja! die was het.
Of eh...

Nou zeg, straks ga ik echt nog terug
Oh, succes dan Nymph!

Ik heb ondertussen geleerd niet te twijfelen en gelijk te kopen.

Als je een of twee dagen later teruggaat is het vaak te laat.......

En dan heb je spijt.....
quote:NymphadoraTonks schreef op 19 december 2016 @ 23:06:

Of eh...

Nou zeg, straks ga ik echt nog terug

Hij is echt wel leuk. En mooi uitgevoerd.

Leren tellen, spullen verzamelen en kwijtraken (de struikrover is vervangen door een stout kind) en ondertussen je stad bouwen met houten huisjes.
Ik heb het spel toch maar gekocht. Was 1 euro en volgens mij is 'ie compleet.
quote:NymphadoraTonks schreef op 20 december 2016 @ 12:35:

Ik heb het spel toch maar gekocht. Was 1 euro en volgens mij is 'ie compleet.

Veel plezier ermee !!!
Bedankt
quote:NymphadoraTonks schreef op 20 december 2016 @ 12:35:

Ik heb het spel toch maar gekocht. Was 1 euro en volgens mij is 'ie compleet. Leuk, ik kom nooit meer leuke spellen tegen bij kringlopers. Zie altijd alleen maar Anubis, mijn tent is top en meer dan dat soort spellen gemaakt naar aanleiding van een tv programma. O ja en Triviant natuurlijk,
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik keek even snel voor stratego. Ik hoop dat nog een keer te vinden voor een prikkie.

Ik heb ondertussen best veel spellen tweedehands gevonden.

Carcassonne voor 2 euro bijvoorbeeld

Ik heb ooit ook de beukwilg van HP gevonden in de kringloopwinkel.

Ik heb het gevoel dat je in studentensteden vaker tegen leuke spellen aan kunt lopen.

Inderdaad overal grote stapels "Ranking the Stars" , "Anubis" en dingen met die koppen van voetbalpresentatoren er op. Onverkoopbaar, volgens mij. Meestal nog nieuw in folie.

Deze vondsten vind ik wel leuk.

Uit 1977. Star Wars.

Uit 1964. James Bond.

Wat ik met jonge kinderen ook een leuk spel vind is "Vlotte Geesten".

quote:NymphadoraTonks schreef op 20 december 2016 @ 13:41:

Ik keek even snel voor stratego. Ik hoop dat nog een keer te vinden voor een prikkie.

Ik heb ondertussen best veel spellen tweedehands gevonden.

Carcassonne voor 2 euro bijvoorbeeld

Ik heb ooit ook de beukwilg van HP gevonden in de kringloopwinkel.

[afbeelding]Die beukwilg ziet er ook leuk uit !
Vlotte geesten is leuk. Je hebt tegenwoordig ook een Vlotte geesten Extreme, of zo iets, Schijnt iets met meer voorwerpen en spiegelbeelden te zijn, Helemaal om gek van te worden
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
De ene kringloopwinkel is de andere niet heb ik wel ontdekt. Er zit er 1 vlakbij mijn huis, met weinig leuke spullen en ook nog eens duur. Nu heb ik een andere ontdekt, een grote, met veel leukere spullen, ik heb er laatst hele leuke likeurglazen gekocht, een setje van 6 met alleen een andere kleur op de bodem, ze waren € 0,20 per stuk, en ook wat Engelse theekopjes (daar was ik naar op zoek) voor € 1,50 per kop en schotel.
Vlotte geesten heb ik ooit voor sinterklaas gekregen Dat heb ik nooit bij de kringloop kunnen vinden. Set wel. Koehandel ook.

Wat trouwens ook echt een leuk spel is (nooit bij de kringloop gezien helaas)

Echt kopen als je dat een keer tegenkomt veel leuker dan het lijkt. Ik vind het leuker dan vlotte geesten.

Star Wars en James Bond ziet er ook leuk uit.

Ik heb een tijd kringloopwinkels overgeslagen ivm ruimtegebrek. Binnenkort heb ik een eigen hobbykamer als extra ruimte

Weer ruimte om spelletjes op te slaan. voor 1-5 euro per spel is dat ook geen dure hobby.

Ik hoop over een tijd ook escape room en patchwork te kunnen vinden bij de kringloop.

Die glaasjes klinken ook leuk! Leuke kopjes met schotels vind ik ook lastig om te vinden bij de kringloop!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven