Mode & Beauty alle pijlers

Nagellak kletstopic Deel 2!!

07-10-2010 00:01 1966 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat ging het razend snel! De 3000 post zijn gehaald en we zijn toe aan topic 2.

Veel plezier met verder babbelen over alles wat met nagellak te maken heeft!

Een lijstje met webshops

Engeland

Beverly Beaute

(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))

Eyeko

(Geen verzendkosten! Eyeko)

Nederland/Belgie

nagelgroothandel.nl

(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)

JS Internationals

(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)

Boozy Shop

(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)

Alicejohavessentials

(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)

Beauty Queen

(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)

Nail Polish Fashion

(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)

Enchantra

(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)

Verenigde Staten

Trans Design

(groothandel nagelproducten, er passen9 lakjes in een small flatrate box. De verzendkosten zijn dan 18 dollar. Andere verzendopties zijn een stuk duurder. O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly, Seche Vite)

Estland

Viis

Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.

Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.

Hier vind je het oude topic: Nagellak kletstopic
Naomii, volgens mij heb ik helaas geen Mooi drogisterij in de buurt. Ik woon in Groningen, en volgens de website zit er niet één in de buurt.. Of misschien zit er één in Assen?

Kirsten, ik ben zelf niet echt gek op witte nagellak. Maar goed, ik heb dan ook een erg lichte huid, dan lijk ik nog bleker.. Maar ik denk dat als je mooi gebruind bent door de zon (of van nature, uiteraard), dat het dan wel heel mooi kan staan!
In Assen zit wel een Mooi :)

Met OPI!
Dankje Arwyn! Dan ga ik daar een keer heen :)
Ik ga nu trouwens m'n nagels lakken met Red Carpet Glam van Max Factor, een heel mooie, rode kleur :)
Ik vind witte nagellak ook niet zo mooi, maar ik ben dan ook erg bleek.

Mijn nieuwste is Peachy Keen van China Glaze, een mooie oranje lak, die neigt naar zalmrose.
hoe kan het dat mijn nagellak soms gewoon niet droog wil worden?? Echt irritant...
Ik heb het ook wel eens, ondanks een goede topcoat blijft het zacht eronder. Ik heb dat alleen met oude nagellak, meestal met hema lak.
Gewoon twee dunne laagjes lak en geen topcoat. Blijft bij mij 6 dagen perfect zitten en ik heb m'n nagels in nog geen 5 minuten gelakt. En twee minuten daarna is het droog.
Ik had dat laatst ook met Hema-nagellak. Alles superzorgvuldig gelakt, basecoat, 2 laagjes en topcoat. En toch had ik na 2 uur er allemaal dunne krasjes in..

Maar normaal blijft het bij mij dan wel heel goed zitten hoor, ik gebruik altijd een topcoat en tegenwoordig ook van die druppels waardoor het sneller hard wordt (van Essence, en van O.P.I. heb ik dat).
doornroosje90 schreef op 17 mei 2012 @ 12:17:

Googel, ik heb maandag net m'n nagels met Hip Queens Wear Blue Jeans gelakt, echt heel goed gelukt :) En toen brak dinsdag m'n nagel, en zag het er gek uit :(
Maar wel een mooie kleur. Het tweede flesje is al bijna leeg. maar vanavond een chocoladebruine lak van DA. Morgen maar weer eens zwart denk ik.
Vandaag een van mijn favorieten op. OPI - I'm not really a waitress.

:)

http://dailyvarnish.files.wordpress.com/2010/12/opi-im-not-really-a-waitress.jpg
Ik had dit weekend een prachtige french manicure gedaan. Maar te dik / niet lang genoeg laten drogen / etos topcoat ipv mijn seche vite en toen ik na 3 kwartier drogen in huis aan het rommelen was, waren zeker 5 nagels verpest. En niet meer te redden ook. Ik heb het er maar afgehaald.
@iwannalive: Dat is ook één van mijn OPI favorieten!
Is dat een reclamefoto IWL? Is nogal lelijk gelakt vind ik.
De app Cute Nails (iPhone/iPad) is een musthave!
Ik heb vrijdag lakjes besteld van de China Glaze On Safari collectie. 'K heb de volgende besteld:

- Jungle Queen

- I'm not Lion

- Elephant Walk

Het lukt me niet om er plaatjes bij te krijgen, helaas..
Ik heb een vraagje aan jullie als nagellak experts ;)

Ik ben gek op nagellak en dan vooral de knal kleuren. Ik krijg alleen vaak commentaar van mijn omgeving dat mijn nagellak te hard is voor mijn huidskleur. Ik ben blond en heb een nogal witte/blanke huid. Welke kleur vinden jullie daarbij passen?
Heb net mijn nagels gelakt met Bourjois - rouge diva 05

Echt een mooie diep rode kleur!

Vorige week ook gedaan, top coat er over. Na 1 dag zat het nog perfect, vervolgens onder de douche gegaan, haren gewassen en na het douchen kon ik het er af halen. Van sommige nagels kon ik met gemak hele vellen nagellak er af trekken.

Waar komt dat door? het warme water? Shampoo? Creme spoeling?

Hoe doen anderen dat als ik lees dat het er 6 dagen perfect op blijft zitten??
Komt door het water. Je nagels worden dan zachter en flexibeler. Als je dan met je haar in de weer gaat dan gaat het er sneller af.

Ik haal zelf ook geen 6 dagen. Veel water is gegarandeerd schade.
Bij mij blijft lak ook nooit 6 dagen zitten hoor. Ben al blij als het na twee dagen nog een beetje ok is.

http://thebeautyb.blogspo ... il-polish-strips-fly.html

Ik heb nu dit op. Mijn nagels zijn helaas wel wat minder lang, of ja, het verschilt bij mij nogal per nagel...

Ben benieuwd hoe lang het blijft zitten. Heb het er vandaag op gedaan. Het is niet echt iets om vaak te doen, dat vind ik zonde van het geld maar ik was deze week toch al zo ijverig geld over de balk aan het smijten dat het er wel bij kon
quote:madelon21 schreef op 08 juli 2012 @ 21:11:

Ik heb een vraagje aan jullie als nagellak experts ;)

Ik ben gek op nagellak en dan vooral de knal kleuren. Ik krijg alleen vaak commentaar van mijn omgeving dat mijn nagellak te hard is voor mijn huidskleur. Ik ben blond en heb een nogal witte/blanke huid. Welke kleur vinden jullie daarbij passen?Het hangt er ook vanaf of je huid een warme of koude ondertoon heeft.. ik ben zelf nogal geel van kleur bijvoorbeeld. Maar ik zou als ik jou was gewoon lekker de kleurtjes kiezen die jij leuk vindt. Bovendien zijn knalkleuren toch hartstikke hip nu
Wionn,

Wat gaaf!! Hoe krijg je dat voor elkaar? Zijn dat stickers of iets dergelijks?
Ik ben niet zo van de merknagellak, lak meestal op mijn werk met de kleur waar ik dan zin in heb. Is daarom niet nodig om nagellak te kopen.

Ik weet niet of jullie de actie hebben gezien maar misschien voor de echte liefhebber wel leuk, bij etos krijg je nu bij elke 15 euro een nagellakje kado.
quote:koekkie schreef op 08 juli 2012 @ 22:05:

Wionn,

Wat gaaf!! Hoe krijg je dat voor elkaar? Zijn dat stickers of iets dergelijks?

Ja het zijn stickers gemaakt van nagellak ofzo. Dus je plakt eigenlijk gewoon een laagje nagellak op je nagels. Er zitten verschillende maten in een pakje dus je neemt degene die de juiste breedte zijn voor je nagel en die plak je erop en wat je overhoudt in de lengte vouw je als het ware om en vijl je eraf. Ik was bang dat het best lastig zou zijn om het zonder plooitjes op te plakken maar dat viel me alles mee. Er zijn een aantal verschillende, ik zat te twijfelen tussen deze en zebra .

Het kost geloof ik wel iets van 11 euro normaal maar ik had nu korting bij de ici paris en toen was het nog een euro of 7 (natuurlijk nog steeds duur voor iets wat je een keer kunt gebruiken).
quote:Kuzu schreef op 08 juli 2012 @ 22:16:

Ik ben niet zo van de merknagellak, lak meestal op mijn werk met de kleur waar ik dan zin in heb. Is daarom niet nodig om nagellak te kopen.

Ik weet niet of jullie de actie hebben gezien maar misschien voor de echte liefhebber wel leuk, bij etos krijg je nu bij elke 15 euro een nagellakje kado.Leuke tip!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven