Nagellak kletstopic Deel 2!!
donderdag 7 oktober 2010 om 00:01
Wat ging het razend snel! De 3000 post zijn gehaald en we zijn toe aan topic 2.
Veel plezier met verder babbelen over alles wat met nagellak te maken heeft!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, er passen9 lakjes in een small flatrate box. De verzendkosten zijn dan 18 dollar. Andere verzendopties zijn een stuk duurder. O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly, Seche Vite)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Hier vind je het oude topic: Nagellak kletstopic
Veel plezier met verder babbelen over alles wat met nagellak te maken heeft!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, er passen9 lakjes in een small flatrate box. De verzendkosten zijn dan 18 dollar. Andere verzendopties zijn een stuk duurder. O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly, Seche Vite)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Hier vind je het oude topic: Nagellak kletstopic
maandag 25 oktober 2010 om 18:43
Heeft ook geen bad, maar kan wel met mn hak in t doucheputje gaan zitten... dan kan ik toch zeker 5 cm water in de douchebak laten lopen...
Oh en ik heb vandaag bij de etos 4 lakjes gekocht (ja overdrijven is ook een vak, maar ik moest mn sjacherijnige bui ff kwijt)....goedkopere variant van Maybelline NY, kleuren krijg ik nog niet gevonden, namen ook niet.
Maar tis een donkerpaarse met glim, geen glitters, maar hoe ik het noemen moet...
Knalblauwe ook met glimmertjes.
Zwarte met zilvere glitters en een heeeeel erg donkerblauwe shimmer.
Oh en ik heb vandaag bij de etos 4 lakjes gekocht (ja overdrijven is ook een vak, maar ik moest mn sjacherijnige bui ff kwijt)....goedkopere variant van Maybelline NY, kleuren krijg ik nog niet gevonden, namen ook niet.
Maar tis een donkerpaarse met glim, geen glitters, maar hoe ik het noemen moet...
Knalblauwe ook met glimmertjes.
Zwarte met zilvere glitters en een heeeeel erg donkerblauwe shimmer.
maandag 25 oktober 2010 om 18:48
quote:Veronique79 schreef op 24 oktober 2010 @ 22:11:
Hoi Brulaap, die kennen we hier. Ik heb er een paar. Die groene bleef niet zolang zitten moet ik eerlijk zeggen. De grijze vind ik vooral erg mooi.Ok ze zijn dus niet allemaal van dezelfde kwaliteit dat is jammer. Ik heb de 140 let´s move on deze echt super. Ga de grijze ook eens proberen.
Hoi Brulaap, die kennen we hier. Ik heb er een paar. Die groene bleef niet zolang zitten moet ik eerlijk zeggen. De grijze vind ik vooral erg mooi.Ok ze zijn dus niet allemaal van dezelfde kwaliteit dat is jammer. Ik heb de 140 let´s move on deze echt super. Ga de grijze ook eens proberen.
maandag 25 oktober 2010 om 19:02
@Zwup ja die dus, de knalblauwe heb ik, van de rest van de lakjes heeft ze er geen laten zien.
Nou "mijn" muizen rennen tussen het plafond en de vloer van de 1ste verdieping. (Vloeren zijn nl van hout, met als plafond een dichtgesmeerde gipsplaten geloof ik. Niet door het huis, anders had ik nu met mijn kat wel een paar lijkjes. Alleen nu rent er dus nog niets....
Nou "mijn" muizen rennen tussen het plafond en de vloer van de 1ste verdieping. (Vloeren zijn nl van hout, met als plafond een dichtgesmeerde gipsplaten geloof ik. Niet door het huis, anders had ik nu met mijn kat wel een paar lijkjes. Alleen nu rent er dus nog niets....
maandag 25 oktober 2010 om 19:26
maandag 25 oktober 2010 om 20:35
maandag 25 oktober 2010 om 21:46
Hmmm plaatje lijkt niet helemaal, kleuren zijn mi iets helderder in het eggie, maar ik heb
357
657
665 en
673
idd 2,49 en nu dus nog 2de halve prijs.
@Indigo.... ik heb je ene flesje nog niet verzonden, postkantoor was dicht toen ik aankwam, had niets waar het in kon.......kan er nog wel 1 bij hoor.
357
657
665 en
673
idd 2,49 en nu dus nog 2de halve prijs.
@Indigo.... ik heb je ene flesje nog niet verzonden, postkantoor was dicht toen ik aankwam, had niets waar het in kon.......kan er nog wel 1 bij hoor.
maandag 25 oktober 2010 om 22:05
Haha, nee je bent echt onzettend lief Glitterzzz, maar hoeft echt niet. Als het werk weer aantrekt dan kan ik weer wat missen. Gewoon even geduldig zijn Die Catrice zie ik wel verschijnen. Hopelijk groeien mijn nagels snel weer aan, kan ik een mooie foto voor je posten!
Hmm, ik hoop dat ze komen Zwup, zou ze ook in het echt willen zien. 2,49 is een heerlijk prijsje, als ze ook nog een beetje goed lakken.... misschien ga ik morgen nog eens kijken, zal ook even kijken hoe duur die OPI's bij de drogist zijn.
Filmpje ga ik even kijken.
Hmm, ik hoop dat ze komen Zwup, zou ze ook in het echt willen zien. 2,49 is een heerlijk prijsje, als ze ook nog een beetje goed lakken.... misschien ga ik morgen nog eens kijken, zal ook even kijken hoe duur die OPI's bij de drogist zijn.
Filmpje ga ik even kijken.