Mode & Beauty alle pijlers

Nagellak kletstopic Deel 2!!

07-10-2010 00:01 1966 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat ging het razend snel! De 3000 post zijn gehaald en we zijn toe aan topic 2.

Veel plezier met verder babbelen over alles wat met nagellak te maken heeft!

Een lijstje met webshops

Engeland

Beverly Beaute

(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))

Eyeko

(Geen verzendkosten! Eyeko)

Nederland/Belgie

nagelgroothandel.nl

(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)

JS Internationals

(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)

Boozy Shop

(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)

Alicejohavessentials

(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)

Beauty Queen

(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)

Nail Polish Fashion

(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)

Enchantra

(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)

Verenigde Staten

Trans Design

(groothandel nagelproducten, er passen9 lakjes in een small flatrate box. De verzendkosten zijn dan 18 dollar. Andere verzendopties zijn een stuk duurder. O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly, Seche Vite)

Estland

Viis

Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.

Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.

Hier vind je het oude topic: Nagellak kletstopic
quote:Zwuppeliennn schreef op 25 oktober 2010 @ 17:47:

Ga je ook van ...... veranderen Indigo?Ja
Stuur anders een leeg mailtje om te testen eerst
quote:indigoblue schreef op 25 oktober 2010 @ 18:00:

[...]

Ja, zeker jammer! Maar als ik geduldig ben, er niet aan zit en braaf blijf smeren dan moet het weer goedkomen!Absoluut!
Oeh, das leuk! Is het ver van elkaar af?
Om nog even verder off topic te gaan, ik zou nu zoooooo graag in bad willen (heb helaas geen bad)
Dat zou wel heel lekker zijn met dit weer inderdaad

Misschien iets voor de toekomst?
Met een Lush bruisbal? (Je kon echt nog verder off topic!)
quote:Janna_ schreef op 25 oktober 2010 @ 18:08:

Met een Lush bruisbal? (Je kon echt nog verder off topic!)

Dat is geen off topic meer, dat is gewoon vreemd gaan!!! (zou geen nee zeggen tegen Lush bruisbal, maar alleen een bad zou ik al heeeeeel blij mee zijn )
quote:Zwuppeliennn schreef op 25 oktober 2010 @ 18:08:

Dat zou wel heel lekker zijn met dit weer inderdaad

Misschien iets voor de toekomst?Helaas niet de nabije toekomst maarja, kan niet klagen
Hmmmmm, dat is jammer. Ach er komt vast nog wel meer toekomst
Nou, ik ben weer weg, kunnen jullie weer on-topic kletsen

Was gezellig!
Heeft ook geen bad, maar kan wel met mn hak in t doucheputje gaan zitten... dan kan ik toch zeker 5 cm water in de douchebak laten lopen...

Oh en ik heb vandaag bij de etos 4 lakjes gekocht (ja overdrijven is ook een vak, maar ik moest mn sjacherijnige bui ff kwijt)....goedkopere variant van Maybelline NY, kleuren krijg ik nog niet gevonden, namen ook niet.

Maar tis een donkerpaarse met glim, geen glitters, maar hoe ik het noemen moet...

Knalblauwe ook met glimmertjes.

Zwarte met zilvere glitters en een heeeeel erg donkerblauwe shimmer.
@Vero, moet je in Eindhoven komen shoppen, tot mijn grote verbazing hingen er nog meer dan genoeg.

Zit te wachten tot de muizen weer gaan rennen......
quote:Veronique79 schreef op 24 oktober 2010 @ 22:11:

Hoi Brulaap, die kennen we hier. Ik heb er een paar. Die groene bleef niet zolang zitten moet ik eerlijk zeggen. De grijze vind ik vooral erg mooi.Ok ze zijn dus niet allemaal van dezelfde kwaliteit dat is jammer. Ik heb de 140 let´s move on deze echt super. Ga de grijze ook eens proberen.
Van de nieuwe MNY lijn?

Kijk even hier bij 5 minuut 10.
Irritant dat je muizen hebt Glitter! Bij mij hebben ze ook een tijdje ingewoond WIl je je bed uit 's ochtends, rent er eentje door de kamer
@Zwup ja die dus, de knalblauwe heb ik, van de rest van de lakjes heeft ze er geen laten zien.

Nou "mijn" muizen rennen tussen het plafond en de vloer van de 1ste verdieping. (Vloeren zijn nl van hout, met als plafond een dichtgesmeerde gipsplaten geloof ik. Niet door het huis, anders had ik nu met mijn kat wel een paar lijkjes. Alleen nu rent er dus nog niets....
Hihi, die blauwe heb ik dus ook Ik heb hem alleen even tijdelijk misplaats

Hmm, dus je hoopt eigenlijk dat hij uit het plafond komt en dat kat hem op kan eten?
Leuke serie is het trouwens hè. Ik heb ook een blauwe oogschaduw gekocht van deze serie. Zal er binnenkort nog eens met mijn neus boven gaan hangen
Nou ik hoop eigenlijk dat de muis er bij een van de buren uit komt, muis kan nl 4 huizen doorrennen. Daarna butst ie op een muur. Mijn kat martelt muisjes....denk ik,heeft nog nooit een echte gevangen.

Vond idd ook een aantal oogschaduwtjes erg gaaf. Maar die heb ik al zo veel.
Hé ik zag wat van die potjes van die nieuwe MNY lijn in de folder van de etos vorige week, maar nog niet hier in de winkel. Kleuren leken me wel mooi. Zitten er een beetje mooie kleuren tussen?

We krijgen hier ook nooit wat in de winkels!!!! Ook al die collectie van Catrice niet.
Nagellak kleuren

Kleuren hele collectie

Hoeveel kost zo'n flesje?
Volgens mij 2,49 Dat wordt volgens mij wel genoemd in het filmpje wat ik voor Glitter plakte.

Ze zouden in elk filiaal moeten komen, behalve het station. Misschien komen ze nog?
Hmmm plaatje lijkt niet helemaal, kleuren zijn mi iets helderder in het eggie, maar ik heb

357

657

665 en

673

idd 2,49 en nu dus nog 2de halve prijs.

@Indigo.... ik heb je ene flesje nog niet verzonden, postkantoor was dicht toen ik aankwam, had niets waar het in kon.......kan er nog wel 1 bij hoor.
Haha, nee je bent echt onzettend lief Glitterzzz, maar hoeft echt niet. Als het werk weer aantrekt dan kan ik weer wat missen. Gewoon even geduldig zijn Die Catrice zie ik wel verschijnen. Hopelijk groeien mijn nagels snel weer aan, kan ik een mooie foto voor je posten!

Hmm, ik hoop dat ze komen Zwup, zou ze ook in het echt willen zien. 2,49 is een heerlijk prijsje, als ze ook nog een beetje goed lakken.... misschien ga ik morgen nog eens kijken, zal ook even kijken hoe duur die OPI's bij de drogist zijn.

Filmpje ga ik even kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven