Mode & Beauty alle pijlers

Nagellak kletstopic Deel 2!!

07-10-2010 00:01 1966 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat ging het razend snel! De 3000 post zijn gehaald en we zijn toe aan topic 2.

Veel plezier met verder babbelen over alles wat met nagellak te maken heeft!

Een lijstje met webshops

Engeland

Beverly Beaute

(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))

Eyeko

(Geen verzendkosten! Eyeko)

Nederland/Belgie

nagelgroothandel.nl

(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)

JS Internationals

(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)

Boozy Shop

(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)

Alicejohavessentials

(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)

Beauty Queen

(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)

Nail Polish Fashion

(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)

Enchantra

(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)

Verenigde Staten

Trans Design

(groothandel nagelproducten, er passen9 lakjes in een small flatrate box. De verzendkosten zijn dan 18 dollar. Andere verzendopties zijn een stuk duurder. O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly, Seche Vite)

Estland

Viis

Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.

Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.

Hier vind je het oude topic: Nagellak kletstopic
Hoi dames!

Het lukt mij niet helemaal om foto's erbij te plakken....jammer wil wel graag jullie mening hebben over de kleurtjes en of ze staan..

Die kranten-nagels lijken me wel funny, ga ik wel een keertje doen met mn vriendinnetje met wie ik ook de marble-nail art heb gedaan..hebben jullie dat wel eens gedaan?en wat vinden jullie ervan?
Zonet voor het eerst sinds tijden m'n nagels weer eens gelakt.

Ben het netjes lakken ook alweer verleerd, haha, m'n nagelriemen zitten er weer helemaal onder!
De OPI holland collectie is binnen!! Jippie!!

Ik ga morgen ff shoppen
Ik las dat-ie vanaf vandaag te koop is?

Blijkbaar hebben wij opeens een parfumerie die OPI verkoop! Maar ik heb de Holland collectie niet zien staan..
Ben het gaan vragen bij de Sephora in de V&D waar ze OPI hebben maar daar was het nog niet en ze konden ook niet zeggen wanneer het binnen zou komen..

Wilde ook nog bij mijn Mooi gaan vragen maar daar was het superdruk met valentijnsmensen dus ik wilde niemand aanspreken en zag ook al dat het er nog niet was.

Het wordt me steeds duidelijker dat ik I have a herring problem absoluut MOET hebben (ook al houd dat waarschijnlijk in dat ik ook een ander probleem heb ;) )
Trouwens:

http://www.letthemhavepol ... omparison-shots.html#more

Misschien nuttige informatie voor als we hier volgende week allemaal aan het sippen zijn omdat we een lakje gemist hebben ofzo ;)
Hoi meiden,

Ik heb wel 40lakjes ofzo..heeft iemand een leuk idee of manier om ze neer te zetten nu zitten ze in een mandje maar dan zie je ze niet goed..wat je heb..

Ik dacht misschien een lijst aan de muur maken met soort van plankjes erin en ze dan allemaal neer te zetten...

Iemand een idee
Ik heb ze gewoon in een la... heb anders een halve muur vol ondertussen ben ik bang ;)

Maar het is geloof ik ook beter als ze in het donker bewaard worden.
Vivameid, een nagellakrek is daar erg geschikt voor. Kijk eens bij nailpolishfashion.nl Daar hebben ze ze.
Wion, ik ben gebeld gisterenmiddag door de winkel (Mooi) dat de OPI Holland collectie binnen was

Dus ga morgen eind vd dag kijken.De verkoopster gaf aan dat ze ook setjes hebben met 4 mini lakjes bij elkaar. Ik ben beniewd.
Ik heb ze in een rieten mandje, dan bewaar ik ze mooi in het donker en staan ze niet zo in het zicht. Verder heb ik nog een doos met mijn laatste bestelling, kun je nagaan, die zijn nog niet eens uitgepakt!
Ik heb ze bijna allemaal in een doos van de Ikea, zo'n mooie die je zelf in elkaar moet vouwen, haha.

Het past alleen niet allemaal meer, dus een deel zit ook in een andere doos..

Later wil ik zo'n mooie Helmer kast van de Ikea voor al m'n make-upjes en lakjes
Dank je Angel, dan ga ik morgen ook gelijk kijken! Ben heel benieuwd. Was nog niet gebeld door de Sephora maar dan ga ik eind van de dag even naar de Mooi
Ik ben geweest en heb Pedal Faster suzi genomen,wel drie laagjes lakken dan is die het mooiste.

Over de andere denk ik nog even na,wil geen lakjes die al erg op lakjes lijken die ik al in de la heb thuis.

Ik ben blij
Hmmz, de Holland lakjes zijn hier nog niet binnen..

Jammer!
Ik heb maar weer eens schromelijk overdreven...

Vanmiddag naar de Sephora gegaan om toch maar even te kijken, ondanks dat ik niet gebeld was. Ze hadden de lakjes wel, maar verdekt opgesteld, beetje raar, ik had nauwelijks door dat ze er inderdaad waren. Er waren er ook al aardig wat weg, ik heb I have a herring problem gekocht en Thanks a windmillion, en ook nog I don;t give a Rotterdam ondanks dat ik dat niet van plan was...

Maarrr ik wilde ook nog Gouda Gouda two shoes. En die was er niet :(. Dus eind van de dag ook nog naar de Mooi geweest, daar stonden de lakjes wel mooi in hun molen-vormige display en ze hadden ook nog meer, dus toch Gouda gekocht en ook nog maar Did you ear about van Gogh? Die sprak me op de foto's eigenlijk niet aan maar toen ik m zag toch wel.

Dus herinner me er alsjeblieft aan dat ik voorlopig geen nagellak koop? Tot dat de nieuwe China Glaze lakjes verkrijgbaar zijn natuurlijk ;)

Om te compenseren voor mijn mutserigheid heb ik ook nog twee boeken gekocht, maar budgettechnisch een minder goede dag dus.

Maar dit weekend lekker lakken!

Ohja, uiteindelijk werd ik nog wel gebeld door Sephora, eind van de middag..
Hmm, morgen maar weer even kijken of ze hier al zijn..

Wil ze toch wel even in het echt zien voor ik ze ga bestellen
Wionn,psst..................voorlopig geen lakjes meer kopen!!

Ik help je ff herinneren

Arwyn,jammer dat ze bij jou er nog niet zijn.

Ik dacht eigenlijk dat dat landelijk gelijk was en dat het dan gelijktijdig in alle winkels lag?

Mijn dinnetje in verwegnistan gaat ze voor mij meenemen,daar kost een OPI zonder glimmertjes 5.50 pst.
Angel, leuke kleurtjes heb je op het oog! Fijn dat je dinnetje ze kan meenemen.

Ik heb vandaag nog 2 lakjes van Niki Minaj binnengekregen. De groen/gele en de zwarte met zilveren fleks erin.
Haha, bedankt voor de herinnering Angel

Heb nu I have a herring problem op, heel erg mooi!

Volgens mij is het helemaal prachtig als de zon er op schijnt maar daarvoor nog even geduld ben ik bang.

Flowerbombje, ik ben benieuwd hoe die zwarte is, daar heb ik al een paar keer naar staan kijken.. ziet er mooi uit maar ben bang dat het niet echt iets is wat ik veel ga dragen.
Nou ja zeg, ze zijn hier gewoon nog niet binnen!

Toch maar bestellen op basis van swatches dan denk ik.. Heb ik bij de Muppets ook gedaan, haha, toen hadden we hier nog geen winkel met OPI.
Bij de v
Echt raar dat ze er nog steeds niet zijn Arwyn..
Ohja, als ik een &-teken gebruik bij mobiel forummen, dan post hij de rest niet.

Maar wat ik dus wilde zeggen bij de V&D heb je ook miniverpakkingen met 4 lakjes uit de holland-collectie. Wel handig, want heb zoveel lakjes dat ik ze nooit opkrijg. Alleen kun je de samenstelling van het pakje niet zelf kiezen, dus moet nog een keer rustig (zonder vriend ) kijken of er een goede combi bijzit!
Hoi!

Vivadiva85, bedoel je dan de Sephora in de V&D? Dan ga ik in Groningen even kijken of ze daar ook van die minisetjes hebben!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven