Leuke badpakken? Beetje jeugdig
zaterdag 31 maart 2018 om 18:23
Hoi ik ben dus 16 jaar, ik wil graag een leuk badpak, beetje decolote mag maar geen hele uitsnede lijkt me niet handig met surfen en waterparken. Ook hou ik niet van die extreme hoog uitgesneden heupen gewoon puur omdat ik ongelijke heupen heb door een vergroeiing. Blote rug en cut outs allemaal prima en beetje decoloté, maar ik vind alleen maar hele blote badpakken of juist "oma" badpakken die gwn niet naar mijn leeftijd staan.
(Ow en waarom geen bikini? Weet ik niet vind badpakken ook leuk dus laat me)
(Ow en waarom geen bikini? Weet ik niet vind badpakken ook leuk dus laat me)
zaterdag 31 maart 2018 om 18:27
zaterdag 31 maart 2018 om 18:40
[quote=Oudblond post_id=28328646 time=1522513952 user_id=195549]
Geschikt om te watersporten en door de belijning en de kleuren suggereert het 'hoge uitsnijding'.
Ja snap ik maar was meer dat mn tieten er niet uit moesten vliegen bij surfen of van kamikaze glijbaan
Geschikt om te watersporten en door de belijning en de kleuren suggereert het 'hoge uitsnijding'.
Ja snap ik maar was meer dat mn tieten er niet uit moesten vliegen bij surfen of van kamikaze glijbaan
anoniem_367214 wijzigde dit bericht op 31-03-2018 18:42
23.72% gewijzigd
zaterdag 31 maart 2018 om 18:48
Hahaha weet decolleté. Gaat gwn vaak mis. Net als buurd (buurt). Heb je hopelijk weer wat te lachen. Ow en ik zeg kroepkroep ipc kroeppoek. Ow en ik haal het ww smaken en proefen door elkaar.
zondag 1 april 2018 om 01:13
Bij Wehkamp staan leuke badpakken.
Superdry, hun eigen merk, Tweka, Mango (is jeugdig, maar dunne stof) en er staan ook badpakken bij van Tweka en sport zoal Speedo.
Is wel de moeite om even te kijken.
Ik zag niet alles. Ze hebben ook mix en match met hoge broekjes en tank top of gewone bikinitop. Kan je vragen aan vriendinnen wat zij hebben of leuk vinden.
Dit is er maar een van hun eigen merk.

in groot en klein formaat.

America's today is niet mijn ding, maar heeft wel leuke dingen. 
Tweka, Nike, Hunkemöller, C & A. Er staat veel. Ook in de sale staan een paar dure. Ook wat foto's erbij en dat is vaak wel prettig als je hier boven kijkt.
Superdry, hun eigen merk, Tweka, Mango (is jeugdig, maar dunne stof) en er staan ook badpakken bij van Tweka en sport zoal Speedo.
Is wel de moeite om even te kijken.
Ik zag niet alles. Ze hebben ook mix en match met hoge broekjes en tank top of gewone bikinitop. Kan je vragen aan vriendinnen wat zij hebben of leuk vinden.
Dit is er maar een van hun eigen merk.

in groot en klein formaat.

America's today is niet mijn ding, maar heeft wel leuke dingen. 
Tweka, Nike, Hunkemöller, C & A. Er staat veel. Ook in de sale staan een paar dure. Ook wat foto's erbij en dat is vaak wel prettig als je hier boven kijkt.
zondag 1 april 2018 om 01:19
Vero Moda heeft ook badmode, maar ik zag alleen een broekje.
Er staat gewoon te veel, maar vooral de foto's bij Wehkamp geven een aardige indruk wat de verschillende merken te koop hebben.
Ik zeg SPORTBADPAK. Speedo, Nike en Tweka (maar die heeft ook veel corrigerende en die hoef je niet. Wel goede pasvorm bij de gewone.)
Bij Wehkamp kijken via Lingerie van dames en dan de badmode kiezen. Krijg je heel veel te zien. Verder selectie is dan een filter.
Als je de prijs instelt dan krijg je niet alles te zien. Alleen wat in het budget past.
Bijzonder.
Verder kijk je zelf maar. Adidas is ook een sport merk. Speedo O Neil vind ik deze wel leuk van.
WE fashion is iets ouder, maar ooit hadden ze ook daar wat badmode. Is telkens anders. Soms verkopen ze het niet en is het er maar één keer.
De Bamboe slips van WE zijn zalig, maar niemand kocht ze. Ik wil ze wel.
Er staat gewoon te veel, maar vooral de foto's bij Wehkamp geven een aardige indruk wat de verschillende merken te koop hebben.
Ik zeg SPORTBADPAK. Speedo, Nike en Tweka (maar die heeft ook veel corrigerende en die hoef je niet. Wel goede pasvorm bij de gewone.)
Bij Wehkamp kijken via Lingerie van dames en dan de badmode kiezen. Krijg je heel veel te zien. Verder selectie is dan een filter.
Als je de prijs instelt dan krijg je niet alles te zien. Alleen wat in het budget past.
Bijzonder.Verder kijk je zelf maar. Adidas is ook een sport merk. Speedo O Neil vind ik deze wel leuk van.

WE fashion is iets ouder, maar ooit hadden ze ook daar wat badmode. Is telkens anders. Soms verkopen ze het niet en is het er maar één keer.
De Bamboe slips van WE zijn zalig, maar niemand kocht ze. Ik wil ze wel.