leuke uitgaan s kleding
maandag 18 november 2013 om 14:26
Hoi dames ik ga over weekje of vier weer eens op stap na lange tijd is een avond in een cafe/dancing omdat ik haast nooit ga weet ik begodt niet wat ik aan moet uiteraard snap ik iets waar ik me prettig in voel maar ben niet zo modebewust maar wil .Toch iets leuk aan wil best wat nieuws maar moet wel met een beperkte buget heb maat 40 / 42
En ben 1, 62 o ja ik kan geen hakken aan wie heeft er tips?
Ps heb moeite met schrijven
En ben 1, 62 o ja ik kan geen hakken aan wie heeft er tips?
Ps heb moeite met schrijven
maandag 18 november 2013 om 14:59
Wat betekent nou toch begodt?
Ik ben zelf altijd van de jurkjes, maar een broek is wel warmer naderhand. En ballerina's staan niet altijd onder een jurkje. Heb je fijne laarzen bijv. voor onder een jurkje, zonder hakken? Ik doe altijd fijne opvallende sieraden aan, mooi opgemaakte ogen, lippen en nagellak en dan mag de rest best simpel.
Ik ben zelf altijd van de jurkjes, maar een broek is wel warmer naderhand. En ballerina's staan niet altijd onder een jurkje. Heb je fijne laarzen bijv. voor onder een jurkje, zonder hakken? Ik doe altijd fijne opvallende sieraden aan, mooi opgemaakte ogen, lippen en nagellak en dan mag de rest best simpel.
maandag 18 november 2013 om 15:01
maandag 18 november 2013 om 15:05
Diva fairy, ik zou voor eenvoudig gaan. Een mooie donkere jeans met laarsjes en een leuke top. Aangezien je niet zo vaak gaat is het ook leuk als je het later nog kan dragen (eventueel op een iets andere manier). Je kan het aankleden met wat grote zilveren armbanden en/of oorbellen. Ik zou kiezen voor een van die dingen opvallend en het andere niet of subtiel.
In dit geval wel even kiezen voor een andere tas (dit vind ik niets, en
voor laarzen zonder hak).
In dit geval wel even kiezen voor een andere tas (dit vind ik niets, en
voor laarzen zonder hak).
I choose happy!
maandag 18 november 2013 om 15:10
http://s1.favim.com/orig/ ... tyle-Favim.com-212588.jpg
http://s2.favim.com/orig/ ... tyle-Favim.com-302366.jpg
maandag 18 november 2013 om 15:12
maandag 18 november 2013 om 15:24
Ik draag altijd hoge hakken als ik uitga,maar weet niet of je daar goed op kan lopen. Ik zou een leuke skinny broek kopen,zwart ofzo en dan met leuke enkellaarsjes. Als je niet zo vaak hakken draagt is een sleehak ideaal en toch heel vrouwelijk. Zoiets: [img]http://www.google.nl/url?sa=i&source=im ... aarsjes%2F&
ei=xiGKUvuWG8OS0AWNvIHwBQ&psig=AFQjCNFIkKUbQ0I4PiG0gVPiCw55V936oQ&ust=1384870726492173[/img]
Dat is een sleehak met veter en zit lekker en is ook nog eens leuk voor een avondje uit.
Daar een zwarte skinny bij en een leuke top,misschien een handtas en sieraden erbij en klaar
Ik doe altijd wat meer met mn make-up en haren als ik uitga.
Op www.stylefruits.nl kan je complete outfits zien,misschien zie je daar wat leuks tussen staan. Veel plezier!
ei=xiGKUvuWG8OS0AWNvIHwBQ&psig=AFQjCNFIkKUbQ0I4PiG0gVPiCw55V936oQ&ust=1384870726492173[/img]
Dat is een sleehak met veter en zit lekker en is ook nog eens leuk voor een avondje uit.
Daar een zwarte skinny bij en een leuke top,misschien een handtas en sieraden erbij en klaar
Ik doe altijd wat meer met mn make-up en haren als ik uitga.
Op www.stylefruits.nl kan je complete outfits zien,misschien zie je daar wat leuks tussen staan. Veel plezier!
maandag 18 november 2013 om 15:27
Oke ja bij god ik zet het er nu altijd bij ik heb al vaker reacties gehad erop.dit is een goede oefening ik heb geen zwarte jeans helaas wel een zwarte broek maar die is niet zo mooi maar heb wel een gewone donker blauwe jeans ik moet nogal op mijn geld
Letten .Misschien kan ik bij hm kijken iemand nog goedkope opties? Wil inderdaad ook iets dat ik ook zo kan dragen aangezien lk hierna hele tijd weer niet ga stappen.
Letten .Misschien kan ik bij hm kijken iemand nog goedkope opties? Wil inderdaad ook iets dat ik ook zo kan dragen aangezien lk hierna hele tijd weer niet ga stappen.
maandag 18 november 2013 om 15:31
Hoge hakken ga het niet worden hoe graag ik ook zou willen
Dan ga ik dood van de pijn in voeten en rug leuk dat jullie mee denken.heb wel schoenen met slee hak zijn dicht maar dan moet ik wel andere schoenen mee nemen is trouwens een soort benefiet avond maar begint vrij vroeg dus vandaar ander paar schoenen mee haha
Dan ga ik dood van de pijn in voeten en rug leuk dat jullie mee denken.heb wel schoenen met slee hak zijn dicht maar dan moet ik wel andere schoenen mee nemen is trouwens een soort benefiet avond maar begint vrij vroeg dus vandaar ander paar schoenen mee haha
maandag 18 november 2013 om 15:36
http://www.hm.com/nl/product/19271?article=19271-A
Alleen nog een jasje en een panty nodig, dan ben je ook direct klaar voor de feestdagen
Alleen nog een jasje en een panty nodig, dan ben je ook direct klaar voor de feestdagen
maandag 18 november 2013 om 15:37
maandag 18 november 2013 om 15:46
Inderdaad een donkerblauwe jeans kan ook. Daarbij kan je ook die sleehakken die je hebt aandoen en dan ballerina's meenemen in je handtas. Doe ik ook weleens als ik een lange avond uit ga.
Aangezien je feestje pas over 4 weken is kan je ook altijd even op www.marktplaats.nl rondkijken. Ik koop regelmatig op marktplaats en soms doen mensen echt leuke dingen weg voor niet zo heel veel geld.
Als je bijvoorbeeld: feestelijke top maat 40 intoetst dan krijg je al opties.
Aangezien je feestje pas over 4 weken is kan je ook altijd even op www.marktplaats.nl rondkijken. Ik koop regelmatig op marktplaats en soms doen mensen echt leuke dingen weg voor niet zo heel veel geld.
Als je bijvoorbeeld: feestelijke top maat 40 intoetst dan krijg je al opties.