Mode & Beauty alle pijlers

Nagellak kletstopic Deel 2!!

07-10-2010 00:01 1966 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat ging het razend snel! De 3000 post zijn gehaald en we zijn toe aan topic 2.

Veel plezier met verder babbelen over alles wat met nagellak te maken heeft!

Een lijstje met webshops

Engeland

Beverly Beaute

(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))

Eyeko

(Geen verzendkosten! Eyeko)

Nederland/Belgie

nagelgroothandel.nl

(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)

JS Internationals

(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)

Boozy Shop

(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)

Alicejohavessentials

(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)

Beauty Queen

(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)

Nail Polish Fashion

(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)

Enchantra

(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)

Verenigde Staten

Trans Design

(groothandel nagelproducten, er passen9 lakjes in een small flatrate box. De verzendkosten zijn dan 18 dollar. Andere verzendopties zijn een stuk duurder. O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly, Seche Vite)

Estland

Viis

Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.

Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.

Hier vind je het oude topic: Nagellak kletstopic
quote:Zwuppeliennn schreef op 14 oktober 2010 @ 17:14:

Ach, bij mij is het tenminste aangekomen en nog heel. Alleen dat mailtje vind ik nogal vaag. Hopelijk kan blue daar meer licht op werpen

Dat mailtje wil zeggen dat ze een fout hebben gemaakt in een vorig mailtje. Aangezien jij hebt besteld op de vierde van oktober en pakketjes er volgens hun richtlijnen zes werkdagen over mogen doen, zou het pakketje uiterlijk op de twaalfde van oktober aan moeten komen. Blijkbaar stond in je bevestigings email een andere datum.

Daarna zeggen ze dat je nog eens zes dagen erbij moet rekenen voor vertraagde pakketjes(dus dan tot de 20e) en als het dan nog niet aangekomen zou zijn dan moest je het weer laten weten.

Of wel: ze geven toe dat het pakketje er nog niet is maar je krijgt geen refund. Een valse belofte dus. Je bent niet de enige die hier last van heeft. Je moet zelf weten wat je wilt doen. Je kunt ze nog een keer mailen of je laat het gaan...
Overigens was bij mij de service uitstekend. Ik heb gemaild maar gelijk getwitterd(Twitter werkt doorgaans sneller dan email) en had binnen een uur een refund en één lakje wordt opnieuw en kostenloos per express opgestuurd. Dat siert ze wel! kunnen andere bedrijven nog van leren!
quote:Bluemymind schreef op 15 oktober 2010 @ 14:41:

[...]

Dat mailtje wil zeggen dat ze een fout hebben gemaakt in een vorig mailtje. Aangezien jij hebt besteld op de vierde van oktober en pakketjes er volgens hun richtlijnen zes werkdagen over mogen doen, zou het pakketje uiterlijk op de twaalfde van oktober aan moeten komen. Blijkbaar stond in je bevestigings email een andere datum.

Daarna zeggen ze dat je nog eens zes dagen erbij moet rekenen voor vertraagde pakketjes(dus dan tot de 20e) en als het dan nog niet aangekomen zou zijn dan moest je het weer laten weten.

Of wel: ze geven toe dat het pakketje er nog niet is maar je krijgt geen refund. Een valse belofte dus. Je bent niet de enige die hier last van heeft. Je moet zelf weten wat je wilt doen. Je kunt ze nog een keer mailen of je laat het gaan...

Wat stom! In de bevestigingsmail die ik heb gekregen stond wel de goede datum. Gewoon 12 oktober namelijk. Ze lullen dus kennelijk uit hun nek als ze zeggen dat ze een refund geven als je pakje niet binnen de gestelde datum er is.

Beetje jammer

Fijn dat ze het bij jou wel netjes oplossen!

Ik denk dat ik er nog 1 mailtje aan waag en er daarna gewoon mee kap. En ook nooit weer iets bestel daar.
Tip van de dag, nieuw bij Kruitvat, matte topcoat van Essence voor 1,79!
Die heb ik tutje en hij bevalt uitstekend!

Ik ben sinds vanochtend lakloos en nu met de polijst/glansvijl aan de slag. Nog geen plannen om te lakken maar dat kan zo omslaan

Zwup, wat stom dat ze zo moeilijk doen over die refund. Ze zetten toch zelf die verkeerde datum er neer. Ik zou uit coulance, service, imago-overwegingen gewoon uitbetalen als ik hen was.
Ja, dat zou je ook denken Noom. Ik heb er nog 1 mailtje aan gewaagd. Volgens mij komt het wat pinnig over of in ieder geval nogal kort door de bocht

We shall see

Polijsten is ook mooi Noom! Ik heb nu de nieuwe blauwe essie op, maar hij valt tegen ondanks dat hij best gaaf is.
.
tessaa wijzigde dit bericht op 09-12-2010 17:10
Reden: privacy
% gewijzigd

Al wat van je TD bestelling gehoord Elle?

Tessaa, wat voor lakje is het geworden?
Strik waar heb je je lemon flutter vandaan?
Bij Lush in Oxford Tut. Ik hoorde dat het in veel winkels uitverkocht is? Gelukkig daar niet
Ja, hij gaat er uit omdat er iets zou zijn met de productie ( staat een stukje over op Laquarized)
Ja klopt (:

Hij is al in heel veel landen uitverkocht maar als het goed is komt hij wel weer terug hoor.

Er zat een stof of ingredient in weet ik het waarvan het bedrijf op dieren testte. Toen Lush daar achter kwam hebben ze direct alle banden verbroken.
quote:Zwuppeliennn schreef op 15 oktober 2010 @ 22:07:

Al wat van je TD bestelling gehoord Elle?

Als het goed is heeft TD geld teruggestort volgens mijn paypalrekening, maar kan het nog niet vinden op mijn bankrekening.

Maar dat duurt meestal 4 tot 6 werkdagen.
Leuk, nieuwe schrijvers.

Hallo strik en tutje
Ik zal weer even mijn nagellak showen. Ik heb gisteren voor het stappen Catrice Poison me, poison you! er op gesmeerd. Een beetje gehaast dus niet heel nauwkeurig. Ik vind de kleur erg mooi maar hij laat zich slecht fotograferen, hij is eigen lijk iets paarser dan op de foto. Nou ja, ik zal niet de enige hier zijn die deze heeft dus er is vast al eerder een swatch van langsgekomen

O handig Elle, dat ze dat dan vooral niet in hun mail vermelden! Lekker verwarrend Nou ja, als het maar opgelost is zo
quote:Naomii schreef op 17 oktober 2010 @ 12:55:

O handig Elle, dat ze dat dan vooral niet in hun mail vermelden! Lekker verwarrend Nou ja, als het maar opgelost is zo

Ik heb helemaal geen mail van hun gehad, ik zag het toevallig op mijn paypalrekening.

Belachelijk eigenlijk toch?

Niet echt klantvriendelijk, ik bestel er dus niet weer
Mooi kleurtje die poision Nomi.
Nee dat snap ik Elle, ik zou dat ook niet meer doen dan. Jij houdt ook van donkere kleuren hè, heb je deze ook in huis?
Nee die heb ik (nog) niet.

Maar ja, bestellen bij TD doe ik dus niet meer, dus heb nu geld over van de laatste bestelling, dus ik moet maar even op nagellakjacht
Maar ja......nu heb ik mijn kleurtjes ook niet van de Burlesque collectie

Maar even kijken op ebay.....
Shop ze, Elle!

Elle, wat fijn dat je geld wel terug is! Alleen ik vind het een ontzettend rare gang van zaken.

Ik heb trouwens hier op ebay opi lakjes gekocht. Ze hebben erg veel en ik vind de prijs best ok. (het pakje moet alleen nog aankomen).

Noom, je lak ziet er goed uit!
quote:Naomii schreef op 17 oktober 2010 @ 12:54:

Ik zal weer even mijn nagellak showen. Ik heb gisteren voor het stappen Catrice Poison me, poison you! er op gesmeerd. Een beetje gehaast dus niet heel nauwkeurig. Ik vind de kleur erg mooi maar hij laat zich slecht fotograferen, hij is eigen lijk iets paarser dan op de foto. Nou ja, ik zal niet de enige hier zijn die deze heeft dus er is vast al eerder een swatch van langsgekomen

[afbeelding]Oh die lijkt me wel wat!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven