Mode & Beauty alle pijlers

Nagellak kletstopic Deel 2!!

07-10-2010 00:01 1966 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat ging het razend snel! De 3000 post zijn gehaald en we zijn toe aan topic 2.

Veel plezier met verder babbelen over alles wat met nagellak te maken heeft!

Een lijstje met webshops

Engeland

Beverly Beaute

(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))

Eyeko

(Geen verzendkosten! Eyeko)

Nederland/Belgie

nagelgroothandel.nl

(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)

JS Internationals

(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)

Boozy Shop

(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)

Alicejohavessentials

(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)

Beauty Queen

(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)

Nail Polish Fashion

(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)

Enchantra

(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)

Verenigde Staten

Trans Design

(groothandel nagelproducten, er passen9 lakjes in een small flatrate box. De verzendkosten zijn dan 18 dollar. Andere verzendopties zijn een stuk duurder. O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly, Seche Vite)

Estland

Viis

Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.

Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.

Hier vind je het oude topic: Nagellak kletstopic
Dank je! Ik ga morgen op pad! :D
Ah gelukkig alleen een ander jasje

Dat was ik van metallic for life maar ik moet van mezelf eigenlijk even rustig aan doen met geld uitgeven.... moeilijk :P
Hebben jullie dit wel eens gehad?! Ik heb sheet cotton (beetje lichtroze), sneldrogend op van revlon, met daarop een sneldrogende toplaag ook van revlon.

Nu kom ik gisteravond thuis en zijn twee nagels bovenop helemaal geel verkleurd! Echt bijna okergeel. Kreeg het er niet meer af dus moest ze opnieuw doen.

Ik rook niet, en het enige dat ik kan bedenken is dat er bier overheen is gegaan?
Wionn, ik heb hem voor 6,70 incl verzenden van ebay geplukt

Isabella, wat vreemd! Al las ik toevallig een blog (scrangie dacht ik) die het laatst ook had.
Nou ja zeg, nu heb ik het dus weer! Op een van dezelfde vingers als eergisteren! Ik ga revlon nu een mailtje sturen.
Nah, wat vreemd! Ben benieuwd wat ze terugmailen.
Gek verhaal Isabella,ik ben ook benieuwd wat voor antwoord je terug krijgt.

Succes.

Ik ga morgen een lakje van de holland collectie(pedal faster Suzy) op mijn nagels van mijn vingers doen,het zit al op mijn tenen en het staat mooi alleen wat aan de lichte kant.
quote:nellaaa schreef op 04 maart 2012 @ 11:33:

Glitterlak krijg je er makkelijk af door je nagels even te weken in remover. Ik heb zo'n remover potje van Sephora met een spons met een gat in het midden. Ik steek daar gewoon mijn vingers 1 voor 1 in, laat ze een tijdje zitten en dan is het er zo af. Je kan ook watjes nemen en die met alufolie om je vingers wikkelen en een paar minuten laten zitten. Dan kun je het er zo af poetsen.Ahum.....ik heb die glitters op mijn teennagels zitten en het lukte niet om mijn tenen om en om in een potje met remover te stoppen
quote:flinkie89 schreef op 04 maart 2012 @ 11:26:

Angel: als andere dames niet eerder met advies komen zal ik het eens vragen aan mijn huisgenoot. Ze is nagelstyliste.

Ik ben benieuwd.
quote:nellaaa schreef op 04 maart 2012 @ 11:33:

Af en toe is het gewoon tijd voor een nieuwe outfit

Ik heb red lights ahead where gekocht. Rood is niet echt mijn kleur, maar deze is heel zacht en staat echt super. Kan niet stoppen met naar mijn nagels kijken

Ik hou heel erg van rood,brandweerrood zelfs.

Neigt de Red Lights Ahead Where niet naar oranje of lijkt dit maar zo??

Met je tenen krijg je dat inderdaad niet voor elkaar. Dan zou ik voor de foliemethode gaan

Nee, hij is wel echt rood hoor! Tomatenrood is wel een goede omschrijving denk ik.
even een hele domme vraag

hoe lang vinden jullie dat nagels moeten zijn om ze te lakken?

Ik heb mijn acrylnagels er dus af, en ik heb ze vrij kort gevijld wegens breken/scheuren en zwakke nagels. Nu met de nagelverharder gaat het wel beter, ze zijn niet superkort, maar ook niet echt lang nog....maar wil ze zo graag lakken
Ook hele korte nagels kun je lakken hoor. Het is even uitproberen met de kleurtjes. Sommige staan heel leuk bij kort en sommige zien er niet uit. Maar lakken kan sowieso
quote:kaatje_85 schreef op 06 maart 2012 @ 10:15:

even een hele domme vraag

hoe lang vinden jullie dat nagels moeten zijn om ze te lakken?

Ik heb mijn acrylnagels er dus af, en ik heb ze vrij kort gevijld wegens breken/scheuren en zwakke nagels. Nu met de nagelverharder gaat het wel beter, ze zijn niet superkort, maar ook niet echt lang nog....maar wil ze zo graag lakken

Ik moet mij nagels kort houden vanwege mijn werk en in mij vrije dagen lak ik die toch mooi

Staat goed,blauw,rood,groen,zacht roze,donker roze enz........alles staat zolang je het maar netjes doet.
Tuurlijk is nagellak ook mooi op kortere nagels, vooral felle vrolijke kleurtjes vind ik. Donkere, meer vampy kleuren misschien wat minder maar dat is een kwestie van uitproberen (en van smaak ;) )

Gewoon lekker lakken dus!

Gat in de markt hier, een removerpotje voor tenen!
Oh dus ik kan best neonroze hebben met korte nagels?

Ga ik van het weekend maar eens doen dan denk ik
Zwart was op of bijna op, daarom maar eens donkerrood geprobeerd. Bovendien lente in mijn hoofd. Jullie ook?
quote:Wilco2008 schreef op 16 maart 2012 @ 00:32:

Zwart was op of bijna op, daarom maar eens donkerrood geprobeerd. Bovendien lente in mijn hoofd. Jullie ook?Niks anders te doen?
Donkerrood is toch helemaal niet voor de lente. De lente draait om frisse en vrolijke kleurtjes, geen trieste donkere kleuren.

Danielle, ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat je aan het spammen bent.

Hier morgen de nieuwe gele van catrice op m'n nagels. Past perfect bij mijn nieuwe lentejurk
Vind dit een heel leuk topic, alleen mis ik dat niemand zijn eigen gelakte nagels laat zien. En dat vind ik juist ook zo leuk om daar ideën mee op te doen. Mischien dat ik binnenkort dan maar zo'n topic open, want die is er toch niet?. Maar dan wel met fatsoenlijk gelakte nagels, want er was ook iemand die er een had geopend maar die was behoorlijk aan het smeren geweest.

Weet iemand ook op hoe zo'n manier je een goede duidelijke foto kan maken. Want ik heb wel een foto, maar weet niet of die wel duidelijk genoeg is. Vond het ook niet gemakkelijk om een heel duidelijke foto te maken zoals je hier wel ziet van internet.
Nelaa leuk dat je je nagels geel gaat lakken. Misschien een foto plaatsen, dat we ze kunnen zien .

Ik heb trouwens ook ( echt ) de lente in mij hoofd, Ben helemaal blij en aan het genieten met dit mooie weer. Had vorige week lichtgroen en lichtblauw op mijn nagels, om en om. Had gltternagelak over de blauwe heen gedaan, kreeg er een leuke reactie op van een klant ( werk in een winkel ). En nu lichtgroen en donkerrose met blauwe craque. Maar ik weet nog niet of ik de donkerrose voor lichtrose ga vervangen.Heb bijna altijd 2 verschillende kleuren.

Ik vind rood een leuke kleur, maar inderdaad geen lente kleur.
Net China Glaze lakjes besteld

Eens kijken of er vandaag plaatjes geplakt kunnen worden (edit: niet dus, dan maar linkjes

Agro

Harvest Moon

Riveting

Smoke and Ashes
Vraagje aan de experts.

Ik heb heel breekbare nagels. Alsof de bovenste laag loslaat, ze splijten helemaal. Heb olie, nagelverharders en ant-splijt geprobeerd, maar niks helpt.

Tips misschien?

Dank!!
Trind!! :D
ik heb hetzelfde probleem.

Wat het bij mij wat minder maakt is zorgen dat ze gehydrateerd blijven, ik gebruik een hydraterende nagelgel van herome, en de hand en nagelcreme van etos.. Verder doe ik mijn best om te zorgen dat ik afwissel met gelakte en ongelakte nagels want al die nagellak is ook niet zo goed voor je nagels.

Maar wel heel mooi :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven