Mode & Beauty alle pijlers

Los kraagje

15-11-2021 17:49 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een paar truien met v-hals, maar vind het wat kaal en koud nu. Wil echter niet sjaaltjes om.

Nu schijnen er van die losse kraagjes te zijn. Is dat wat? En hoe blijven die dingen goed zitten?
Dubbel
Zoiets?

Afbeelding
hvm schreef:
15-11-2021 17:56
Hier had ik dus nog nooit van gehoord. Dus.ik heb even nieuwsgierig gegoogled. Die dingen zijn net zo duur als het complete kledingstuk.

Sorry, verder geen ervaring mee. Maar ik was even verbaasd.
Dat hangt er toch maar net vanaf hoe duur je kledingstuk is? Die kraagjes zijn er trouwens in elke prijsklasse.

- - -

Als kind had ik ook vaak broderie kraagjes bij lamswollen truien. Dus ik heb er voor mezelf erg een kinderassociate bij. Maar ze bleven goed zitten.
Ken ze wel, maar zou het niet eens overwegen, zou dan altijd kiezen voor een sjaal of sjaaltje, zou ik het koud krijgen. Vind zelf die kraagjes maximaal truttig. Meestal heb ik het overigens niet koud en draag ik gewoon een v-hals zonder iets erop, maar heel erg af en toe, als het echt berekoud is draag ik gewoon een hele blouse/heel overhemd onder een gebreide trui, en dan style ik de boel wel zo dat ook de onderkant van de blouse zichtbaar is, want anders vind ik het wel heel erg ogen als ‘het kleine huis op de prairie’.
Vindt een lange blouse die onder de trui uitkomt nogal slobberig zelfs erg studentikoos eruit zien.
Misschien nog leuk als je 18 bent . :-D
Superhuisvrouw schreef:
16-11-2021 23:07
Vindt een lange blouse die onder de trui uitkomt nogal slobberig zelfs erg studentikoos eruit zien.
Misschien nog leuk als je 18 bent . :-D
Smaken verschillen. Verkies dat te allen tijde boven slechts zo’n truttig kraagje. Allang geen 18 meer. Maar als gezegd, meestal sowieso niks, want heb het niet snel koud. Zou bij kou altijd gaan voor een sjaaltje, of nog eerder sjaal. Kan gewoon amper uitdrukken hoe stom ik slechts zo’n kraagje vind staan.

Maar als gezegd, smaken verschillen. Vind je dat leuk, moet je dat vooral lekker doen. Ik ben de modepolitie niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven