Mode & Beauty alle pijlers

Nagellak kletstopic Deel 2!!

07-10-2010 00:01 1966 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat ging het razend snel! De 3000 post zijn gehaald en we zijn toe aan topic 2.

Veel plezier met verder babbelen over alles wat met nagellak te maken heeft!

Een lijstje met webshops

Engeland

Beverly Beaute

(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))

Eyeko

(Geen verzendkosten! Eyeko)

Nederland/Belgie

nagelgroothandel.nl

(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)

JS Internationals

(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)

Boozy Shop

(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)

Alicejohavessentials

(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)

Beauty Queen

(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)

Nail Polish Fashion

(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)

Enchantra

(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)

Verenigde Staten

Trans Design

(groothandel nagelproducten, er passen9 lakjes in een small flatrate box. De verzendkosten zijn dan 18 dollar. Andere verzendopties zijn een stuk duurder. O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly, Seche Vite)

Estland

Viis

Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.

Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.

Hier vind je het oude topic: Nagellak kletstopic
Madelon, ik heb zelf ook nogal een lichte huid, en ik draag gewoon alle kleurtjes die ik leuk vind, dus ook de felle knalkleuren Ik vind het prima kunnen (al vind ik wel dat het soms wel nóg mooier staat bij een gebruinde/getinte huid..).
Ik gebruik graag Essie, Opi, Kohl en Chanel.

Maar ......................

Die nieuwe kleine nagellakjes van L'oreal waar de topcoat in de lak verwerkt is zijn top!

De lak bleef 5 dagen zitten, zonder te bladderen. Ik heb er inmiddels al meerdere van gekocht. Kost 6 euro per stuk. Da's geen geld

Color Riche Le Vernis heten ze.
Voor hoe klein ze zijn, vind ik ze nog best prijzig!

Ik heb ook zo'n L'Oreal lakje liggen en hij is inderdaad erg fijn, de kleur heeft bij mij 10 dagen bijna perfect gezeten! Maar met 1 keer lakken is het flesje al wel voor 1/5 leeg.. Voor die prijs toch wel jammer hoor. Maar ja, nou ga ik ook vooral voor Catrice prijzen, haha.
quote:Arwyn schreef op 09 juli 2012 @ 13:41:

Voor hoe klein ze zijn, vind ik ze nog best prijzig!

Ik heb ook zo'n L'Oreal lakje liggen en hij is inderdaad erg fijn, de kleur heeft bij mij 10 dagen bijna perfect gezeten! Maar met 1 keer lakken is het flesje al wel voor 1/5 leeg.. Voor die prijs toch wel jammer hoor. Maar ja, nou ga ik ook vooral voor Catrice prijzen, haha.

Zo snel leeg? Ik heb ze een paar keer gebruikt, en bij zijn flesjes nog bijna helemaal vol. =)

Catrice? Dat is toch bij de Kruidvat?
Ben helemaal fan van Essie nagellak momenteel.

Telkens als ik in kruidvat of Etos kom moet ik gewoon langs dat rek lopen en zonder iets te komen lukt het me niet, zulke leuke kleuren...Alleen beetje prijzig..
Wolkje75, ik weet precies wat je bedoelt! Ik heb er nu twee, en wil eigenlijk ook nog graag Mojito Madness van de zomercollectie hebben

En ik heb er ook twee van Color Riche van L'oreal, maar die van mij gaan echt niet snel leeg hoor! Je kunt het eigenlijk nog maar amper zien dat ik ze gebruikt heb
Oh die On Safari lijn vind ik ook mooi Doornroosje! Ik heb er nog geen van, maar ik heb ze op mijn radar.

Die stickers wil ik ook een keer proberen, maar de prijs houd me tegen.

Koekie, ik kan gewoon douchen en haren wassen met mijn nagellak op, misschien waren je nagels te vet toen je ging lakken? Ik spoel ze even af, afdrogen, even wachten en dan begin ik met basecoat, 2x lak en dan seche vite als topcoat.
Hebben jullie goede tips hoe je ook mooi netjes lakt? ik doe zo voorzichtig maar toch gebeurt het nog regelmatig dat er wat nagellak op mijn huid komt (nagelriemen), en dat staat zo stom... Ik heb het idee dat daar vast een foefje voor is, maar welke....

Vertel me!

Dank
Ik krijg eigenlijk altijd nagellak op de huid ernaast.. Maar ik maak het altijd schoon met een wattenstaafje, even gedoopt in remover, of met een eyelinerkwastje Direct netjes lakken krijg ik eigenlijk maar zelden voor elkaar ;)
Er zit ook bij mij weleens wat naast, dat haal ik meteen weg met een andere nagel/vingertop. Ik lak bijna altijd 's avonds en als er nog wat op mijn huid zit gaat dat wel met douchen de volgende ochtend weg/loszitten.
Goedemorgen! Topic naar mijn hart!

Ik heb mega veel nagellak (vooral Catrice).. Alleen gebruik ik het veel te weinig!

Gisteren eindelijk de doos weer eens gepakt, en mijn teennagels gelakt met Catrice " Revoltaire" . Een soort gouden lakje, erg mooi. Alleen bij 1 teen niet goed gelakt, moet ook niet lakken in slecht licht!

Vandaag nog even naar de kruidvat toe, ik moet nagelverharder en nagelverzorging hebben.. Mijn nagels splijten elke keer aan de zijkanten, heel vervelend..

Ik moet ook een goede topcoat hebben, ik zit heel de dag te typen en mijn nagellak chipt dus heel erg snel.. :(

Als jullie nog tips hebben, dan hoor ik het graag!
Topcoat: ik zweer bij seche vite. Gebruik je een basecoat? Ik had ik van Eots, nu ook van seche.
Basecoat moet nog standaard in mijn routine opgenomen worden Heb het wel liggen..

Seche Vite heb ik inderdaad goed verhalen over gehoord. Heb er nu een van essence, die wel redelijk is..
Zeker doen Waterlelie! Daardoor hecht de nagellak niet alleen beter, maar voorkom je ook verkleuring van je nagel.
Tip voor de liefhebbers, je kan een OPI setje cadeau krijgen bij een halfjaar abonnement op de (...mag ik dat hier neerzetten of is dat reclame?...) Het staat ook op de OPI NL twitter.
Dat mag je hier wel neerzetten hoor

Ik heb trouwens nog steeds mijn zinnen gezet op Gouda Gouda en een lakje uit de Minnie Mouse collectie. Zitten al tijden in mijn Ebay mandje, maar ik bestel ze steeds toch niet..
Ik heb me kostelijk vermaakt bij de kruidvat.. Wat "oefenlakjes" van essence gekocht, 3 nieuwe van Catrice en 2 van Maybelline Forever Strong..

Nu aan t lakken met laatst genoemde, kleur 605 Hyper Jade... Ik vind em heel mooi, maar lakt heel streperig en dekt nog niet in 2 lagen...

Overigens braaf een basecoat gebruikt!!
Hoi allemaal,

Is alweer een paar jaar geleden dat ik hier (fanatiek ) meeschreef, maar ik zie nog wat oude bekenden en leuk dat dit topic er nog is! Ik kom eindelijk weer toe aan lakken, helemaal blij!

Heb nu In The Spot-light van OPI op. Heeel mooi lichtroze. Lijkt eigenlijk alsof ik niks op heb en alleen heel mooie nagels van mezelf

Is trouwens mijn eerste ervaring met OPI ondanks mijn enorme verzameling en ik ben onder de indruk. Lakt superfijn en blijft dagenlang heel mooi zitten zonder chippen. Tipwear kan ik misschien niet goed beoordelen met deze kleur, maar lijkt er ook amper te zijn. Ik lakte voorheen alleen met fijne lakken, had eigenlijk niet verwacht dat het nóg veel fijner kon! Heb ook die knalroze glitter uit de minnie mouse collectie gekocht. Kon het niet weerstaan haha.

Verder nog geen Essie gekocht in de winkel. Ik wilde altijd wel, maar lees vaak verschillende verhalen over de smeerbaarheid. Vind het dure nagellak als het niet lekker lakt en eigenlijk heb ik veel van die kleuren al van een ander merk.

Goed om de ervaringen met L'Oreal te lezen. De kleuren zien er echt mooi uit. Heb nog niks gekocht, want probeer tegenwoordig niet eindeloos nagellakjes te kopen, vooral gezien ik er al heeeel veel heb en de laatste tijd toch niet kon lakken. Als er nog eens een aanbieding is ga ik wel wat halen nu mijn nagels weer in vrm zijn.

Wat ik trouwens echt verschrikkelijke lakken vind zijn die van die cheap line van maybelline NYC of MYC ofzo?

Oeps, drukte per ongeluk op verzenden en toen was ook nog eens mijn batterij leeg. Beetje abrupt einde
@Indigoblue: ik was ook helemaal om toen ik voor het eerst met OPI mijn nagels had gelakt! Werd echt verrast tijdens het lakken en verbaasd over hoelang het goed bleef zitten! En vind de namen van de kleuren briljant bedacht! Ben een echte OPI fan PS ik wil ook die knalrode glitter van de minnie mouse collection!!!
Indigo

Wat leuk dat je weer even langs komt waaien. Paar jaar geleden liep het topic inderdaad super snel! Zo leuk.

Ik heb net de nieuwe Opi black spotted gekocht. Die is echt briljant gaaf. Zeker met een neon lak eeronder.
Ik heb het mini-setje van de Minnie Mouse collectie gekocht, met de knalroze, rode en donkerroze-met-glitter lakjes, en een sneldrogende topcoat. Ben er erg blij mee

Indigo, Essie ben ik echt heel tevreden over. Ik heb er twee kleurtjes van, een roze (Funny Face) en eentje van hun zomercollectie (All tied up). Beide vind ik heel fijn lakken

En Slugabed, super bedankt voor de tip! Ik heb meteen dat halfjaarabonnement op Red genomen, nu hopen dat ik de lakjes snel ontvang
Oeps, bij mijn vorige post drukte ik per ongeluk op 'verzenden', toen was ook nog mijn batterij leeg. Maar goed, hier weer...

14m12, haha, gelukkig ben ik niet de enige. Hij is HEEL roze en HEEL gliltterig, maarja....zo mooi! Ik wilde eigenlijk ook die heel lichtroze met hartjes erin, maar die was uitverkocht

Ik vond de ballet collectie ook zo mooi, maar die is volgens mij alweer geweest.

Nellaaa! Ben jij TO?

Ooh doornroosje, jij hebt ze gewoon allemaal van de Minnie Mouse collectie! Fijn om te lezen dat Essie je bevalt, als ik weer eens wat nodig heb (alsof dat ooit gaat gebeuren) geld over heb ga ik kijken.

Ik was net bij het Kruidvat, waren sommige Color Riche kleuren voor de helft van de prijs, heb er eentje meegenomen ' Mysteriousicon'

Yup. Mooi kleurtje heb je gehaald!

Ik vind Essie ook wel fijn, maar niet zo fijn als OPI. Heb daarom ook heel weinig Essie. Al zijn er wel wat kleuren die ik op het oog heb. Maar ja, ik heb al zoveel!
@Indigo:ik weet niet of je binnenkort op vakantie gaat met Corendon of iemand kent die met Corendon gaat vliegen, maar aan boord verkopen ze een mini set van die Ballet collectie Voor 15 eurie als ik me niet vergis...weet trouwens niet of dat alleen bij Corendon is!Ik ben zelf niet van de matte kleuren ,en had bij duty free al eentje gekocht:Brisbane Bronze, helemaal blij mee! Oh ja er was toen ik vloog (5 juni) een actie:4 halen,3 betalen ik moest mezelf inhouden!Maar ga binnenkort weer op vakantie....Hahaha..my all time favorite is:Be a dahlia want you <3
Indigo, de ballet dinges is ook nog op ebay te krijgen volgens mij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven