Mode & Beauty alle pijlers

Mabyllines Eraser Foundation

07-10-2011 13:07 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het wel fijn spul maar,

de kleuren zijn echt K * T

de kleuren zijn vreselijk, een is te gelig, te donker, of te licht??

wat vinden jullie van deze foundation?
ben ik ook benieuwd naar, dekt hij echt goed ?
ja dekt echt goed, en is heel fijn van structuur, en mijn huid is ervan opgepept.

Maar kan geen juiste kleur vinden voor mijn huid, heb niet zo'n lichte huid al ben ik een gewone hollandse

maar heb dus nr 48 een week gelden maar gekocht dan, want in de winkel leek dit de beste kleur voor mijn huid, de andere kleuren waren altans voor mij, te licht of te gelig, en deze nr 48 viel ook gelig uit op mijn huid :/

Maar heb het een beetje kunnen camoufleren met rouge en bronser, en nu zie ik er wel erg fris uit, maar zou toch een ander kleur willen hebben zo dat ik niet hoef te camoufleren, weet je wel? wil gewoon smeren , beetje rouge hier en daar

maar zonder dit alles, vind ik de kleur helemaal niets, maar het doet wel wat met je huid, lijkt wel opgepept, glad en zacht en fris, het voed, dus je huid krijgt voeding of zo heh heh
Ik vind hem ook wel fijn, kleuren zijn bij mij eindelijk goed ( het gelige heb ik juist nodig)
Dus eigenlijk vind je het niets Kadil?
zoiezo als je tot een natuurlijke resultaat wilt komen kan je er beter een kleur dat bij je huid past bij komen en dan samen mengen .
Ik vind dat de meeste foundations net te roze zijn :p

Het sponsje aan de foundation lijkt me wel niet zo hygiënisch..Kan je dat er af halen? En is het makkelijk werken met dat sponsje?
Ik vind dat 't spulletje niet heel dekkend is... Kleuren zijn lastig inderdaad! Meng nu twee verschillende kleuren en dat werkt goed. Kreeg wel wat pukkeltjes. Misschien omdat ik voorheen altijd Mineral Powder van L'Oreal gebruikte? Helaas is die poeder uit de handel
Als je hem met dagcreme mixt is de kleur meestal beter, als je de 1a lichtse hebt xx
Ik heb het voor een week terug ook even uitgetest in de winkel.

Vond het wel mooi uitsmeren en gaf ook wel een camouflerende dekking.Het borsteltje zou van zichzelf een hygienische werking behouden. Doordat je aan de foundation draait,vond het wel vettig aanvoelen. Dat ik denk dat als je het op het gezicht aanbrengt en een paar keer langs je gezicht wrijft dat je de foundation ook weer weg haalt. Maar dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn. Die primer die je er ook nog onderaan kunt brengen was erg vet.
ik draai de founation omhoog, zodat er een dotje op het borsteltje zit en dit haal ik er met een sponsje vanaf en breng het dan aan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven