Mode & Beauty alle pijlers

krullen

27-04-2010 11:06 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoe doen jullie dat nu? als ik mijn haren gewassen en gestyled heb, dan zitten mijn krullen redelijk (lees: niet pluizig, stevig in de krul, niet plat). Maar na een nachtje slapen ... plat! pluis! krullen zitten alle kanten op!

Hoe fixen jullie dit? Elke dag wassen? Dat vind ik zo bewerkelijk. Ik maak mijn haar dan een beetje nat en doe er nog wat stylingproducten in. Niet geweldig maar heb nog geen andere oplossing gevonden. iemand tips?

Ik zoek trouwens ook nog een haarmasker dat mijn krullen niet pluizig maakt of mijn haar zo slap dat de krullen eruit verdwijnen.

graag jullie hulp!
schwarskopf creme spoeling zonder silicone?? dat wist ik niet, ga ik toch f naar kijken.

Ik ben nog op zoek naar goede stylingproducten zonder siliconen voor krullend haar.

Heb helaas wel fijn haar, heb dus niet van die Sarah Kroos krullen maar meer met slag.
Hier ook krullen en inderdaad als je een met je op een glad kussen slaapt pluist het minder. Toch was ik mijn haar bijna elke dag en elke week Jasmine & Henna Fluff Eaze, een haarmasker van lush.
Ik heb een flinke bos pijpenkrullen tot 15 cm over mijn schouders, en ik was het elke dag, anders zit het niet. Ik doe er schuim in en als het droog is wax, en alleen in echte noodgevallen (vroeg op, bijv.) spuit ik het even nat met een plantenspuit. Ben er allang aan gewend, aan dat dagelijks wassen. Mijn haar is mijn "handelsmerk", dus ik heb het er wel voor over.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven