Nagellak kletstopic Deel 2!!
donderdag 7 oktober 2010 om 00:01
Wat ging het razend snel! De 3000 post zijn gehaald en we zijn toe aan topic 2.
Veel plezier met verder babbelen over alles wat met nagellak te maken heeft!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, er passen9 lakjes in een small flatrate box. De verzendkosten zijn dan 18 dollar. Andere verzendopties zijn een stuk duurder. O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly, Seche Vite)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Hier vind je het oude topic: Nagellak kletstopic
Veel plezier met verder babbelen over alles wat met nagellak te maken heeft!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, er passen9 lakjes in een small flatrate box. De verzendkosten zijn dan 18 dollar. Andere verzendopties zijn een stuk duurder. O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly, Seche Vite)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Hier vind je het oude topic: Nagellak kletstopic
maandag 25 oktober 2010 om 17:39
Ja, dat is het Zwup! (kan je het nou weer weghalen? )
"Wreckie":
''Je mag er mee gooien, 'm onder de douche nemen of 'm volplakken met kleine dingetjes die je op straat hebt gevonden: het boek Wreck this Journal staat vol met de meest uiteenlopende, prikkelende opdrachten. Je mag alle opdrachten door elkaar heen uitvoeren op de manier zoals jij dat wilt. Het resultaat vaak verbluffend en bovendien verslavend. Als je eenmaal een Wreck this journal hebt volgekladderd/geschreven en geplakt, wil je meer…." Bol.com
"Wreckie":
''Je mag er mee gooien, 'm onder de douche nemen of 'm volplakken met kleine dingetjes die je op straat hebt gevonden: het boek Wreck this Journal staat vol met de meest uiteenlopende, prikkelende opdrachten. Je mag alle opdrachten door elkaar heen uitvoeren op de manier zoals jij dat wilt. Het resultaat vaak verbluffend en bovendien verslavend. Als je eenmaal een Wreck this journal hebt volgekladderd/geschreven en geplakt, wil je meer…." Bol.com
maandag 25 oktober 2010 om 17:55
quote:Janna_ schreef op 25 oktober 2010 @ 17:49:
[...]
Eh, ik heb geen nagellak op. Bijna nooit trouwens. Dat is wel on-topic toch?
Goedzo
Ja, ik denk dat ik naar jouw plaats kom, maar ik weet eigenlijk niet eens waar jij woont. Is het een stad?
Zwup, leuk zo'n boek hè? Ik heb hem gehad, nog niet in begonnen, maar als het hier weer wat rustiger is ga ik beginnen.
[...]
Eh, ik heb geen nagellak op. Bijna nooit trouwens. Dat is wel on-topic toch?
Goedzo
Ja, ik denk dat ik naar jouw plaats kom, maar ik weet eigenlijk niet eens waar jij woont. Is het een stad?
Zwup, leuk zo'n boek hè? Ik heb hem gehad, nog niet in begonnen, maar als het hier weer wat rustiger is ga ik beginnen.