Mode & Beauty alle pijlers

Leuke badpakken? Beetje jeugdig

31-03-2018 18:23 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi ik ben dus 16 jaar, ik wil graag een leuk badpak, beetje decolote mag maar geen hele uitsnede lijkt me niet handig met surfen en waterparken. Ook hou ik niet van die extreme hoog uitgesneden heupen gewoon puur omdat ik ongelijke heupen heb door een vergroeiing. Blote rug en cut outs allemaal prima en beetje decoloté, maar ik vind alleen maar hele blote badpakken of juist "oma" badpakken die gwn niet naar mijn leeftijd staan.
(Ow en waarom geen bikini? Weet ik niet vind badpakken ook leuk dus laat me)
Heb je geen vriendinnen die dit weten? De leeftijd is hier iets hoger ;-)
Stap je even de hunkemuller in, daar is volgens mij genoeg te vinden naar jouw wens. Of wil je alleen online kopen?
Ik vind jonge vrouwen er ook altijd leuk uitzien in een nonchalant mixmaxje
Afbeelding
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Monki?
https://www.monki.com/en_eur/clothing/swimwear.html
Star² schreef:
31-03-2018 18:25
Heb je geen vriendinnen die dit weten? De leeftijd is hier iets hoger ;-)
Meeste 16 jarige dragen de simpele zwarte bikini. Dat ken ik al wel en word wat saai vind ik
Geschikt om te watersporten en door de belijning en de kleuren suggereert het 'hoge uitsnijding'.
Afbeelding
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Steeentju schreef:
31-03-2018 18:30
Meeste 16 jarige dragen de simpele zwarte bikini. Dat ken ik al wel en word wat saai vind ik

Maar de winkels bedoelde ik, Zara, H&M, Berschka, Pull&Bear, Only die allemaal al geprobeerd?
River Island, New Look, TopShop.
[quote=Oudblond post_id=28328646 time=1522513952 user_id=195549]
Geschikt om te watersporten en door de belijning en de kleuren suggereert het 'hoge uitsnijding'.
Ja snap ik maar was meer dat mn tieten er niet uit moesten vliegen bij surfen of van kamikaze glijbaan
anoniem_367214 wijzigde dit bericht op 31-03-2018 18:42
23.72% gewijzigd
Star² schreef:
31-03-2018 18:34
Maar de winkels bedoelde ik, Zara, H&M, Berschka, Pull&Bear, Only die allemaal al geprobeerd?
Ja (heb ook geen simpel lichaams type dus dan zie ik iets en dan past t niet)
Waarom begint er niemand over decolote?
Steeentju schreef:
31-03-2018 18:41
Ja (heb ook geen simpel lichaams type dus dan zie ik iets en dan past t niet)

En zoiets wat Oudblond post? Dat ziet er ook leuk uit en is net zo moeilijk qua vorm.
badmeester schreef:
31-03-2018 18:43
Waarom begint er niemand over decolote?
Hahaha weet decolleté. Gaat gwn vaak mis. Net als buurd (buurt). Heb je hopelijk weer wat te lachen. Ow en ik zeg kroepkroep ipc kroeppoek. Ow en ik haal het ww smaken en proefen door elkaar.
Ik kocht als tiener vaak badpakken bij Livera of Perry Sport en een enkele keer bij C&A of Hema. Zie op de site van Livera en Perry Sport nu hele leuke staan maar ik heb geen nieuwe nodig,
Zoiets?

Afbeelding
Perry Sport:
Afbeelding

Livera:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
H&M heeft een hele toffe, linkje verwijst vaak naar de algemene pagina dus ik zal het artikelnummer even opzoeken: 0188183014.
Funkita of dolphin’s uglies
Mango heeft erg leuke badpakken. Zeker voor jouw leeftijd.
Kijk maar even online, daar zie je de verschillende modellen.
Ik vind die van Livera niet jeugdig. Sowieso Livera, meer kans bij Hunkemöller. Of Hema misschien TO?
Op aliexpress heb ik leuke gekocht kan je ook eens proberen
Op fashionchick en asos staat ook leuke badpakken.
Bij Wehkamp staan leuke badpakken.
Superdry, hun eigen merk, Tweka, Mango (is jeugdig, maar dunne stof) en er staan ook badpakken bij van Tweka en sport zoal Speedo.
Is wel de moeite om even te kijken.
Ik zag niet alles. Ze hebben ook mix en match met hoge broekjes en tank top of gewone bikinitop. Kan je vragen aan vriendinnen wat zij hebben of leuk vinden.

Dit is er maar een van hun eigen merk.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding in groot en klein formaat.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAmerica's today is niet mijn ding, maar heeft wel leuke dingen. Afbeelding
Tweka, Nike, Hunkemöller, C & A. Er staat veel. Ook in de sale staan een paar dure. Ook wat foto's erbij en dat is vaak wel prettig als je hier boven kijkt.
Vero Moda heeft ook badmode, maar ik zag alleen een broekje.
Er staat gewoon te veel, maar vooral de foto's bij Wehkamp geven een aardige indruk wat de verschillende merken te koop hebben.

Ik zeg SPORTBADPAK. Speedo, Nike en Tweka (maar die heeft ook veel corrigerende en die hoef je niet. Wel goede pasvorm bij de gewone.)
Bij Wehkamp kijken via Lingerie van dames en dan de badmode kiezen. Krijg je heel veel te zien. Verder selectie is dan een filter.
Als je de prijs instelt dan krijg je niet alles te zien. Alleen wat in het budget past.

AfbeeldingBijzonder.
Verder kijk je zelf maar. Adidas is ook een sport merk. Speedo O Neil vind ik deze wel leuk van. Afbeelding

WE fashion is iets ouder, maar ooit hadden ze ook daar wat badmode. Is telkens anders. Soms verkopen ze het niet en is het er maar één keer.
De Bamboe slips van WE zijn zalig, maar niemand kocht ze. Ik wil ze wel. :)
Star² schreef:
31-03-2018 19:43
Ik vind die van Livera niet jeugdig. Sowieso Livera, meer kans bij Hunkemöller. Of Hema misschien TO?
Hema en hunkemoller pas ik niks van. De cups vallen onder mn oksels :nooo:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven