Nagellak kletstopic Deel 2!!
donderdag 7 oktober 2010 om 00:01
Wat ging het razend snel! De 3000 post zijn gehaald en we zijn toe aan topic 2.
Veel plezier met verder babbelen over alles wat met nagellak te maken heeft!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, er passen9 lakjes in een small flatrate box. De verzendkosten zijn dan 18 dollar. Andere verzendopties zijn een stuk duurder. O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly, Seche Vite)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Hier vind je het oude topic: Nagellak kletstopic
Veel plezier met verder babbelen over alles wat met nagellak te maken heeft!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, er passen9 lakjes in een small flatrate box. De verzendkosten zijn dan 18 dollar. Andere verzendopties zijn een stuk duurder. O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly, Seche Vite)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Hier vind je het oude topic: Nagellak kletstopic
maandag 25 oktober 2010 om 11:25
Ik heb die van Catrice, ik vind het van zichzelf erg dof.. Ik moet er echt nog een top lak overheen doen.. En het is bij mij net of er hele kleine iniminie korreltjes inzitten ofzo.. :-S Het is niet echt mijn merk dus.. Die van essence vind ik wel erg goed.. Maar meestal lakt m,n nagel vrouwtje ze (heb acryl nagels). Die kan echt toveren met al die kleuren en creaties!:-D
maandag 25 oktober 2010 om 11:27
Nee, niets te onderhandelen, er zijn nl 2 collega's buiten gegooid wegens niet functioneren. Het eerste jaar was het leuk en interessant die functie, maar was er heel snel uitgeleerd en je doet iedere dag hetzelfde, vandaar dus dat ik er niets meer aan vind. Ik heb er nooit een geheim van gemaakt omdat het tijdelijk zou zijn, probleem is alleen dat mijn vorige leidinggevende vanalles beloofd heeft wat nooit waargemaakt is. (En daar wringt de schoen nogal)
Omdat dit een van de belangrijkste taakgroepen binnen de organisatie is en er anders echt grote problemen gaan ontstaan krijg ik een werkopdracht en kan er dus gewoon niet onderhandeld worden. Maar als er ooit nog eens de ruimte is (lees geld) om een vacature uit te zetten, mag ik terug naar mn oude functie. En ik krijg wel een leuke opslag, kerstbonus etc, maar daar lijm je mij niet meer mee.
Omdat dit een van de belangrijkste taakgroepen binnen de organisatie is en er anders echt grote problemen gaan ontstaan krijg ik een werkopdracht en kan er dus gewoon niet onderhandeld worden. Maar als er ooit nog eens de ruimte is (lees geld) om een vacature uit te zetten, mag ik terug naar mn oude functie. En ik krijg wel een leuke opslag, kerstbonus etc, maar daar lijm je mij niet meer mee.
maandag 25 oktober 2010 om 11:52
Jeetje, het is hier druk!
Glitter, jammer dat er niet meer lekkere truien waren in de stad. Het valt mij ook wat tegen dit seizoen. Dat H&M jurkje is leuk trouwens
Wat belachelijk dat ze je zomaar in een andere functie hebben gegooid Dat kan en mag toch helemaal niet? Met een beetje extra geld proberen te lappen vind ik ook nogal schunnig eigenlijk.
Elle, wat stom dat je niet online kon! Ik voel me dan altijd wat afgesneden van de wereld ofzo. Alles goed met je?
Ik heb nog niet helemaal ontdekt hoe ik het nou moet gebruiken. Heb zelfs al moeite om die irritante potjes open te krijgen Je moet toch het dekseltje er uit kunnen trekken of moet je de gaatjes doorprikken?
Fijn dat je je geld terug hebt gekregen van TD Heb je al iets nieuws besteld?
Guess, kan het zijn dat je de lak schudt voordat je gaat lakken? Daardoor kunnen er bubbeltjes in de lak komen op je nagels. Die voelen dan uiteindelijk aan als korreltjes.
Glitter, jammer dat er niet meer lekkere truien waren in de stad. Het valt mij ook wat tegen dit seizoen. Dat H&M jurkje is leuk trouwens
Wat belachelijk dat ze je zomaar in een andere functie hebben gegooid Dat kan en mag toch helemaal niet? Met een beetje extra geld proberen te lappen vind ik ook nogal schunnig eigenlijk.
Elle, wat stom dat je niet online kon! Ik voel me dan altijd wat afgesneden van de wereld ofzo. Alles goed met je?
Ik heb nog niet helemaal ontdekt hoe ik het nou moet gebruiken. Heb zelfs al moeite om die irritante potjes open te krijgen Je moet toch het dekseltje er uit kunnen trekken of moet je de gaatjes doorprikken?
Fijn dat je je geld terug hebt gekregen van TD Heb je al iets nieuws besteld?
Guess, kan het zijn dat je de lak schudt voordat je gaat lakken? Daardoor kunnen er bubbeltjes in de lak komen op je nagels. Die voelen dan uiteindelijk aan als korreltjes.
maandag 25 oktober 2010 om 12:45
'Korreltjes door schudden... laat ik nou altijd gedacht hebben dat je de meeste lakjes moest schudden, dr zit toch niet voor niets zo'n kogeltje in.
En nee wat ze nu doen kan niet zomaar, maar is een soort van werkopdracht, weiger je die dan kunnen ze je ontslaan. En op dat laatste zit ik helemaal niet te wachten.
En nee wat ze nu doen kan niet zomaar, maar is een soort van werkopdracht, weiger je die dan kunnen ze je ontslaan. En op dat laatste zit ik helemaal niet te wachten.
maandag 25 oktober 2010 om 13:46
loop net langs mij plaatselijke "luxe drogist" zie ik opeens dat ze OPI verkopen!!! Heel gevaarlijk natuurlijk (nouja, heb voorlopig toch geen cent over....gelukkig maar dan )
Glitterzzzz, balen van je werk zeg! Hopelijk kan er toch op een gegeven moment een vacature worden uitgezet, maarja....het is krap in de zorg op het moment
Guess, wat raar van die korreltjes, ik vind Catrice altijd heerlijk lakken. Misschien te dik lakken inderdaad? De lagen te snel achter elkaar?
Elle, alles goed hier en met jou? Fijn dat je weer online kan!
Zwup, ik ben erg benieuwd hoe die make up bevalt....als je er ooit achter komt hoe het te gebruiken
Glitterzzzz, balen van je werk zeg! Hopelijk kan er toch op een gegeven moment een vacature worden uitgezet, maarja....het is krap in de zorg op het moment
Guess, wat raar van die korreltjes, ik vind Catrice altijd heerlijk lakken. Misschien te dik lakken inderdaad? De lagen te snel achter elkaar?
Elle, alles goed hier en met jou? Fijn dat je weer online kan!
Zwup, ik ben erg benieuwd hoe die make up bevalt....als je er ooit achter komt hoe het te gebruiken
maandag 25 oktober 2010 om 16:43
quote:glitterzzzzzzzz schreef op 24 oktober 2010 @ 22:56:
Nou ja geslaagd, ik heb welgeteld 1 trui. (En een jurkje, paar leggings/panty achtige gevallen, en die jurk met strepen van de H&M waar je dood mee wordt gegooid op de abri's) Nog wat boeken en dat was het volgens mij. Ahhhhh, nu ben ik jaloers. In Amsterdam was die jurk (die met gekleurde strepen toch?) uitverkocht en online ook! Ik had geen zin om in mijn eigen stad te kijken, omdat ik ervanuit ging dat het toch uitverkocht zou zijn. BEN JALOERS
Nou ja geslaagd, ik heb welgeteld 1 trui. (En een jurkje, paar leggings/panty achtige gevallen, en die jurk met strepen van de H&M waar je dood mee wordt gegooid op de abri's) Nog wat boeken en dat was het volgens mij. Ahhhhh, nu ben ik jaloers. In Amsterdam was die jurk (die met gekleurde strepen toch?) uitverkocht en online ook! Ik had geen zin om in mijn eigen stad te kijken, omdat ik ervanuit ging dat het toch uitverkocht zou zijn. BEN JALOERS
maandag 25 oktober 2010 om 16:54
Welkom terug tuttje, was je geband? Essence heeft zo'n reparatie kit, Elle vindt hem wel handig geloof ik, zelf geen ervaring.
Vanmiddag gaat het dan eindelijk gebeuren!!! Voor het eerst in weken heb ik weer tijd om mijn nagels te verzorgen. Cuticle remover, nagelriemen terugduwen, vijlen....heerlijk. En Phil en Kirstie uiteraard
Vanmiddag gaat het dan eindelijk gebeuren!!! Voor het eerst in weken heb ik weer tijd om mijn nagels te verzorgen. Cuticle remover, nagelriemen terugduwen, vijlen....heerlijk. En Phil en Kirstie uiteraard
maandag 25 oktober 2010 om 17:02
maandag 25 oktober 2010 om 17:11
Hmmmm, dat is raar Tutje. Misschien waren ze gewoon op? Ik weet trouwens niet hoe ze er uit zien. Heb ze nog nooit gebruikt. En ja, het kan inderdaad ook met die theezakjes volgens mij.
Wat fijn dat het goed gaat en dat je het leuk vindt! De uren komen uiteindelijk vanzelf wel een keer toch? Ben je nog aan het solliciteren tussendoor?
Wat fijn dat het goed gaat en dat je het leuk vindt! De uren komen uiteindelijk vanzelf wel een keer toch? Ben je nog aan het solliciteren tussendoor?