Nagellak kletstopic Deel 2!!
donderdag 7 oktober 2010 om 00:01
Wat ging het razend snel! De 3000 post zijn gehaald en we zijn toe aan topic 2.
Veel plezier met verder babbelen over alles wat met nagellak te maken heeft!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, er passen9 lakjes in een small flatrate box. De verzendkosten zijn dan 18 dollar. Andere verzendopties zijn een stuk duurder. O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly, Seche Vite)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Hier vind je het oude topic: Nagellak kletstopic
Veel plezier met verder babbelen over alles wat met nagellak te maken heeft!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, er passen9 lakjes in een small flatrate box. De verzendkosten zijn dan 18 dollar. Andere verzendopties zijn een stuk duurder. O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly, Seche Vite)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Hier vind je het oude topic: Nagellak kletstopic
vrijdag 15 oktober 2010 om 14:41
quote:Zwuppeliennn schreef op 14 oktober 2010 @ 17:14:
Ach, bij mij is het tenminste aangekomen en nog heel. Alleen dat mailtje vind ik nogal vaag. Hopelijk kan blue daar meer licht op werpen
Dat mailtje wil zeggen dat ze een fout hebben gemaakt in een vorig mailtje. Aangezien jij hebt besteld op de vierde van oktober en pakketjes er volgens hun richtlijnen zes werkdagen over mogen doen, zou het pakketje uiterlijk op de twaalfde van oktober aan moeten komen. Blijkbaar stond in je bevestigings email een andere datum.
Daarna zeggen ze dat je nog eens zes dagen erbij moet rekenen voor vertraagde pakketjes(dus dan tot de 20e) en als het dan nog niet aangekomen zou zijn dan moest je het weer laten weten.
Of wel: ze geven toe dat het pakketje er nog niet is maar je krijgt geen refund. Een valse belofte dus. Je bent niet de enige die hier last van heeft. Je moet zelf weten wat je wilt doen. Je kunt ze nog een keer mailen of je laat het gaan...
Ach, bij mij is het tenminste aangekomen en nog heel. Alleen dat mailtje vind ik nogal vaag. Hopelijk kan blue daar meer licht op werpen
Dat mailtje wil zeggen dat ze een fout hebben gemaakt in een vorig mailtje. Aangezien jij hebt besteld op de vierde van oktober en pakketjes er volgens hun richtlijnen zes werkdagen over mogen doen, zou het pakketje uiterlijk op de twaalfde van oktober aan moeten komen. Blijkbaar stond in je bevestigings email een andere datum.
Daarna zeggen ze dat je nog eens zes dagen erbij moet rekenen voor vertraagde pakketjes(dus dan tot de 20e) en als het dan nog niet aangekomen zou zijn dan moest je het weer laten weten.
Of wel: ze geven toe dat het pakketje er nog niet is maar je krijgt geen refund. Een valse belofte dus. Je bent niet de enige die hier last van heeft. Je moet zelf weten wat je wilt doen. Je kunt ze nog een keer mailen of je laat het gaan...
vrijdag 15 oktober 2010 om 14:44
vrijdag 15 oktober 2010 om 15:02
quote:Bluemymind schreef op 15 oktober 2010 @ 14:41:
[...]
Wat stom! In de bevestigingsmail die ik heb gekregen stond wel de goede datum. Gewoon 12 oktober namelijk. Ze lullen dus kennelijk uit hun nek als ze zeggen dat ze een refund geven als je pakje niet binnen de gestelde datum er is.
Beetje jammer
Fijn dat ze het bij jou wel netjes oplossen!
Ik denk dat ik er nog 1 mailtje aan waag en er daarna gewoon mee kap. En ook nooit weer iets bestel daar.
[...]
Wat stom! In de bevestigingsmail die ik heb gekregen stond wel de goede datum. Gewoon 12 oktober namelijk. Ze lullen dus kennelijk uit hun nek als ze zeggen dat ze een refund geven als je pakje niet binnen de gestelde datum er is.
Beetje jammer
Fijn dat ze het bij jou wel netjes oplossen!
Ik denk dat ik er nog 1 mailtje aan waag en er daarna gewoon mee kap. En ook nooit weer iets bestel daar.
vrijdag 15 oktober 2010 om 15:14
Die heb ik tutje en hij bevalt uitstekend!
Ik ben sinds vanochtend lakloos en nu met de polijst/glansvijl aan de slag. Nog geen plannen om te lakken maar dat kan zo omslaan
Zwup, wat stom dat ze zo moeilijk doen over die refund. Ze zetten toch zelf die verkeerde datum er neer. Ik zou uit coulance, service, imago-overwegingen gewoon uitbetalen als ik hen was.
Ik ben sinds vanochtend lakloos en nu met de polijst/glansvijl aan de slag. Nog geen plannen om te lakken maar dat kan zo omslaan
Zwup, wat stom dat ze zo moeilijk doen over die refund. Ze zetten toch zelf die verkeerde datum er neer. Ik zou uit coulance, service, imago-overwegingen gewoon uitbetalen als ik hen was.
vrijdag 15 oktober 2010 om 16:18
zaterdag 16 oktober 2010 om 13:40
zondag 17 oktober 2010 om 12:48
zondag 17 oktober 2010 om 12:54
Ik zal weer even mijn nagellak showen. Ik heb gisteren voor het stappen Catrice Poison me, poison you! er op gesmeerd. Een beetje gehaast dus niet heel nauwkeurig. Ik vind de kleur erg mooi maar hij laat zich slecht fotograferen, hij is eigen lijk iets paarser dan op de foto. Nou ja, ik zal niet de enige hier zijn die deze heeft dus er is vast al eerder een swatch van langsgekomen
zondag 17 oktober 2010 om 13:17
quote:Naomii schreef op 17 oktober 2010 @ 12:55:
O handig Elle, dat ze dat dan vooral niet in hun mail vermelden! Lekker verwarrend Nou ja, als het maar opgelost is zo
Ik heb helemaal geen mail van hun gehad, ik zag het toevallig op mijn paypalrekening.
Belachelijk eigenlijk toch?
Niet echt klantvriendelijk, ik bestel er dus niet weer
O handig Elle, dat ze dat dan vooral niet in hun mail vermelden! Lekker verwarrend Nou ja, als het maar opgelost is zo
Ik heb helemaal geen mail van hun gehad, ik zag het toevallig op mijn paypalrekening.
Belachelijk eigenlijk toch?
Niet echt klantvriendelijk, ik bestel er dus niet weer
zondag 17 oktober 2010 om 13:42
zondag 17 oktober 2010 om 20:52
quote:Naomii schreef op 17 oktober 2010 @ 12:54:
Ik zal weer even mijn nagellak showen. Ik heb gisteren voor het stappen Catrice Poison me, poison you! er op gesmeerd. Een beetje gehaast dus niet heel nauwkeurig. Ik vind de kleur erg mooi maar hij laat zich slecht fotograferen, hij is eigen lijk iets paarser dan op de foto. Nou ja, ik zal niet de enige hier zijn die deze heeft dus er is vast al eerder een swatch van langsgekomen
[afbeelding]Oh die lijkt me wel wat!
[afbeelding]Oh die lijkt me wel wat!