Mode & Beauty alle pijlers

Nagellak kletstopic Deel 2!!

07-10-2010 00:01 1966 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat ging het razend snel! De 3000 post zijn gehaald en we zijn toe aan topic 2.

Veel plezier met verder babbelen over alles wat met nagellak te maken heeft!

Een lijstje met webshops

Engeland

Beverly Beaute

(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))

Eyeko

(Geen verzendkosten! Eyeko)

Nederland/Belgie

nagelgroothandel.nl

(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)

JS Internationals

(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)

Boozy Shop

(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)

Alicejohavessentials

(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)

Beauty Queen

(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)

Nail Polish Fashion

(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)

Enchantra

(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)

Verenigde Staten

Trans Design

(groothandel nagelproducten, er passen9 lakjes in een small flatrate box. De verzendkosten zijn dan 18 dollar. Andere verzendopties zijn een stuk duurder. O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly, Seche Vite)

Estland

Viis

Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.

Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.

Hier vind je het oude topic: Nagellak kletstopic
Ik ben helemaal fan van OPI. mijn nagellak blijft 3 weken prachtig. Nu heb ik fel paars: laagje wit, 2 lagen paars en laagje top coat. Op mijn tenennagels heb ik vorige week Hema gesmeerd. Als ik mijn handen naast mijn tenen houd, is het echt een wereld van verschil..kortom: ik zweer bij OPI
Die Color Riche dekt gewoon in 1 laag

Fijne kwast ook. Eerst vond ik hem vreselijk, maar ik moest hem gewoon anders gaan gebruiken dan ik gewend was. Ben in een paar seconden klaar! Kwastjes zijn echt vooruit gegaan de laatste jaren, bijna elk merk heeft tegenwoordig een fijn kwastje - gelukkig!

Maarre, wat zijn de leuke blogs op het moment met mooie swatches? En zijn er nog goede webshops? Musthaves?
Aah, Nellaaa, ik vroeg me nog wel eens af waar je was gebleven, maar je hebt gewoon een (aantal) nickchange. Hoe is het met je? Toen ik je laatste keer sprak was je bezig met een groot 'project' in het kader van je studie.

Bedankt voor de tips allemaal. Ik ga helaas niet op vakantie met Corendon en ik doe niet aan eBay (heb me er nooit in verdiept eigenlijk, denk altijd dat het ingewikkeld is en ben bang dat ik word opgelicht, of is dat overdreven?)
Ik wissel regelmatig van jasje Indigo Ik ben inmiddels afgestudeerd en aan het werk. Hoe is jouw verhuizing gegaan? Helemaal happy in jullie nieuwe huis?

Ebay is niet eng. Er zijn een aantal goede shops die opi verkopen. Ik heb er al zoveel vandaan en 1x is er iets niet aangekomen. Daar heb ik toen mijn geld van teruggekregen. Zal als ik op de laptop zit wel even de namen zoeken.

De musthave van dit moment is opi black spotted. Te krijgen exclusief bij sephora. Ik lees vaak de blogs van thetracefacefiles, alizarinclaws, scrangie en nog wat random dingen die ik vind door te googlen.
Arghhh die 'I'm All Ears' van Opi (Minnie Mouse) is echt HEEL erg hahaha. Weet niet of er ooit een gelegheid gaat zijn wanneer ik die op ga doen maar een dun laagje over een wat donker kleurtje, geeft een supermooi effect. Heb heb het net even snel over die Color Riche gelakt, heel mooi! Jammer dat je geen foto's direct naar viva kan uploaden.
Wow, super!! Leuke baan? Ben je nog in het noorden? - weg ivm privacy -

Ik was laatst bij Sephora, heel het OPI schap leeg
Dan draag je hem alleen thuis voor de leuk

Ja, hele leuke baan. Zelfs in mijn vakgebied, dus ik ben er erg gelukkig mee. Inderdaad nog in dezelfde stad. Wat fijn dat het mooi wordt! Is er al uitzicht op een einddatum?

Stom dat het schap leeg was.
Nou, ik weet zelfs dan niet of ik hem aan kan - thuis 'voor de leuk' hahaha. Het is echt KNALKNALKNAL, maar wel grappig en ook zeker een mooi lakje.

Wat goed van je baan. Volgens mij hebben wij vergelijkbaar vakgebied, al ben ik anders geschoold. (lekker cryptisch) - weg ivm privacy -

Zo, heb nu alles eraf gehaald.
Hahaha, thuis kan alles vind ik

Volgens mij schurken onze vakgebieden inderdaad aardig tegenelkaar aan. Ow, dat duurt nog eventjes, maar dan hebben jullie ook vast alles naar jullie wens.
Goedemorgen!

Eergisteren mijn nagels gelakt met Heavy Metallilac van Essence en heb er een matte topcoat over gedaan. Schitterende kleur, alleen erg veel tipwear doordat ik de hele dag aan het typen ben.. Jammer, maar een goed excuus om mijn nagels weer te lakken.. Probeer het uit te houden tot zaterdag, maar misschien lak ik ze vanavond al weer opnieuw

In Indigo, wat een schitterende kleur!
Oh wauw, die O.P.I. Black Spotted, nellaaa! Ik ga nu naar de Sephora (als in: ik spring nu op de fiets, 't is wel erg geworden met die nagellakverslaving..) ^^
't is maar goed dat hier geen Sephora zit, anders was ik ook nu er naar toe gegaan! Jeetje, die is gaaf!! Met een neon eronder, wauwwies!

Ik ga straks wat aanbiedingen halen bij de Kruidvat met de klantenkaart.. Zou het lukken om me in te houden? :-D
Ha dames, ik vind het zo lastig om mijn nagels mooi te lakken....ik ben links, mijn rechterhand gaat prima, maar als ik dan met rechts mijn linkerhand moet lakken gaat het mis. Lak op mijn nagelriemen, geen mooie dekking, wie heeft er tips?
Bijna al mijn nagellak is van Catrice (kruidvat)

Leuke kleuren, fijn kwastje en niet duur!

enige nadeel is wel dat het vrij lang duurt voordat de lak echt goed droog is..
Vandaag China Glaze Atlanis op.

oh ik ben sinds kort ook verslaafd aan nagellak, en wil het liefst allerlei kleuren hebben.

Ik heb laatst magneet nagellak gekocht, dat moet ik ook maar even proberen:)

maar ff een vraag: Mijn vriendin zei laatst dat het echt heel slecht voor je nagels is, dat je steeds maar je nagellak eraf haalt met remover en dan weer gaat lakken, omdat het je nagels kan beschadigen is dit echter ook zo?

Ik heb vaak dat ik verschillende kleuren willen proberen
my_little, is erg afhankelijk van je nagels. Ik heb zelf nergens last van als ik regelmatig lak. Lak dan 2-3 keer per week. Mijn nagels blijven er juist mooier door en raken niet beschadigd. Ik verzorg ze wel met een nagelriemolie of -creme. Nagelriemen regelmatig terugduwen enz. Maar ik heb geloof ik niet zo van die kwestbare nagels, scheuren of splijten nooit, zijn vrij sterk.
Haaaai,

Ik kom na een helepoos geleden ook even weer kijken.

Lak sinds kort weer af en toe, heb nog maar een paar lakjes bijgekocht, dus het valt mee.

Hoi Indigo

En lees ik nu goed dat nellaa TO is?
Altijd als ik een nagellakje koopt lijkt het op iets dat ik al heb, maar toch net anders. Ik nijg altijd naar de zelfde kleuren dat ik inmiddels het verschil niet meer zie, ik ben vast niet de enige met dit probleem haha.
My little, voor mijn nagels is het idd heel slecht. Heb ze heel kort geknipt, ze zijn er helemaal broos van geworden en gingen stuk.

Steeds erop met de lak een dag later er weer af is idd niet goed.

Je nagels hebben af en toe rust nodig.

Wel ligt het er ook aan hoe sterk jou nagels zijn, misschien kunnen ze er wel.goed tegen.
Hi allemaal!

Gisteren wat nieuwe kleurtjes van essence en catrice gekocht, zitten weer super mooie bij! Bijvoorbeeld Copper Cobana van Catrice is echt schitterend vind ik.

De oude flesjes van Essence lagen allemaal voor 50cent in de bak, dus heb er 10 van meegenomen

Vandaag op mijn nagels: Essence - Luxury Secret.

Zal straks even een linkje plaatsen via mijn mobiel van de foto!

Edit: foto. Kan alleen vanaf imgur geen plaatje ervan maken, alleen een link!

http://i.imgur.com/Hokmh.png
http://i.imgur.com/Mn104.jpg

Gisteren mijn nagels gelakt met Catrice - George Blueney
Nu bij bol.com; 3 Essie lakjes voor 20eur!!
Oh dat is een leuke aanbieding! Is dat alleen vandaag of langer?
Dames, hebben jullie tips voor een lichtroze nagellak die goed dekkend is? Ik heb nu een paar miskopen gedaan van lakjes die óf te bruin zijn, óf ik zie nog de nagelrand.

Alvast bedankt voor de suggesties!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven