Mode & Beauty alle pijlers

Lang colbertjasje

05-10-2012 21:07 15 berichten
Kan dat eigenlijk?? Hij hangt in mijn kast, maar vraag me af of ik hem, zonder uitgelachen te worden :-) , aan kan doen. Hij komt tot halverwege mijn heupen, beetje a la de jaren 80/90 en is zwart...

Ik hoor het graag :-)

Tuurlijk, ik bepaal zelf wat ik mooi vind... Maar toch...
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij zijn die weer helemaal in, zie ze overal hangen.
Joh... Dus ik ben hip?? Wow....
foto foetsie.
??
Jaaaaaaa... moet nog steeds kunnen! Ik heb er nog 1 hangen van Mac&Maggie, schoudervullingen net ietsje later verkleinen en nog steeds prachtig, draag ik zeker door tot 2050!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Ja, kan prima. Boyfriend blazer noemen ze dat tegenwoordig .
Whoehoe, thanks allemaal!!
Lange colbertjas is het nu helemaal deze winter, lekker aantrekken.
Ik heb ook zo'n geval en draag die eigenlijk enkel bij begrafenissen en crematies. Heb hem daar zelfs ook ooit voor gekocht.

Maar daar ik maar een hele stoere 1.61 lang ben moet ik dan echte hakken dragen wil ik geen giga korte beentjes lijken te hebben (maar mijn verhoudingen kloppen gewoon hoor .)

Tel daarbij op dat ik schoenmaat 35 heb en hele hoge hakken me dus compleet voorover doen kiepen en trek dan de conclusie dat ik dus dat prachtige colbert dus nooit draag... Zonde want ik vind lange colberts sjiek.

(Heeft iemand hier toevallig maat 38, mag je dat prachtjasje hebben, je moet mooi slank en lang zijn om dat jasje uit te laten komen, ik ben dan wel slank ( én uiteraard gigantisch enórm knáp ) maar slechts een klein onderdeurtje)
Mac & Maggie mis ik nog steeds heel erg! Ik had vroeger wat kledingstukken er van omdat ik mijn kapster een keer had gevraagd waar ze haar kleding vandaan haalde.
Ik vind het alleen leuk staan bij mensen met maat 36, hooguit 38. Daarna wordt het vaak zo kolossaal.
Raf Simons heeft het net geshowed in zijn collectie 2013 voor Dior. Is echt de grote trend komend jaar!
Ja, Mag & Maggie

Ooit overgegaan in Cora Kemperman (geloof ik, helemaal zeker weten doe ik het niet), maar toch net een andere twist.

Heb nog veel items hangen van Mag & Maggie en nog veel meer weggegooid (stom, stom). Dat wat ik nog heb, draag ik nog steeds.
Ik paste mijn Mac en Maggies niet meer en een lange rok met split tot hoog op de dij (droeg ik met netpanty en Dr Martens) vond ik niet meer bij mij passen.

Ik heb toevallig vandaag een langer colbertje van soepelvallende stof gepast. Ook de omslagrn waren heel dun en gewoon recht naar beneden. Ik heb een getailleerder iets korter model gekocht, anders viel het vanaf mijn borsten zo naar mijn heupbot. Stond niet heel verkeerd, maar ik vond het andere wat beter passen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven