Nagellak kletstopic Deel 2!!
donderdag 7 oktober 2010 om 00:01
Wat ging het razend snel! De 3000 post zijn gehaald en we zijn toe aan topic 2.
Veel plezier met verder babbelen over alles wat met nagellak te maken heeft!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, er passen9 lakjes in een small flatrate box. De verzendkosten zijn dan 18 dollar. Andere verzendopties zijn een stuk duurder. O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly, Seche Vite)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Hier vind je het oude topic: Nagellak kletstopic
Veel plezier met verder babbelen over alles wat met nagellak te maken heeft!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, er passen9 lakjes in een small flatrate box. De verzendkosten zijn dan 18 dollar. Andere verzendopties zijn een stuk duurder. O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly, Seche Vite)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Hier vind je het oude topic: Nagellak kletstopic
zondag 31 juli 2011 om 17:21
Veronique, meestal 2 lagen. Af en toe drie, dat ligt een beetje aan de kleur.
Grijs/bruinig klinkt goed, dat is precies de kleur die ik nog zoek! (Ik vind grijs vaak 'te grijs')
Was alleen laatst bij het kruidvat en daar hadden ze dat merk niet?
Wel Gosh in de aanbieding, heb het niet kunnen laten 2 kleuren te kopen die ik nog mistte in mijn collectie. (Nog niet getest)
Of was het niet het kruidvat, maar trekpleister? Bij ETOS hebben ze ook geen catrice.
Grijs/bruinig klinkt goed, dat is precies de kleur die ik nog zoek! (Ik vind grijs vaak 'te grijs')
Was alleen laatst bij het kruidvat en daar hadden ze dat merk niet?
Wel Gosh in de aanbieding, heb het niet kunnen laten 2 kleuren te kopen die ik nog mistte in mijn collectie. (Nog niet getest)
Of was het niet het kruidvat, maar trekpleister? Bij ETOS hebben ze ook geen catrice.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
maandag 1 augustus 2011 om 13:18
Vraagje:
Mijn schoonzusje kwam er laatst mee dat ze in de Kruidvat van die Craquele lak verkopen. Dus ik zoeken... En ja hoor, die hebben ze van Essence.
Nu is dat wel een stuk goedkoper dan de OPI, maar... In iedere Kruidvat waar ik ben geweest ( nu toch al een stuk of 5!) is het op!!!
Kent iemand deze lak en is het echt de moeite waard om naar te blijven zoeken? Of kan ik toch beter de OPI kopen?
Ik wil eigenlijk een klein flesje, en dan ook nog eens in wit. En volgens mij heeft OPI die niet...
Mijn Sand Francisco heb ik er vanmorgen afgehaald. Nu even nieuw lakje zoeken en dan weer even wat mooi nieuws erop lakken!
Mijn schoonzusje kwam er laatst mee dat ze in de Kruidvat van die Craquele lak verkopen. Dus ik zoeken... En ja hoor, die hebben ze van Essence.
Nu is dat wel een stuk goedkoper dan de OPI, maar... In iedere Kruidvat waar ik ben geweest ( nu toch al een stuk of 5!) is het op!!!
Kent iemand deze lak en is het echt de moeite waard om naar te blijven zoeken? Of kan ik toch beter de OPI kopen?
Ik wil eigenlijk een klein flesje, en dan ook nog eens in wit. En volgens mij heeft OPI die niet...
Mijn Sand Francisco heb ik er vanmorgen afgehaald. Nu even nieuw lakje zoeken en dan weer even wat mooi nieuws erop lakken!
maandag 1 augustus 2011 om 14:28
Catrice heeft verschillende mooie bruin/grijzen, ik heb deze:
http://www.google.nl/imgr ... :429,r:6,s:0&tx=160&ty=96
en wil deze ook:
http://www.google.nl/imgr ... t:429,r:9,s:0&tx=69&ty=47
http://www.google.nl/imgr ... :429,r:6,s:0&tx=160&ty=96
en wil deze ook:
http://www.google.nl/imgr ... t:429,r:9,s:0&tx=69&ty=47
maandag 1 augustus 2011 om 14:54
quote:Karan schreef op 01 augustus 2011 @ 13:18:
Vraagje:
Mijn Sand Francisco heb ik er vanmorgen afgehaald. Nu even nieuw lakje zoeken en dan weer even wat mooi nieuws erop lakken! Ik heb de zwarte van OPI en de witte van Essence. Ik vind die van OPI beter craquelen .
Vraagje:
Mijn Sand Francisco heb ik er vanmorgen afgehaald. Nu even nieuw lakje zoeken en dan weer even wat mooi nieuws erop lakken! Ik heb de zwarte van OPI en de witte van Essence. Ik vind die van OPI beter craquelen .
Dit raast oan'e protters !
maandag 1 augustus 2011 om 17:57
quote:missdevil schreef op 01 augustus 2011 @ 14:54:
Ik heb de zwarte van OPI en de witte van Essence. Ik vind die van OPI beter craquelen .
Hmm... Misschien toch maar wat meer geld uitgeven dan...
Mosterd, waar koop jij je IsaDora? Ik heb net wat zitten googlen, maar kan niet echt een goed verkooppunt vinden. Of moet ik echt naar Duitsland?
Ik heb de zwarte van OPI en de witte van Essence. Ik vind die van OPI beter craquelen .
Hmm... Misschien toch maar wat meer geld uitgeven dan...
Mosterd, waar koop jij je IsaDora? Ik heb net wat zitten googlen, maar kan niet echt een goed verkooppunt vinden. Of moet ik echt naar Duitsland?
dinsdag 2 augustus 2011 om 18:37
dinsdag 2 augustus 2011 om 20:19
Karan, ik heb IsaDora inderdaad op vakantie in Zweden gekocht. Het is echt een superfijne lak, dekt goed en een fijn kwastje.
Ze verkopen het ook in Duitsland, dus als je vlak bij de grens woont of nog op vakantie gaat, kan ik je het zeker aanraden. Sowieso zijn alle 'verzorgingsproducten' in Duitsland een stuk goedkoper, dus een dagje Duitsland is altijd leuk.
Ze verkopen het ook in Duitsland, dus als je vlak bij de grens woont of nog op vakantie gaat, kan ik je het zeker aanraden. Sowieso zijn alle 'verzorgingsproducten' in Duitsland een stuk goedkoper, dus een dagje Duitsland is altijd leuk.
zondag 7 augustus 2011 om 09:47
Mooie kleuren, Vivadiva! Ik moet toch een winkel zien te vinden met de catrice collectie.
Heb nu een roze van gosh op, wat smeert dat rot zeg! Echt lastig om het egaal op te brengen. Heb me er ook een beetje snel vanaf gemaakt. Ik laat het vandaag opzitten en smeer dan weer één van mijn nieuwe china glaze lakjes .
Heb nu een roze van gosh op, wat smeert dat rot zeg! Echt lastig om het egaal op te brengen. Heb me er ook een beetje snel vanaf gemaakt. Ik laat het vandaag opzitten en smeer dan weer één van mijn nieuwe china glaze lakjes .
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
zondag 7 augustus 2011 om 19:57
Ik heb nu Sold out forever van Catrice op. Nog steeds een heel mooi kleurtje, maar mijn nagels zijn nog steeds vrolijk aan het splijten telkens. Die Sally Hansen miracle cure maakt het volgens mij alleen maar erger...
Wat ik nu doe voor het lakken is etos ridge filler en base coat vrij dik opsmeren en daarna de kleur erop, anders zie je echt precies waar de nagel op het punt staat te splijten. Had ze ook al heel lang niet gelakt maar dit weekend een uitje dus wilde wel weer lak op.
Zat nu te denken om een keer van die gellak te proberen (heb een topic geopend om te horen of mensen hier ervaring ermee hebben) maar twijfel een beetje omdat ik me afvraag of het echt een paar weken houdt, anders is het ook zo zonde.
Wat ik nu doe voor het lakken is etos ridge filler en base coat vrij dik opsmeren en daarna de kleur erop, anders zie je echt precies waar de nagel op het punt staat te splijten. Had ze ook al heel lang niet gelakt maar dit weekend een uitje dus wilde wel weer lak op.
Zat nu te denken om een keer van die gellak te proberen (heb een topic geopend om te horen of mensen hier ervaring ermee hebben) maar twijfel een beetje omdat ik me afvraag of het echt een paar weken houdt, anders is het ook zo zonde.
maandag 8 augustus 2011 om 00:01
Nail hardener, werkt dat niet? Werkt bij mij wel aardig. En moet eerlijk zeggen dat china glaze mijn nagel vaak ook vrij hard maakt. (Nou ja, de lak is hard ) Heb niet zoveel scheurende nagels daarmee.
maandag 8 augustus 2011 om 12:20
Ik heb heirbloom organza van China Glaze op, het ziet eruit als chocomel en daar hou ik van! Ik had wel 3 laagjes nodig, maar dat ben ik inmiddels gewend van dit merk.
Vandaag nog 2 lakjes ontvangen die werken nagezonden. China Glaze fifth avenue (een soort paars roze) en de lak waarom ik überhaupt ging bestellen: color club age of aquarius. Maar wat een teleurstelling is dat!!!!!! Het is geen aquablauw, maar een rare felle groene kleur. Echt balen!!!!
Vandaag nog 2 lakjes ontvangen die werken nagezonden. China Glaze fifth avenue (een soort paars roze) en de lak waarom ik überhaupt ging bestellen: color club age of aquarius. Maar wat een teleurstelling is dat!!!!!! Het is geen aquablauw, maar een rare felle groene kleur. Echt balen!!!!
dinsdag 9 augustus 2011 om 08:42
@Gamayun. ik had van dat spul van Sally Hansen maar dat werkte averechts had ik het idee. Heb er nu nail sealer van Essence op zitten, dat zou speciaal voor splijtende nagels moeten zijn. In ieder geval krijgen mijn nagels het de komende tijd toch rustig want ga op vakantie en dan blijven ze een week of twee kaal.
@Veronique, wat jammer! Die heirloom organza vind ik ook erg mooi inderdaad!
@Veronique, wat jammer! Die heirloom organza vind ik ook erg mooi inderdaad!
dinsdag 9 augustus 2011 om 12:00
Ik heb ahoy op van China Glaze, 3 lagen, ik vind 't een erg mooi lakje. http://1.bp.blogspot.com/ ... BcI/8WBFpz1jzKY/s1600/ChG+-+Ahoy+-+003.JPG
Wionn, wel vervelend dat ze zo aan het splijten zijn... ik ken sally hansen niet, maar het is dus geen tip .
bij mij is 't nu juist zo dat ze sneller splijten als ik helemaal niets op heb.
Wionn, wel vervelend dat ze zo aan het splijten zijn... ik ken sally hansen niet, maar het is dus geen tip .
bij mij is 't nu juist zo dat ze sneller splijten als ik helemaal niets op heb.
dinsdag 9 augustus 2011 om 12:22
Die Ahoy is prachtig ja!
Ik kreeg net een pakje binnen met deze kleurtjes:
Golden Rose Holographic 117
http://i1122.photobucket.com/albums/l52 ... /114-8.jpg
Golden Rose Holographic 120 (ziet er op dit plaatje wel iets donkerder uit dan op mijn nagels)
http://www.flickr.com/photos/45215912@N ... 45960952#/
Golden Rose Scale effect 5 en 14
http://veracamilla.nl/2011/03/budgettip ... e-flakies/
Heb ook nog scale effect 15 maar daar zie ik geen plaatjes van zo gauw, die heeft wat meer rood/roze erin.
Heb net de roze holographic opgedaan, ben er erg tevreden mee. Beetje zoetig voor mijn doen maar wel mooi en lakte ontzettend goed!
Ik kreeg net een pakje binnen met deze kleurtjes:
Golden Rose Holographic 117
http://i1122.photobucket.com/albums/l52 ... /114-8.jpg
Golden Rose Holographic 120 (ziet er op dit plaatje wel iets donkerder uit dan op mijn nagels)
http://www.flickr.com/photos/45215912@N ... 45960952#/
Golden Rose Scale effect 5 en 14
http://veracamilla.nl/2011/03/budgettip ... e-flakies/
Heb ook nog scale effect 15 maar daar zie ik geen plaatjes van zo gauw, die heeft wat meer rood/roze erin.
Heb net de roze holographic opgedaan, ben er erg tevreden mee. Beetje zoetig voor mijn doen maar wel mooi en lakte ontzettend goed!
woensdag 10 augustus 2011 om 00:21
woensdag 10 augustus 2011 om 11:12
Ik begrijp het holographic niet. Het zijn toch gewoon glitters? Mooi die flakies, vooral op een donkere kleur.
Ik heb net alweer besteld, alhoewel ik nog maar net de vorige bestelling nageleverd kreeg. Een matte topcoat van China Glaze, een kleur die aquablauw lijkt, eentje die op de Tiffany kleur blauw lijkt. Ben benieuwd. De meeste lakjes waren niet meer op voorraad, dus het kan weer even duren eer ik ze ontvang. Moest ook meteen voor collega's bestellen, die ik helemaal enthousiast gemaakt heb.
Ik heb namelijk al 2 weken een nagellak-dag ingevoerd, waarbij ik de nagels van mijn collega's lak. Ik heb mijn hele nagellakvoorraad tijdelijk naar mijn werk verplaatst!
Ik heb net alweer besteld, alhoewel ik nog maar net de vorige bestelling nageleverd kreeg. Een matte topcoat van China Glaze, een kleur die aquablauw lijkt, eentje die op de Tiffany kleur blauw lijkt. Ben benieuwd. De meeste lakjes waren niet meer op voorraad, dus het kan weer even duren eer ik ze ontvang. Moest ook meteen voor collega's bestellen, die ik helemaal enthousiast gemaakt heb.
Ik heb namelijk al 2 weken een nagellak-dag ingevoerd, waarbij ik de nagels van mijn collega's lak. Ik heb mijn hele nagellakvoorraad tijdelijk naar mijn werk verplaatst!
donderdag 11 augustus 2011 om 09:44
@ Wilco, leuke vakantie gehad? Kan best inderdaad maar vind het teveel gedoe voor in m'n tentje in de bergen. En ik hoop dat mijn nagels een beetje zullen bijkomen in die tijd.
@ Veronique, het holographic zit m misschien in dat de kleuren anders zijn afhankelijk van het licht? Leuk, nagellak-dag op het werk!
Ik heb wat kleurtjes van de najaarscollectie van OPI besteld:
Suzi takes the wheel
Uh-oh roll down the window
A-Taupe the space needle
I brake for manicures
@ Veronique, het holographic zit m misschien in dat de kleuren anders zijn afhankelijk van het licht? Leuk, nagellak-dag op het werk!
Ik heb wat kleurtjes van de najaarscollectie van OPI besteld:
Suzi takes the wheel
Uh-oh roll down the window
A-Taupe the space needle
I brake for manicures
donderdag 11 augustus 2011 om 09:50
Wat leuk Veronique! Lakjes krijg je toch bijna nooit op...
Ik ben benieuwd naar je matte topcoat, Gosh heeft er ook 1 en het lijkt me wel cool! ik vind mat vaak wel heel mooi
@Wionn, mooie kleurtjes, vooral die suzi takes the wheel is prachtig! Waar bestel je nu online? Transdesign verkoopt geen opi meer toch?
Ik ben benieuwd naar je matte topcoat, Gosh heeft er ook 1 en het lijkt me wel cool! ik vind mat vaak wel heel mooi
@Wionn, mooie kleurtjes, vooral die suzi takes the wheel is prachtig! Waar bestel je nu online? Transdesign verkoopt geen opi meer toch?
donderdag 11 augustus 2011 om 10:15
Via iemand van marktplaats die ze besteld en doorverkoopt, heb eigenlijk geen idee waar zij ze vandaan haalt.
Ik kon geen enkele webwinkel vinden die ze had en ebay vind ik teveel gedoe en een beetje eng.
Bedenk me nu dat als je een salon hebt je direct van opi zelf kan bestellen, misschien heeft ze dat wel of doet ze het zo via iemand die ze kent....
Ik kon geen enkele webwinkel vinden die ze had en ebay vind ik teveel gedoe en een beetje eng.
Bedenk me nu dat als je een salon hebt je direct van opi zelf kan bestellen, misschien heeft ze dat wel of doet ze het zo via iemand die ze kent....
donderdag 11 augustus 2011 om 10:19
marktplaats verkoper
Dat is een link naar haar advertenties. De eerste keer had ik via marktplaats wat lakjes van haar gekocht maar ze bestelt ook voor je als je er naar vraagt.
Het heeft wel alleen zin als je meerdere lakjes koopt want anders scheelt het niet zoveel met in de winkel. Voor elk extra lakje geeft ze geloof ik 4 euro korting. Voor die vier heb ik dus 38 euro betaalt inc verzendkosten.
Denk dat het via ebay ofzo wel goedkoper zal kunnen? Zelf geen ervaring mee dus.
Dat is een link naar haar advertenties. De eerste keer had ik via marktplaats wat lakjes van haar gekocht maar ze bestelt ook voor je als je er naar vraagt.
Het heeft wel alleen zin als je meerdere lakjes koopt want anders scheelt het niet zoveel met in de winkel. Voor elk extra lakje geeft ze geloof ik 4 euro korting. Voor die vier heb ik dus 38 euro betaalt inc verzendkosten.
Denk dat het via ebay ofzo wel goedkoper zal kunnen? Zelf geen ervaring mee dus.