Leuke kleding tienermeiden
woensdag 11 maart 2020 om 08:36
Hallo!
Mijn dochter van 11 groeit momenteel snel, het meisjesachtige gaat er steeds meer af.
De meeste kinderkleding van vorig jaar is te klein...
Nu was ik alvast aan het kijken, maar de kindermaten vallen al snel te smal (ze krijgt ook borsten...). En de tienerkleding bij bijvoorbeeld HenM bestaat voornamelijk uit buiktruitjes enz.
Dus ik zoek eigenlijk tips voor leuke tienerkleding voor nog jonge meiden, welke merken / winkels kopen jullie kleding (mag ook online).
Ze is 1.60 m lang en heeft denk ik maat S.
Mijn dochter van 11 groeit momenteel snel, het meisjesachtige gaat er steeds meer af.
De meeste kinderkleding van vorig jaar is te klein...
Nu was ik alvast aan het kijken, maar de kindermaten vallen al snel te smal (ze krijgt ook borsten...). En de tienerkleding bij bijvoorbeeld HenM bestaat voornamelijk uit buiktruitjes enz.
Dus ik zoek eigenlijk tips voor leuke tienerkleding voor nog jonge meiden, welke merken / winkels kopen jullie kleding (mag ook online).
Ze is 1.60 m lang en heeft denk ik maat S.
"De meeste mensen deugen"
woensdag 11 maart 2020 om 08:47
Ik snap wel dat je kinderkleding zoekt die niet zo uitdagend is.
Ze moet erin naar school, niet meedansen in een videoclip.
De Bijenkorf heeft kinderkleding in maat 164.
Maar ja, Stella MacCartney Kids en Calvin Klein Kids
zijn wel duurder dan C&A.
https://www.debijenkorf.nl/product-list ... ey_kids%7d
woensdag 11 maart 2020 om 08:48
Mijn dochter van 11 heeft ook maat xs/s.
Bij H&M kan je ook gewoon op de volwassenafdeling shoppen natuurlijk. Daar hangen echt niet alleen maar naveltruitjes.
New Yorker, We, C&A (young collection), Zara, Only, Mango, The Score.
Online: Zalando, Wehkamp
Bij H&M kan je ook gewoon op de volwassenafdeling shoppen natuurlijk. Daar hangen echt niet alleen maar naveltruitjes.
New Yorker, We, C&A (young collection), Zara, Only, Mango, The Score.
Online: Zalando, Wehkamp
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
woensdag 11 maart 2020 om 08:50
Dit. En daarnaast nog genoeg winkels met meer dan naveltruitjes. Echt nooit problemen gehad met kleding voor mijn dochter...
~ Whatever it is you're seeking won't come in the form you're expecting ~
woensdag 11 maart 2020 om 08:50
Er is ook wel iets anders te vinden bij de H&M. Mijn 12 jarige heeft bijvoorbeeld deze gekocht:Odense* schreef: ↑11-03-2020 08:47Ik snap wel dat je kinderkleding zoekt die niet zo uitdagend is.
https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0831504001.html
Staat haar echt heel leuk en niets uitdagends aan. En ook zij heeft al aardig wat vormen.
woensdag 11 maart 2020 om 08:52
Die overhemdjurk is leuk!Gatinmijnsok schreef: ↑11-03-2020 08:50Er is ook wel iets anders te vinden bij de H&M. Mijn 12 jarige heeft bijvoorbeeld deze gekocht:
https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0831504001.html
Staat haar echt heel leuk en niets uitdagends aan. En ook zij heeft al aardig wat vormen.
woensdag 11 maart 2020 om 08:58
Ik vind het soms ook lastig voor mijn 11 jarige. Ik loop tegen hetzelfde aan omdat ze echt heel smal is. Xs past ze soms maar is soms echt te wijd.
Vooral korte broeken vinden is echt een ramp! De treggings van de h&m past dochter nog en daar is ze gelukkig erg blij mee.
Only past vaak dus dat is mijn tip.
Vooral korte broeken vinden is echt een ramp! De treggings van de h&m past dochter nog en daar is ze gelukkig erg blij mee.
woensdag 11 maart 2020 om 09:02
woensdag 11 maart 2020 om 09:03
woensdag 11 maart 2020 om 09:11
Hier wilden ze op die leeftijd, en ook nu nog, naar H&M, Primark, Bershka, Zara, en soms ook Cool Cat. De overgang van meisje naar beginnende vrouw is wel lastig qua kleding. Ze krijgen dan wel borsten maar verder vullen ze een volwassen maat S nog bij lange na niet op. Ook groeien de ledematen uit proportie en duurt het even voor de rest van het lichaam volgt.
woensdag 11 maart 2020 om 09:16
Ik vind de tienertops van de H&M ook vaak niets, Korte blousjes en van die gaten op de schouders, rare korte knoopblousjes en best veel croptops. Beetje trashy vaak.
Voor de winter valt vaak wel mee, maar de tops zitten bij mijn puber eigenlijk ook nooit echt mooi, of is beetje ordinair soms.
We halen daar voor haar eigenlijk alleen nog broeken/leggings/treggings en sokken.
anoniem_393625 wijzigde dit bericht op 11-03-2020 09:36
0.08% gewijzigd
woensdag 11 maart 2020 om 09:16
Divided stikt van de crop tops. Vooral in de zomer idd.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 11 maart 2020 om 09:23
Hier net zo bij mijn kinderen, had ik zelf vroeger ook last van. Alleen had ik dan ook nog brede schouders van het sporten. En allemaal lang dus xs is dan vaak ook nog te kort. Nu kan dochter van 11 het nog prima aan maar ze wordt naar schatting tussen de 1,88 en 194.watdachtjehiervan schreef: ↑11-03-2020 08:58Ik vind het soms ook lastig voor mijn 11 jarige. Ik loop tegen hetzelfde aan omdat ze echt heel smal is. Xs past ze soms maar is soms echt te wijd.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
woensdag 11 maart 2020 om 09:33
Wees blij dat ze S past, dat ging hier echt niet met die smalle kinderen....
Hier kregen ze met 15-16 jaar pas vorm en ze zitten met 21 jaar nog in XS en S terwijl ze 175 en 180cm zijn.
Ik zie het probleem niet. Maat S volwassen kleding is overal te krijgen. Kinderen van die leeftijd hoeven toch niet speciaal in kinderkleding? En volwassen kleding zijn toch niet alleen maar navel truitjes?
Kijk eens bij Only, Zara, Sting
Hier kregen ze met 15-16 jaar pas vorm en ze zitten met 21 jaar nog in XS en S terwijl ze 175 en 180cm zijn.
Ik zie het probleem niet. Maat S volwassen kleding is overal te krijgen. Kinderen van die leeftijd hoeven toch niet speciaal in kinderkleding? En volwassen kleding zijn toch niet alleen maar navel truitjes?
Kijk eens bij Only, Zara, Sting