Mode & Beauty alle pijlers

Liquid Eyeliner water proof

25-03-2013 16:20 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand tips voor een goede water proof Eyeliner? Liefst met een kwastje, en niet al te duur. Door de wind tranen mijn ogen en loopt die van mij vaak uit... Ik gebruik die van hema.
Ik heb zelf meest van gosh en ben daar erg tevreden over.
Die van bourjois is goed! Van etos eigen merk trouwens ook
Ben ook fan van Gosh! Te koop bij kruidvat..
Van essence heb je ook een waterproof eyeliner en ik vind hem goed! Loopt niet uit en kost ¤3.
Hema heeft ook een waterproof versie hoor! Ik gebruik hem, ben tevreden, loopt niet uit. En anders die van essence, die is nog goedkoper, en moet ik zelfs s'avonds eraf boenen!
Always look on the bright side of life
L'Oreal, echt ik gebruik die al tien jaar of zo_ loopt nooit uit, fijn kwastje, kortom heel fijn!
DTEEZ!
Bedankt voor jullie reacties. Ik ga er een aantal uitproberen. Thanks!
Die van rimmel vind ik prettig werken. http://www.misslipgloss.nl/rimmel-water ... -eyeliner/
Ik heb Esté Lauder Double Wear eyeliner

die blijft supergoed zitten.
Na jaren liquid eyeliner met zo'n puntje gebruikt te hebben, gebruik ik sinds kort de gel liner van maybelline en ben er erg blij mee! Ik denk wel dat het handig is als je een beetje ervaring hebt met het opbrengen van eyeliner.

Het enige nadeel vind ik dat je het kwastje na ieder gebruik schoon moet maken, ik gebruik trouwens mijn eigen eyeliner penseel.
Het blijft trouwens bij mij de hele dag perfect zitten. Nadeel van liquid eyeliner vond ik dat het regelmatig ook op mijn wimpers terecht kwam..
Ik heb van de body shop gebruikt.

Weet niet zeker of hij "officieel" waterproof is, maar vlekte nooit of zo. Blijft netjes de hele dag zitten.

Ook erg fijn in gebruik qua viltstiftpunt.

Nu 10.50 en is het waard.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven