Mode & Beauty alle pijlers

Nagellak kletstopic Deel 2!!

07-10-2010 00:01 1966 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat ging het razend snel! De 3000 post zijn gehaald en we zijn toe aan topic 2.

Veel plezier met verder babbelen over alles wat met nagellak te maken heeft!

Een lijstje met webshops

Engeland

Beverly Beaute

(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))

Eyeko

(Geen verzendkosten! Eyeko)

Nederland/Belgie

nagelgroothandel.nl

(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)

JS Internationals

(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)

Boozy Shop

(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)

Alicejohavessentials

(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)

Beauty Queen

(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)

Nail Polish Fashion

(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)

Enchantra

(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)

Verenigde Staten

Trans Design

(groothandel nagelproducten, er passen9 lakjes in een small flatrate box. De verzendkosten zijn dan 18 dollar. Andere verzendopties zijn een stuk duurder. O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly, Seche Vite)

Estland

Viis

Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.

Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.

Hier vind je het oude topic: Nagellak kletstopic
Misschien gebeurt morgen het wonder en verandert de status. Ik voor je!

Ja, ik wacht met smart! Kreeg vandaag ook melding dat mijn suede lakje is verstuurd Er moeten dus gewoon nog 3 pakjes komen

Ik heb trouwens gister best iets gaafs gelakt. Misa paars en daar overheen OPI DS Original. Had ik gezien op een of ander blog. (zal later het plaatje even zoeken) en het ziet er echt best gaaf uit!
.
tessaa wijzigde dit bericht op 15-10-2010 19:49
Reden: privacy
% gewijzigd
Yes!! Eindelijk bij de laatste pagina gearriveerd

Advies, mooie lakjes op je lijstje!! Die eerste heb ik ook meteen op mij lijstje gezet.

Zwup en Elle, ik ben erg benieuwd naar die poedertjes. Lijkt mij ook wel wat. Elle, hoe krijg je een poedertje mooi egaal op je gezicht? Ben erg benieuwd!

Elle, wat balen van je TD bestelling. Er is ook niks vervelender dan totaal geen gehoor krijgen. Pff...echt frustrerend, maar wel je geld afgeschreven

Zwup, ja plaatje!! Die Misa vond ik al zo mooi!! Gaat verder wisselend. En met jou? Vordert je "school project" goed?

Ik moet mijn nagels er allemaal afvijlen was al van plan iets te vijlen, maar nu zijn er zoveel die superkort zijn dat ik ze allemaal maar kort ga maken. Jammer de bammer, maarja, moet ik er ook niet zo aan gaat trekken enzo, dat is vragen om problemen. Groeit wel weer aan.
Indigo!

Hier alles wel ok. Schoolproject vordert heel traag, maar dat negeer ik gewoon even Heb jij een fijn weekend gehad met vriend?

Wat jammer dat je je nagels er helemaal af moet vijlen! Aan de andere kant,het groeit ook wel weer aan. Heb je er een kleurtje op of ga je ze nog lakken?

Ik ga NU opzoek naar een plaatje van mijn nagels.

Asos is trouwens gearriveerd! Wat verpakken zij hun pakjes slecht zeg!
Nog een Nederlander die haar pakketje heeft en nu Zwuppelien ook dus het gaat de goede kant op

Ik heb een iets andere kleur gebruikt als ondergrond, dus het is niet helemaal hetzelfde. Maar je krijgt een goed idee zo
quote:elleinspe schreef op 13 oktober 2010 @ 20:35:

[...]

Wij vragen u niet te reageren op dit e-mailbericht. Dit e-mailadres wordt

niet gecontroleerd en u ontvangt geen reactie. Voor hulp kunt u inloggen op

uw PayPal-rekening en rechtsboven op een PayPal-pagina op de link Hulp

klikken.

Niet reageren op dat emailbericht nee. Als het goed is moet je inloggen bij je Paypal rekening en dan bij je geschil kijken. Als het goed is staat daar iets waardoor je kunt reageren.

Maar niet per email nee.
quote:Bluemymind schreef op 14 oktober 2010 @ 10:38:

Nog een Nederlander die haar pakketje heeft en nu Zwuppelien ook dus het gaat de goede kant op Het is gewoon landelijke Asos-pakjes dag
quote:Zwuppeliennn schreef op 14 oktober 2010 @ 10:43:

[...]

Het is gewoon landelijke Asos-pakjes dag Dat mag wel want de mijne is de 3e verstuurd en het is nu de 14e...!!
Zwup waar heb jij je DS original gekocht? Ik breek even heel onbeschoft in, lees al een tijdje mee, ben zelf nog hard aan het hoarden van nagellakjes ( heb vorige week Chanel Paradoxal, Mac Bad Fairy, een paar van Kruitvat, en Orly Space Cadet aangeschaft, zit alleen nog te wachten op de MAC en de Orly)

Ik kan de DS nergens in nederland vinden, is het soms een limited, of eentje uit een vorige collectie?
Ooh ben benieuwd naar jullie pakjes!!

Zwup, het weekend was lekker Zo'n project moet altijd wel een beetje op gang komen, toch? Wauw, volgens mij zien je nagels er echt flitsend uit!!

Ik denk dat ik pas vanavond toekom aan vijlen, misschien morgen lakken. Echt, heb zo lang geen lac op!! Heb die nieuwe wic niet eens uitgeprobeerd.
Klinkt goed Tutje. We zijn hier erg van de plaatjes, dus als je zin hebt om te plakken

DS original heb ik bij transdesign.com gekocht. Maar ik denk dat hij ook wel op ebay te vinden is. Als je maar 1 lakje wilt dan kan je hem beter daar bestellen.

Volgens mij is het geen limited edition, maar ik denk dat hij gewoon niet in Nederland in de winkels verkocht wordt. Ik ben hem nog nooit tegengekomen in ieder geval.
quote:indigoblue schreef op 14 oktober 2010 @ 10:57:

Ooh ben benieuwd naar jullie pakjes!!

Zwup, het weekend was lekker Zo'n project moet altijd wel een beetje op gang komen, toch? Wauw, volgens mij zien je nagels er echt flitsend uit!!

Ik denk dat ik pas vanavond toekom aan vijlen, misschien morgen lakken. Echt, heb zo lang geen lac op!! Heb die nieuwe wic niet eens uitgeprobeerd.

Ik had in het vorige topic al ergens plaatjes gepakt.

Models Own Neon Brights Nail Polish - Pink Punch (oranje/roze)

Rimmel London New 60 Seconds Nail Polish - Grey Matter (de grijze die ze hier ook gewoon in de winkel verkopen)

Eyeko Nail Polish Collection - Vintage Polish (waarvan jij je afvroeg of het wel wat voor mij was mintkleur)

Essie Resort Collection - Lapis Of Luxury (blauw lila)

Lekker dat jullie een fijn weekend hebben gehad!

Ja, moet idd even op gang komen. Maar ik moet ook gewoon zelf gaan schrijven op dit moment. En dat heb ik nog niet gedaan.

Jij gaat vanavond dus je nieuwe Wicje uitproberen.
Mijn Asos is er, maar het is om te janken, echt.

1) Duurde een eeuw voordat het hier was

2) Het is een pakket, maar bezorgd als brief

3) Verstuurd VIA Duitsland(geen wonder dat het zo lang duurt)

4) HEEL slecht verpakt - deuken in doos, slechts twee luchtzakjes om de doos "op te vullen"

5) Twee flesjes kapot aan gekomen....
Hoi

Ik lees al een tijdje regelmatig mee en kon het echt niet laten om even te melden dat ik door jullie topic ook aan het nagels lakken ben geslagen! Ik had er nooit veel mee omdat ik overdag niet zo lang niets kon doen dat het helemaal hard werd en als ik 's avonds lakte kreeg ik de welbekende lakenafdrukjes. En als het dan na een paar dagen alweer er af bladderde had ik echt geen zin om het opnieuw te doen. Totdat ik hier las over seche vite. Wat een uitvinding is dat En jullie zijn zo enthousiast over nagellak dat het op mij is overgeslagen

Net bij de drogist heb ik twee lakjes van Wic gekocht, Jakarta en Kingston (Ik wilde de Jakarta, en kreeg korting als ik er twee kocht. Toen ben ik gezwicht ). De Jakarta heb ik nu op maar kan nergens een plaatje vinden Voor de Kingston zie onderaan.

Zwup, het plaatje wat je hebt geplakt van Opi DS Original vind ik heel mooi! Zag hier een tijdje terug sowieso hele mooie opi glitterlakjes, uit de burlesque collectie

Wic Kingston

quote:Bluemymind schreef op 14 oktober 2010 @ 13:47:

Mijn Asos is er, maar het is om te janken, echt.

1) Duurde een eeuw voordat het hier was

2) Het is een pakket, maar bezorgd als brief

3) Verstuurd VIA Duitsland(geen wonder dat het zo lang duurt)

4) HEEL slecht verpakt - deuken in doos, slechts twee luchtzakjes om de doos "op te vullen"

5) Twee flesjes kapot aan gekomen....

Wat klote Blue!

Ik heb ook even gekeken op mijn pakje en hij is verstuurd via onder andere Zwitserland en Duitsland en inderdaad zwaar klote ingepakt. Ik kon de flesjes horen rammelen in de doos. Gelukkig izjn ze nog allemaal heel.

Wat ontzettend balen dat er bij jou flesjes kapot zijn gegaan! Heb je ze al gemaild?

Ik heb trouwens ook naar late@asos gemaild, maar nog helemaal niks gehoord. Vreemd
quote:Strik schreef op 14 oktober 2010 @ 15:16:

Hoi

Ik lees al een tijdje regelmatig mee en kon het echt niet laten om even te melden dat ik door jullie topic ook aan het nagels lakken ben geslagen! Ik had er nooit veel mee omdat ik overdag niet zo lang niets kon doen dat het helemaal hard werd en als ik 's avonds lakte kreeg ik de welbekende lakenafdrukjes. En als het dan na een paar dagen alweer er af bladderde had ik echt geen zin om het opnieuw te doen. Totdat ik hier las over seche vite. Wat een uitvinding is dat En jullie zijn zo enthousiast over nagellak dat het op mij is overgeslagen

Net bij de drogist heb ik twee lakjes van Wic gekocht, Jakarta en Kingston (Ik wilde de Jakarta, en kreeg korting als ik er twee kocht. Toen ben ik gezwicht ). De Jakarta heb ik nu op maar kan nergens een plaatje vinden Voor de Kingston zie onderaan.

Zwup, het plaatje wat je hebt geplakt van Opi DS Original vind ik heel mooi! Zag hier een tijdje terug sowieso hele mooie opi glitterlakjes, uit de burlesque collectie

Wic Kingston

[afbeelding]

Welkom strikje!

Wat leuk dat we je ook aan het lakken hebben gekregen Die Wic Kingston is erg mooi. Ik moet toch ook maar eens bij de douglas ofzo gaan sneupen

Begrijp ik trouwens goed dat je de seche ook besteld hebt?

Als je OPI wil, check ebay en transdesign. Veel goedkoper dan hier en veel meer te krijgen dan hier.
Blue, enig idee waar dit mailtje over gaat? Te laat is toch te laat. En bovendien heb ik gezegd dat mijn pakketje wel is aangekomen, alleen dus de 2 dagen te laat.

Hello Zwuppelien,

Many thanks for getting in touch, and my apologies for any confusion caused by the date quoted on your Order Confirmation email.

We’ve been advised that there has been an error on the email and the date we quoted is not correct. I’m sorry for any frustration caused.I can see that your order was placed on the 4/10/2010 and we advise that orders usually take up to 6 working days to be delivered, so your parcel should arrive by 12/10/2010

To allow for any postal delays, we do ask that you allow an extra 6 working days for your delivery on top of the above timescale. In the unlikely event your order is not delivered by 20/10/2010 please let us know as we can then look into this and find the best resolution for you.

It might also be useful to know that this parcel is due to be delivered by your domestic postal service and a tracking number is not available for this package.

Thanks for being so patient, and please let me know if there’s anything else I can help you with.

I hope this helps, but please get back in touch if you have any further questions.

All the best,

Imran
Strik, is dat een foto van jouw eigen nagels?
Zwup, ik heb inderdaad meteen de seche besteld Daarna begon ik het pas echt leuk te vinden bij mezelf, omdat het nu niet meer zo'n hels karwei is Ik vrees ook dat ik binnenkort ga bestellen bij transdesign, zo leuk wat jullie daar allemaal vandaan halen! Ik houd alleen niet echt van felle/opvallende kleuren bij mezelf, jij wel geloof ik Ik moet eerst maar eens goed bekijken wat er allemaal is. Oh ja, heb ook meteen een bokkenpootje en lemony flutter ingeslagen. En nu wil ik eigenlijk nog die cuticle remover van ehm.. nfu oh geloof ik? Maar dan moet ik meteen maar lakjes erbij bestellen anders is het zonde van de verzendkosten

Het zijn trouwens niet mijn eigen nagels hoor! Die zijn iets minder lang, dat vind ik mooier plus dat ze dan vrijwel nooit scheuren. Vanmiddag heb ik geprobeerd een foto te maken van de Wic Jakarta op mijn nagels, maar dat werd niet zo mooi Dus voorlopig moet ik maar plaatjes van het internet afplukken.

Vervelend trouwens dat jullie zoveel gedoe hebben met de asosbestelling
Ach, bij mij is het tenminste aangekomen en nog heel. Alleen dat mailtje vind ik nogal vaag. Hopelijk kan blue daar meer licht op werpen

Je bent meteen goed begonnen Strikkie Ben benieuwd wat je allemaal op je lijstje gaat zetten.

Ik ben inderdaad van de felle kleurtjes. Heel donker staat me niet, net als rood en nude is ook niet echt mijn ding.
quote:Zwuppeliennn schreef op 14 oktober 2010 @ 17:14:

Je bent meteen goed begonnen Strikkie

Ach ja, ik houd niet van half werk

Dat mailtje is inderdaad vreemd, ik vind het sowieso vreemd hoe dat is gegaan met opsturen bij jullie. Maar je hebt je lakjes in ieder geval binnen!

Ik vind nude juist heel mooi
Ja, precies. Ik bestel er in het vervolg gewoon niet meer. Heel simpel.

Ik vind nude gelakte nagels ook prachtig, het staat mij alleen totaal niet

Mac Bad Fairy ( in tien minuten uitverkocht in NL, maar ik heb inside info gekregen dat er een nieuwe lading komt.sttt)

Orly Space Cadet, 12 dollar op ebay geloof ik

Chanel paradoxal, echt een mooi kleurtje!

En mijn wishlist? alle kleuren van OPI, China Glaze, Nfu Oh en Chanel
Mooooooooi tutje!!!!

Jeetje, wat onhandig van die asos pakjes. Ik ga daar ook nooit nagellak bestellen, wat een gedoe. Ik heb ene paar jaar terug kleding bij asos besteld, duurde ook een eeuw voordat het aankwam.

Mijn nagels zijn echt in dramatische staat. Ben niet toegekomen aan vijlen, maar gister trok ik een sok aan en scheurde een hele nagel eraf! Dat heb ik echt nooit. Nu moeten ze echt allemaal kort. Zo zonde, maarja...vorige keer heb ik ze ook kort gevijld en toen groeiden ze wel snel weer aan. Nu hopelijk ook.

Welkom tutje en strik, leuk dat jullie ook meeschrijven!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven