Mode & Beauty alle pijlers

Mascara en oogdruppels

24-08-2018 22:08 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen weken en de komende tijd 'moet' ik regelmatig medicinale oogdruppels (gel) gebruiken. Dat is niet zo'n probleem maar de gel plakt heerlijk aan de - toch al weinig - wimpers die ik heb. Hierdoor klonteren de wimpers samen en pakt mijn mascara niet goed.

Met water de wimpers reinigen lijkt niet te lukken om de gel goed weg te krijgen. Hardhandig door mijn ogen wrijven is uit den boze. Heeft iemand een tip welk product mogelijk geschikt is om de gel op zachte wijze uit mijn wimpers te verwijderen?
Olie al een kans gegeven?
En misschien een wimperlift(?), dan is mascara ook amper nodig. :)
Misschien eerst water-proof mascara aanbrengen en laten drogen en dan pas druppelen? Water-proof mascara is veel harder en blijf beter in model, dus grote kans dat ze dan niet aan elkaar plakken.
Micelair water? Die zwarte fles van nivea is ook bedoeld om te reinigen. Anders toch even mascaraloos door het leven gaan
Waarvoor krijg je de druppels? Als je een infectie hebt kun je beter een tijdje geen makeup dragen en zelfs even overleggen met je arts of je je oude mascara nog wel mag gebruiken.
Ik ga voor nu even voor het micellair water, waterproof mascara vind ik niet zo prettig.

En: Ik heb geen infectie, ontsteking oid en mag gewoon mascara dragen. Je kunt ook druppels voor andere zaken gebruiken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven