Mode & Beauty alle pijlers

Leuke badpakken? Beetje jeugdig

31-03-2018 18:23 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi ik ben dus 16 jaar, ik wil graag een leuk badpak, beetje decolote mag maar geen hele uitsnede lijkt me niet handig met surfen en waterparken. Ook hou ik niet van die extreme hoog uitgesneden heupen gewoon puur omdat ik ongelijke heupen heb door een vergroeiing. Blote rug en cut outs allemaal prima en beetje decoloté, maar ik vind alleen maar hele blote badpakken of juist "oma" badpakken die gwn niet naar mijn leeftijd staan.
(Ow en waarom geen bikini? Weet ik niet vind badpakken ook leuk dus laat me)
Wat is je budget, Steentju?

Ik vind Roxy een leuk merk, zij maken ook surfkleding maar wel in vrolijke printjes. Het is alleen niet erg goedkoop.

Afbeelding
Afbeelding
70 euro.
Afbeelding
Afbeelding
60 Euro.

Zalando heeft er eentje die op de eerste lijkt:
Afbeelding
Afbeelding
30 euro

Afbeelding
Afbeelding
Van het merk Funkita, 60 euro.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
In een funkita kan je een jaar lang 5 keer per week in chloor of zee gaan liggen zonder dat hij gaat doorschijnen of uit elkaar valt. Dat is mij bij geen enkel ander merk gelukt. (Nee ik heb geen aandelen maar ben wel fan)
Als 16-jarige heb je ieder jaar een nieuw badpak nodig.
Maar hoe dun is de stof. Hoe is de vorm als die nat is?

Het maakt niet uit hoe goed een stof is als je er een wildwaterbaan mee af glijdt zonder matje. Dan brandt het letterlijk van je kont af. :)

Welke maat? Jammer dat @TO niet meer positieve berichten uitzendt.

Maar ik geloof dat vooral sport en lingeriezaken en dan speciaalzaken nodig zijn als je een beetje afwijkt van standaard. Maar het moet ook modieus zijn.
Budget laag dan moet je in het goedkopere zoeken. Dan kan je het beste 2 badpakken nemen. Een voor de mooi en een voor de watersport.

Gewone zwarte worden het meest verkocht.
Zonder passen zal het niet lukken.
Leuke badpakken die van funkita!
Afbeelding

https://www.beautycentral.nl/webshop/ba ... -lace.html
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Zelf vind ik deze erg mooi.
Afbeelding

https://www.proidee.nl/fashion-classics ... art-badpak
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn schreef:
02-04-2018 14:19
badpak
Is dat een uitsnede? Zal een interessant patroon op je buik geven. :D
closednote schreef:
31-03-2018 19:02
Perry Sport:
Afbeelding

Livera:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Die bovenste twee van Livera vind ík zelfs omabadpakken en ik ben 41. :D
tyche schreef:
02-04-2018 14:49
Ja! Echt bohemian toch? 's Avonds buik bloot met opgeknoopte witte blouse, zon tattoo zichtbaar boven een katoenen lange witte enkelrok, lange haren los, massa's kralen om pols en enkels, en natuurlijk de platte simpele leren touwsandaaltjes. Je bent maar 1 keer zestien! :proud:
Enn schreef:
02-04-2018 14:53
Ja! Echt bohemian toch? 's Avonds buik bloot met opgeknoopte witte blouse, zon tattoo zichtbaar boven een katoenen lange witte enkelrok, lange haren los, massa's kralen om pols en enkels, en natuurlijk de platte simpele leren touwsandaaltjes. Je bent maar 1 keer zestien! :proud:
Of 30. :whistle:

Ik moet denken aan de clip bij het nummer 'Ain't it funny' van Jennifer Lopez. Jeugdsentiment, ik wilde haar zijn!
Afbeelding
(Uit het tijdperk dat niet overal haarscherpe foto's van bestonden.)
Oh ook goed! :D
badmeester schreef:
31-03-2018 18:43
Waarom begint er niemand over decolote?
Waarom wel?
tyche schreef:
02-04-2018 14:49
Hunkemoller heeft daar meerdere van. In het zwart lijkt het op een stoeipakje.
Past bij sporten op het water.

AfbeeldingAfbeelding Nog meer patroontjes.

Maar HEMA en Hunkemöller moeten het niet zijn. De cups zitten onder de oksels.

Er mag wel een cut uit zijn. :O Niet goed gelezen. gwn s snl tpn. Duidelijk toch. :)
Wacht even.... Er was iets met ongelijke heupen?

Steeentju zaterdag 31 maart 2018 18:41

Star² schreef: ↑31-03-2018 18:34
Maar de winkels bedoelde ik, Zara, H&M, Berschka, Pull&Bear, Only die allemaal al geprobeerd?

Ja (heb ook geen simpel lichaams type dus dan zie ik iets en dan past t niet)

MANGO heeft ook een paar badpakken, maar kleurig en hoog opgesneden.
Met beperking op maat. Voorbeeld in twee kleuren. Ik gok op dunne stof.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Herhaling: dunne stof en weinig maat: S M L en die vallen kleiner dan HEMA. Wehkamp heeft sportieve voor grotere maten.
Mango heeft ook grote maat en dan heet het Violeta.
AfbeeldingAfbeelding
perzikboom6 schreef:
02-04-2018 09:41
In een funkita kan je een jaar lang 5 keer per week in chloor of zee gaan liggen zonder dat hij gaat doorschijnen of uit elkaar valt. Dat is mij bij geen enkel ander merk gelukt. (Nee ik heb geen aandelen maar ben wel fan)
Ik hou het bij de Dolfin Uglies vanwege de pasvorm, maar mijn zoon heeft een inderdaad onverslijtbare Funky Trunk.

Enne, het voordeel van een sportief badpak is dat het gewoon AANSLUIT. Op een paar van die foto's hierboven zie je duidelijk dat de badpakken op veel plaatsen niet op de huid aansluiten. Dan kun je er na 10x zwemmen doorheen kijken. OF ze glijden van je schouders, want de meeste mensen kopen ze te groot.
badmeester schreef:
31-03-2018 18:43
Waarom begint er niemand over decolote?

Ja gek he, normaal zijn de taalnazi's er als de kippen bij om te corrigeren
Steeentju schreef:
31-03-2018 18:48
Hahaha weet decolleté. Gaat gwn vaak mis. Net als buurd (buurt). Heb je hopelijk weer wat te lachen. Ow en ik zeg kroepkroep ipc kroeppoek. Ow en ik haal het ww smaken en proefen door elkaar.
Oh wat grappig, dat doet mijn zoon ook! :)
Afbeelding

Ik geloof dat ik de V-hals begin te begrijpen. Met deze (voorkant staat een stukje terug) kan je de cups op hoogte afstellen. Pasvorm als totaal is geen idee.
Dit zijn de oorbellen. https://st.mngbcn.com/rcs/pics/static/T ... mdensity=1
...
moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-04-2018 13:14
Reden: Dit bericht is verwijderd i.v.m. spam.
96.45% gewijzigd
Misschien vind je deze leuk? Mijn dochter heeft zo'n badpak. Let op; sommige content op die site is wat 'bloot'. https://www.boutinela.com/collections/one-pieces
Celebrate the good life.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven