Mode & Beauty alle pijlers

Nagellak kletstopic Deel 2!!

07-10-2010 00:01 1966 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat ging het razend snel! De 3000 post zijn gehaald en we zijn toe aan topic 2.

Veel plezier met verder babbelen over alles wat met nagellak te maken heeft!

Een lijstje met webshops

Engeland

Beverly Beaute

(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))

Eyeko

(Geen verzendkosten! Eyeko)

Nederland/Belgie

nagelgroothandel.nl

(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)

JS Internationals

(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)

Boozy Shop

(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)

Alicejohavessentials

(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)

Beauty Queen

(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)

Nail Polish Fashion

(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)

Enchantra

(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)

Verenigde Staten

Trans Design

(groothandel nagelproducten, er passen9 lakjes in een small flatrate box. De verzendkosten zijn dan 18 dollar. Andere verzendopties zijn een stuk duurder. O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly, Seche Vite)

Estland

Viis

Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.

Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.

Hier vind je het oude topic: Nagellak kletstopic
Dat is dit setje!

Samenstelling is altijd hetzelfde, het zijn wel mooie kleuren!
Ja dat setje (van sephora idd). Zag t in de gauwigheid, dus niet goed gekeken welke kleuren. Zag wel dat van de grote verpakkingen sommige kleuren al waren uitverkocht. Ligt ook beetje vd prijs af, want anders bestrl ik gewoon offline.

Heb binnenkort nog wel n sinterklaas-achtig feestje waarvoor ik n cadeau mag uikiezen van 15e...
Leuk topic!!

Kennen jullie de lakjes van Butter London? Heb er een aantal gekocht bij Boozyshop. Goede kwaliteit en erg mooie subtiele kleurtjes! Zou ze bijna allemaal wel willen uitproberen
Wionn, hier vragen om je te ondersteunen om geen lakjes meer te kopen? Haha, kansloos Heb je al een lakje geprobeerd?
quote:Veronique79 schreef op 23 februari 2012 @ 16:13:

Wionn, hier vragen om je te ondersteunen om geen lakjes meer te kopen? Haha, kansloos Heb je al een lakje geprobeerd?

Je hebt helemaal gelijk (mijn verzameling is niet voor niks ver-tienvoudigd sinds ik dit topic hebt ontdekt..)

Ik heb I have a Herring Problem en Gouda Gouda two shoes geprobeerd, ben met allebei heel blij!
VivaDiva: Heb je het mini setje nog gekocht?

Ik ben wel benieuwd of die een beetje fijn lakken..
Ik heb iets leuks ontdekt, kennen jullie dit http://www.beautybody.nl/ ... 5&productID=4418&korting=

echt super om de gaafste dingen mee te maken op je nagels!

daarnaast ben ik ook erg fan van alles losse plates die je kunt kopen. super simpel maar het ziet er uit of je uit de nagelsalon komt
Hoi dames, mag ik hier mee gaan schrijven??

Ik heb sinds een week of anderhalf geen acrylnagels meer en ben mijn eigen nagels (die ik maar gewoon kort heb gevijld omdat ze zo dun waren) aan het laten groeien. Met nagelverharder van Sally Hansen.

Ik kan niet wachten tot ze wat langer zijn dan nu, dan wil ik ze steeds leuk gaan lakken. Ik zie overal op internet altijd van die gave lakjes en patroontjes etc voorbijkomen, ik wil dat ook!

Ik heb van het weekend een lekker fout kleurtje gekocht: Pinky and the Brain (Van Essence? Of was het Catrice?). Lekker hysterisch knalroze. Ik zoek alleen een crackle nagellak, ik had vernomen dat de Kruidvat die zou hebben maar hier in de stad bij 4 vestigingen geweest en helaas niks kunnen vinden...
Kiekeboe ik ben er ook weer hierbij nog een nailart idee.
He Kaatje, tuurlijk mag je hier meeschrijven! Hoe gaat het met je nagels? Hebben ze niet al teveel last gehad van de acryl?

Crackle lak kun je inderdaad krijgen bij Kruidvat. Hier in de stad heb ik ze in ieder geval wel gezien. Je kunt ze ook krijgen van Rimmel, OPI en bijvoorbeeld Pupa. Er zijn ook wel online winkels die allerlei crack-lakjes verkopen.

Leuk dat je pinky and the brain hebt (Catrice ) Heb ik hier ook staan. Erg leuk!
Mijn nagels hebben na dik 6 jaar een enorme optater gehad. Maar een voordeel: ik ben wel van het nagelbijten af. Ik heb nu gewoon korte nagels (ipv aangevreten tot in het leven).

Kan niet wachten tot ze flink gegroeid zijn, je ziet de beschadigingen gewoon zitten (van heel dichtbij). En natuurlijk hysterisch lakken!!
Pinky and the brain heb ik toevallig nu op, mooi! Wordt er helemaal vrolijk van

Ligt het aan mij of er nu een van onze fanatieke nagellaksters verdwenen, te zien aan twee posts hierboven?
quote:wionn schreef op 02 maart 2012 @ 07:56:

Ligt het aan mij of er nu een van onze fanatieke nagellaksters verdwenen, te zien aan twee posts hierboven?

Ik weet niet welke 2 posts je bedoelt maar ik mis o.a flowerbompje?

Of ben ik nu abuis?
Ik heb van O.P.I uit de holland collectie I Don't Give A Rotterdam gekocht en nu net opgedaan.

Hij is mooi met die glimmertjes erin.

Ik had verwacht dat hij donkerder uit zou vallen maar dat is gelukkig niet zo.

Beetje grijs/blauw/lavendel achtig van kleur.
quote:wionn schreef op 02 maart 2012 @ 07:56:

Ligt het aan mij of er nu een van onze fanatieke nagellaksters verdwenen, te zien aan twee posts hierboven?Ow, ja zo te zien heeft ze haar account opgezegd en laten anonimiseren. Helaas
Ik heb de afgelopen dagen OPI Bogata blackberry gedragen. Dit was mijn eerste OPI lakje en nog steeds een van mijn favorieten

Straks ga ik OPI I'm not really a waitress lakken. Deze lijkt trouwens erg op Bogota alleen wat lichter (rood-rood ipv wijnrood)

Mijn nagels zijn trouwens wel mooier geworden van twee weken niet lakken en elke dag Trind Nail balsam gebruiken. Mijn nagels splijten op dit moment amper. Hopelijk blijft dat zo nu ik weer wat meer begin te lakken.
quote:angel1971 schreef op 02 maart 2012 @ 10:09:

[...]

Ik weet niet welke 2 posts je bedoelt maar ik mis o.a flowerbompje?

Of ben ik nu abuis? Die bedoel ik ja, jammer
Hello ladies

Ik ben niet weg, slechts van jasje veranderd Blijf nog net zo fanatiek doorlakken als eerst.

Heb toch een lakje van de Holland collectie gekocht en hij staat echt geweldig!

[img]http://i993.photobucket.com/albums/af56 ... dWhere.jpg[/img]
He nellaaa,ben jij .......

Fijn dat je er weer bent, maar waarom een nieuw jasje,was de oude niet leuk meer?

Welke kleur heb je van de Holland collectie gekocht?

Je linkje doet het niet.
Iemand een tip hoe je makkelijker glitternagelak van je nagels krijg?

Ik had een glitternagellak over twee lagen gewone lak gedaan maar wat een gedoe om het er af te krijgen zeg!
Angel: als andere dames niet eerder met advies komen zal ik het eens vragen aan mijn huisgenoot. Ze is nagelstyliste.

Ze gaat vanavond of morgen mijn gelnagels eraf halen en er een mooi gellakje opzetten. Maar ik weet echt niet welke kleur ik moet nemen. Het moet een leuk lentekleurtje zijn maar mag niet over te top zijn. Als stewardess heb ik hier restricties op
Af en toe is het gewoon tijd voor een nieuwe outfit

Ik heb red lights ahead where gekocht. Rood is niet echt mijn kleur, maar deze is heel zacht en staat echt super. Kan niet stoppen met naar mijn nagels kijken

Glitterlak krijg je er makkelijk af door je nagels even te weken in remover. Ik heb zo'n remover potje van Sephora met een spons met een gat in het midden. Ik steek daar gewoon mijn vingers 1 voor 1 in, laat ze een tijdje zitten en dan is het er zo af. Je kan ook watjes nemen en die met alufolie om je vingers wikkelen en een paar minuten laten zitten. Dan kun je het er zo af poetsen.
Flinkie, mag je niet een leuk pastelletje? Lichtgeel/blauw of mintgroen ofzo?
Liefst neutrale kleuren die bij het uniform passen. Een french, zoals ik

nu heb, is perfect. Of lichtroze, beige, rood mag ook. Maar ik heb ook al ervaren stessen gezien met zwart of donkerpaars. Dus ik denk dat ik gewoon voor licht of donkerblauw ga en afwachten wat ze zeggen blauw past tenslotte perfect bij het uniform!
Lijkt me een goed plan! Er zijn zulke mooie kleuren blauw. Kan me niet voorstellen dat ze daar moeilijk over doen.

Iemand vroeg hier trouwens laats hoe metallic for life was van Opi. Hij is erg mooi! En draagbaarder dan je denkt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven