Nagellak kletstopic Deel 2!!
donderdag 7 oktober 2010 om 00:01
Wat ging het razend snel! De 3000 post zijn gehaald en we zijn toe aan topic 2.
Veel plezier met verder babbelen over alles wat met nagellak te maken heeft!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, er passen9 lakjes in een small flatrate box. De verzendkosten zijn dan 18 dollar. Andere verzendopties zijn een stuk duurder. O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly, Seche Vite)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Hier vind je het oude topic: Nagellak kletstopic
Veel plezier met verder babbelen over alles wat met nagellak te maken heeft!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, er passen9 lakjes in een small flatrate box. De verzendkosten zijn dan 18 dollar. Andere verzendopties zijn een stuk duurder. O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly, Seche Vite)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Hier vind je het oude topic: Nagellak kletstopic
maandag 13 februari 2012 om 12:58
Hoi dames!
Het lukt mij niet helemaal om foto's erbij te plakken....jammer wil wel graag jullie mening hebben over de kleurtjes en of ze staan..
Die kranten-nagels lijken me wel funny, ga ik wel een keertje doen met mn vriendinnetje met wie ik ook de marble-nail art heb gedaan..hebben jullie dat wel eens gedaan?en wat vinden jullie ervan?
Het lukt mij niet helemaal om foto's erbij te plakken....jammer wil wel graag jullie mening hebben over de kleurtjes en of ze staan..
Die kranten-nagels lijken me wel funny, ga ik wel een keertje doen met mn vriendinnetje met wie ik ook de marble-nail art heb gedaan..hebben jullie dat wel eens gedaan?en wat vinden jullie ervan?
dinsdag 14 februari 2012 om 21:46
Ben het gaan vragen bij de Sephora in de V&D waar ze OPI hebben maar daar was het nog niet en ze konden ook niet zeggen wanneer het binnen zou komen..
Wilde ook nog bij mijn Mooi gaan vragen maar daar was het superdruk met valentijnsmensen dus ik wilde niemand aanspreken en zag ook al dat het er nog niet was.
Het wordt me steeds duidelijker dat ik I have a herring problem absoluut MOET hebben (ook al houd dat waarschijnlijk in dat ik ook een ander probleem heb
)
Wilde ook nog bij mijn Mooi gaan vragen maar daar was het superdruk met valentijnsmensen dus ik wilde niemand aanspreken en zag ook al dat het er nog niet was.
Het wordt me steeds duidelijker dat ik I have a herring problem absoluut MOET hebben (ook al houd dat waarschijnlijk in dat ik ook een ander probleem heb
dinsdag 14 februari 2012 om 21:51
Trouwens:
http://www.letthemhavepol ... omparison-shots.html#more
Misschien nuttige informatie voor als we hier volgende week allemaal aan het sippen zijn omdat we een lakje gemist hebben ofzo
http://www.letthemhavepol ... omparison-shots.html#more
Misschien nuttige informatie voor als we hier volgende week allemaal aan het sippen zijn omdat we een lakje gemist hebben ofzo
dinsdag 14 februari 2012 om 21:59
woensdag 15 februari 2012 om 09:27
donderdag 16 februari 2012 om 23:51
Ik heb maar weer eens schromelijk overdreven...
Vanmiddag naar de Sephora gegaan om toch maar even te kijken, ondanks dat ik niet gebeld was. Ze hadden de lakjes wel, maar verdekt opgesteld, beetje raar, ik had nauwelijks door dat ze er inderdaad waren. Er waren er ook al aardig wat weg, ik heb I have a herring problem gekocht en Thanks a windmillion, en ook nog I don;t give a Rotterdam ondanks dat ik dat niet van plan was...
Maarrr ik wilde ook nog Gouda Gouda two shoes. En die was er niet
. Dus eind van de dag ook nog naar de Mooi geweest, daar stonden de lakjes wel mooi in hun molen-vormige display en ze hadden ook nog meer, dus toch Gouda gekocht en ook nog maar Did you ear about van Gogh? Die sprak me op de foto's eigenlijk niet aan maar toen ik m zag toch wel.
Dus herinner me er alsjeblieft aan dat ik voorlopig geen nagellak koop? Tot dat de nieuwe China Glaze lakjes verkrijgbaar zijn natuurlijk
Om te compenseren voor mijn mutserigheid heb ik ook nog twee boeken gekocht, maar budgettechnisch een minder goede dag dus.
Maar dit weekend lekker lakken!
Ohja, uiteindelijk werd ik nog wel gebeld door Sephora, eind van de middag..
Vanmiddag naar de Sephora gegaan om toch maar even te kijken, ondanks dat ik niet gebeld was. Ze hadden de lakjes wel, maar verdekt opgesteld, beetje raar, ik had nauwelijks door dat ze er inderdaad waren. Er waren er ook al aardig wat weg, ik heb I have a herring problem gekocht en Thanks a windmillion, en ook nog I don;t give a Rotterdam ondanks dat ik dat niet van plan was...
Maarrr ik wilde ook nog Gouda Gouda two shoes. En die was er niet
Dus herinner me er alsjeblieft aan dat ik voorlopig geen nagellak koop? Tot dat de nieuwe China Glaze lakjes verkrijgbaar zijn natuurlijk
Om te compenseren voor mijn mutserigheid heb ik ook nog twee boeken gekocht, maar budgettechnisch een minder goede dag dus.
Maar dit weekend lekker lakken!
Ohja, uiteindelijk werd ik nog wel gebeld door Sephora, eind van de middag..
vrijdag 17 februari 2012 om 21:04
Wionn,psst..................voorlopig geen lakjes meer kopen!!
Ik help je ff herinneren
Arwyn,jammer dat ze bij jou er nog niet zijn.
Ik dacht eigenlijk dat dat landelijk gelijk was en dat het dan gelijktijdig in alle winkels lag?
Mijn dinnetje in verwegnistan gaat ze voor mij meenemen,daar kost een OPI zonder glimmertjes 5.50 pst.
Ik help je ff herinneren
Arwyn,jammer dat ze bij jou er nog niet zijn.
Ik dacht eigenlijk dat dat landelijk gelijk was en dat het dan gelijktijdig in alle winkels lag?
Mijn dinnetje in verwegnistan gaat ze voor mij meenemen,daar kost een OPI zonder glimmertjes 5.50 pst.
zaterdag 18 februari 2012 om 15:13
Haha, bedankt voor de herinnering Angel
Heb nu I have a herring problem op, heel erg mooi!
Volgens mij is het helemaal prachtig als de zon er op schijnt maar daarvoor nog even geduld ben ik bang.
Flowerbombje, ik ben benieuwd hoe die zwarte is, daar heb ik al een paar keer naar staan kijken.. ziet er mooi uit maar ben bang dat het niet echt iets is wat ik veel ga dragen.
Heb nu I have a herring problem op, heel erg mooi!
Volgens mij is het helemaal prachtig als de zon er op schijnt maar daarvoor nog even geduld ben ik bang.
Flowerbombje, ik ben benieuwd hoe die zwarte is, daar heb ik al een paar keer naar staan kijken.. ziet er mooi uit maar ben bang dat het niet echt iets is wat ik veel ga dragen.
zondag 19 februari 2012 om 09:56
Ohja, als ik een &-teken gebruik bij mobiel forummen, dan post hij de rest niet.
Maar wat ik dus wilde zeggen bij de V&D heb je ook miniverpakkingen met 4 lakjes uit de holland-collectie. Wel handig, want heb zoveel lakjes dat ik ze nooit opkrijg. Alleen kun je de samenstelling van het pakje niet zelf kiezen, dus moet nog een keer rustig (zonder vriend ) kijken of er een goede combi bijzit!
Maar wat ik dus wilde zeggen bij de V&D heb je ook miniverpakkingen met 4 lakjes uit de holland-collectie. Wel handig, want heb zoveel lakjes dat ik ze nooit opkrijg. Alleen kun je de samenstelling van het pakje niet zelf kiezen, dus moet nog een keer rustig (zonder vriend ) kijken of er een goede combi bijzit!