Nagellak kletstopic Deel 2!!
donderdag 7 oktober 2010 om 00:01
Wat ging het razend snel! De 3000 post zijn gehaald en we zijn toe aan topic 2.
Veel plezier met verder babbelen over alles wat met nagellak te maken heeft!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, er passen9 lakjes in een small flatrate box. De verzendkosten zijn dan 18 dollar. Andere verzendopties zijn een stuk duurder. O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly, Seche Vite)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Hier vind je het oude topic: Nagellak kletstopic
Veel plezier met verder babbelen over alles wat met nagellak te maken heeft!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, er passen9 lakjes in een small flatrate box. De verzendkosten zijn dan 18 dollar. Andere verzendopties zijn een stuk duurder. O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly, Seche Vite)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Hier vind je het oude topic: Nagellak kletstopic
zaterdag 23 oktober 2010 om 11:14
Wat ik qua kleding leuk vind...tsja... heel veel maar ik kom niet overal in weg haha. (Nix met strepen in ieder geval) Die enorme kollen die aan die truien hangen vind ik ook niet mooi. Had al online gekeken...
En ik ben eigenlijk ook niet van het alleen maar zwart, grijs, bruin, olijf en dat soort winterkleuren. Bruin moet ik al helemaal niet. Beetje kleurtje mag best. Ik ga gewoon een rondje rennen en dan zie ik wel....waarschijnlijk kom ik met niets thuis. (Is altijd als ik op zoek ben)
En ja bij TD krijg ik makkelijk een doosje vol, maar ja, dan moet ik ook weer ergens anders eea bestellen en dan vind ik het altijd jammer om maar 2 flesjes te doen, maak weer geen bal in verzendkosten uit. En dan bestel ik meestal iets wat het net niet helemaal is.
En ik ben eigenlijk ook niet van het alleen maar zwart, grijs, bruin, olijf en dat soort winterkleuren. Bruin moet ik al helemaal niet. Beetje kleurtje mag best. Ik ga gewoon een rondje rennen en dan zie ik wel....waarschijnlijk kom ik met niets thuis. (Is altijd als ik op zoek ben)
En ja bij TD krijg ik makkelijk een doosje vol, maar ja, dan moet ik ook weer ergens anders eea bestellen en dan vind ik het altijd jammer om maar 2 flesjes te doen, maak weer geen bal in verzendkosten uit. En dan bestel ik meestal iets wat het net niet helemaal is.
zondag 24 oktober 2010 om 22:56
Nou ja geslaagd, ik heb welgeteld 1 trui. (En een jurkje, paar leggings/panty achtige gevallen, en die jurk met strepen van de H&M waar je dood mee wordt gegooid op de abri's) Nog wat boeken en dat was het volgens mij.
Truien zijn of zo godsgruwelijk dik dat ik ze veel te warm vind, of ik vind het geen trui omdat het zo dun is. (Of dus met megakol of zo)
Truien zijn of zo godsgruwelijk dik dat ik ze veel te warm vind, of ik vind het geen trui omdat het zo dun is. (Of dus met megakol of zo)
maandag 25 oktober 2010 om 09:22
Haha Indigo,
Ik dacht al, ze durft niet meer....
Volgens mij is sinds vanmorgen het nu-moet-ik-mn-autoruiten-schoonkrabben-seizoen geopend. (Jeuhhh, zucht)
En nog leuker, ik heb muizen tussen mn plafond en vloer. (Zijn 2 houten lagen incl balken met als plafond een laag gips)
Dacht gisteren echt dat ik knettergek werd, kat idem... die begon. Met idioot naar het plafond staren, dus vriendlief en ik denken nog wat heeft dat beest, vervolgens horen we iets van rechts naar links rennen. 5 minuten laten, sprintte het weer terug. Toen heel lang niets. Net op het moment dat je denkt ach dat was vast in de dakgoot, kwam het weer voorbij gedenderd. Boven hoor je niets, beneden des te meer. En toch lag ik de hele nacht te luisteren.....
Ben maar even bij de buren gaan vragen... die hadden er al een paar dagen last van. (Ik heb tot zaterdag niets gehoord, zaterdag en zondag zo goed als hele dag niet thuis geweest) Woningbouw is op de hoogte, buurman had ze al gebeld... ik ben benieuwd. (denk dat er niemand voor langs gaat komen)
En vanavond toch maar even lakjes bestellen.
Ik dacht al, ze durft niet meer....
Volgens mij is sinds vanmorgen het nu-moet-ik-mn-autoruiten-schoonkrabben-seizoen geopend. (Jeuhhh, zucht)
En nog leuker, ik heb muizen tussen mn plafond en vloer. (Zijn 2 houten lagen incl balken met als plafond een laag gips)
Dacht gisteren echt dat ik knettergek werd, kat idem... die begon. Met idioot naar het plafond staren, dus vriendlief en ik denken nog wat heeft dat beest, vervolgens horen we iets van rechts naar links rennen. 5 minuten laten, sprintte het weer terug. Toen heel lang niets. Net op het moment dat je denkt ach dat was vast in de dakgoot, kwam het weer voorbij gedenderd. Boven hoor je niets, beneden des te meer. En toch lag ik de hele nacht te luisteren.....
Ben maar even bij de buren gaan vragen... die hadden er al een paar dagen last van. (Ik heb tot zaterdag niets gehoord, zaterdag en zondag zo goed als hele dag niet thuis geweest) Woningbouw is op de hoogte, buurman had ze al gebeld... ik ben benieuwd. (denk dat er niemand voor langs gaat komen)
En vanavond toch maar even lakjes bestellen.
maandag 25 oktober 2010 om 10:54
Wat heb ik toch weer een leuke werkgever...wordt zo uit mn functie gezet en in een nieuwe gepleurd. (Nou ja niet helemaal waar, ik vervul al bijna 5 jaar tijdelijk een aantal uren in die ene functie waar ik nu ingepleurd ben, ja je leest het goed tijdelijk en 5 jaar in 1 zin) Die functie is no way mijn ding, maar ja je stelt je af en toe flexibel op. Iedereen weet dat ik dat 3 keer nix vind. En door mn vorige leidinggevende werd vanalles beloofd, als ik haar moest geloven zou ik 4,5 jaar geleden al niet meer in die functie werkzaam zijn.
En nu mag ik dus vanwege mn flexibiliteit en "spuug" fantastische functioneren de teringzooi weer op gaan lossen.
En oh ja 2 ik moet ook nog ongesteld worden.
maandag 25 oktober 2010 om 11:04
Huh???? Wat vervelend Glitterzzz! Kan je niet zeggen dat je dit niet wilt? Is er geen ruimte om te onderhandelen/overleggen? Waarom is dit "opeens" zo vervelend terwijl je het al 5 jaar doet? Snap dat je het misschien niet leuk vond, maar het maakt je positie denk ik wel zwakker om te onderhandelen. Getver, wel vervelend zeg, vooral vaak de manier waarop het gaat met managers/werkgevers. Word ook zo lekker gecommuniceerd, of niet?
maandag 25 oktober 2010 om 11:20
Fijn dat je er weer bent Glitter, en dat je het mooi hebt gehad natuurlijk
En nog gefeliciteerd met je verjaardag natuurlijk
En wat een klotenstreek met je baan zeg
Kunnen ze dat maar zo doen?
@ Nomi, ik had al gezien dat Lemony Flutter er weer was, maar ik heb al besteld in de UK ;-(
Alles goed Indigo?
En nog gefeliciteerd met je verjaardag natuurlijk
En wat een klotenstreek met je baan zeg
Kunnen ze dat maar zo doen?
@ Nomi, ik had al gezien dat Lemony Flutter er weer was, maar ik heb al besteld in de UK ;-(
Alles goed Indigo?