Nagellak kletstopic Deel 2!!
donderdag 7 oktober 2010 om 00:01
Wat ging het razend snel! De 3000 post zijn gehaald en we zijn toe aan topic 2.
Veel plezier met verder babbelen over alles wat met nagellak te maken heeft!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, er passen9 lakjes in een small flatrate box. De verzendkosten zijn dan 18 dollar. Andere verzendopties zijn een stuk duurder. O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly, Seche Vite)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Hier vind je het oude topic: Nagellak kletstopic
Veel plezier met verder babbelen over alles wat met nagellak te maken heeft!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, er passen9 lakjes in een small flatrate box. De verzendkosten zijn dan 18 dollar. Andere verzendopties zijn een stuk duurder. O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly, Seche Vite)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Hier vind je het oude topic: Nagellak kletstopic
woensdag 18 juli 2012 om 18:11
woensdag 18 juli 2012 om 18:21
Die Color Riche dekt gewoon in 1 laag
Fijne kwast ook. Eerst vond ik hem vreselijk, maar ik moest hem gewoon anders gaan gebruiken dan ik gewend was. Ben in een paar seconden klaar! Kwastjes zijn echt vooruit gegaan de laatste jaren, bijna elk merk heeft tegenwoordig een fijn kwastje - gelukkig!
Maarre, wat zijn de leuke blogs op het moment met mooie swatches? En zijn er nog goede webshops? Musthaves?
Fijne kwast ook. Eerst vond ik hem vreselijk, maar ik moest hem gewoon anders gaan gebruiken dan ik gewend was. Ben in een paar seconden klaar! Kwastjes zijn echt vooruit gegaan de laatste jaren, bijna elk merk heeft tegenwoordig een fijn kwastje - gelukkig!
Maarre, wat zijn de leuke blogs op het moment met mooie swatches? En zijn er nog goede webshops? Musthaves?
woensdag 18 juli 2012 om 18:24
Aah, Nellaaa, ik vroeg me nog wel eens af waar je was gebleven, maar je hebt gewoon een (aantal) nickchange. Hoe is het met je? Toen ik je laatste keer sprak was je bezig met een groot 'project' in het kader van je studie.
Bedankt voor de tips allemaal. Ik ga helaas niet op vakantie met Corendon en ik doe niet aan eBay (heb me er nooit in verdiept eigenlijk, denk altijd dat het ingewikkeld is en ben bang dat ik word opgelicht, of is dat overdreven?)
Bedankt voor de tips allemaal. Ik ga helaas niet op vakantie met Corendon en ik doe niet aan eBay (heb me er nooit in verdiept eigenlijk, denk altijd dat het ingewikkeld is en ben bang dat ik word opgelicht, of is dat overdreven?)
woensdag 18 juli 2012 om 18:30
Ik wissel regelmatig van jasje Indigo Ik ben inmiddels afgestudeerd en aan het werk. Hoe is jouw verhuizing gegaan? Helemaal happy in jullie nieuwe huis?
Ebay is niet eng. Er zijn een aantal goede shops die opi verkopen. Ik heb er al zoveel vandaan en 1x is er iets niet aangekomen. Daar heb ik toen mijn geld van teruggekregen. Zal als ik op de laptop zit wel even de namen zoeken.
De musthave van dit moment is opi black spotted. Te krijgen exclusief bij sephora. Ik lees vaak de blogs van thetracefacefiles, alizarinclaws, scrangie en nog wat random dingen die ik vind door te googlen.
Ebay is niet eng. Er zijn een aantal goede shops die opi verkopen. Ik heb er al zoveel vandaan en 1x is er iets niet aangekomen. Daar heb ik toen mijn geld van teruggekregen. Zal als ik op de laptop zit wel even de namen zoeken.
De musthave van dit moment is opi black spotted. Te krijgen exclusief bij sephora. Ik lees vaak de blogs van thetracefacefiles, alizarinclaws, scrangie en nog wat random dingen die ik vind door te googlen.
woensdag 18 juli 2012 om 18:32
Arghhh die 'I'm All Ears' van Opi (Minnie Mouse) is echt HEEL erg hahaha. Weet niet of er ooit een gelegheid gaat zijn wanneer ik die op ga doen maar een dun laagje over een wat donker kleurtje, geeft een supermooi effect. Heb heb het net even snel over die Color Riche gelakt, heel mooi! Jammer dat je geen foto's direct naar viva kan uploaden.
woensdag 18 juli 2012 om 18:42
Nou, ik weet zelfs dan niet of ik hem aan kan - thuis 'voor de leuk' hahaha. Het is echt KNALKNALKNAL, maar wel grappig en ook zeker een mooi lakje.
Wat goed van je baan. Volgens mij hebben wij vergelijkbaar vakgebied, al ben ik anders geschoold. (lekker cryptisch) - weg ivm privacy -
Zo, heb nu alles eraf gehaald.
Wat goed van je baan. Volgens mij hebben wij vergelijkbaar vakgebied, al ben ik anders geschoold. (lekker cryptisch) - weg ivm privacy -
Zo, heb nu alles eraf gehaald.
donderdag 19 juli 2012 om 09:29
Goedemorgen!
Eergisteren mijn nagels gelakt met Heavy Metallilac van Essence en heb er een matte topcoat over gedaan. Schitterende kleur, alleen erg veel tipwear doordat ik de hele dag aan het typen ben.. Jammer, maar een goed excuus om mijn nagels weer te lakken.. Probeer het uit te houden tot zaterdag, maar misschien lak ik ze vanavond al weer opnieuw
In Indigo, wat een schitterende kleur!
Eergisteren mijn nagels gelakt met Heavy Metallilac van Essence en heb er een matte topcoat over gedaan. Schitterende kleur, alleen erg veel tipwear doordat ik de hele dag aan het typen ben.. Jammer, maar een goed excuus om mijn nagels weer te lakken.. Probeer het uit te houden tot zaterdag, maar misschien lak ik ze vanavond al weer opnieuw
In Indigo, wat een schitterende kleur!
vrijdag 20 juli 2012 om 16:28
woensdag 8 augustus 2012 om 15:38
donderdag 9 augustus 2012 om 13:39
oh ik ben sinds kort ook verslaafd aan nagellak, en wil het liefst allerlei kleuren hebben.
Ik heb laatst magneet nagellak gekocht, dat moet ik ook maar even proberen:)
maar ff een vraag: Mijn vriendin zei laatst dat het echt heel slecht voor je nagels is, dat je steeds maar je nagellak eraf haalt met remover en dan weer gaat lakken, omdat het je nagels kan beschadigen is dit echter ook zo?
Ik heb vaak dat ik verschillende kleuren willen proberen
Ik heb laatst magneet nagellak gekocht, dat moet ik ook maar even proberen:)
maar ff een vraag: Mijn vriendin zei laatst dat het echt heel slecht voor je nagels is, dat je steeds maar je nagellak eraf haalt met remover en dan weer gaat lakken, omdat het je nagels kan beschadigen is dit echter ook zo?
Ik heb vaak dat ik verschillende kleuren willen proberen
zondag 12 augustus 2012 om 12:32
my_little, is erg afhankelijk van je nagels. Ik heb zelf nergens last van als ik regelmatig lak. Lak dan 2-3 keer per week. Mijn nagels blijven er juist mooier door en raken niet beschadigd. Ik verzorg ze wel met een nagelriemolie of -creme. Nagelriemen regelmatig terugduwen enz. Maar ik heb geloof ik niet zo van die kwestbare nagels, scheuren of splijten nooit, zijn vrij sterk.
zondag 12 augustus 2012 om 17:55
My little, voor mijn nagels is het idd heel slecht. Heb ze heel kort geknipt, ze zijn er helemaal broos van geworden en gingen stuk.
Steeds erop met de lak een dag later er weer af is idd niet goed.
Je nagels hebben af en toe rust nodig.
Wel ligt het er ook aan hoe sterk jou nagels zijn, misschien kunnen ze er wel.goed tegen.
Steeds erop met de lak een dag later er weer af is idd niet goed.
Je nagels hebben af en toe rust nodig.
Wel ligt het er ook aan hoe sterk jou nagels zijn, misschien kunnen ze er wel.goed tegen.
vrijdag 24 augustus 2012 om 12:21
Hi allemaal!
Gisteren wat nieuwe kleurtjes van essence en catrice gekocht, zitten weer super mooie bij! Bijvoorbeeld Copper Cobana van Catrice is echt schitterend vind ik.
De oude flesjes van Essence lagen allemaal voor 50cent in de bak, dus heb er 10 van meegenomen
Vandaag op mijn nagels: Essence - Luxury Secret.
Zal straks even een linkje plaatsen via mijn mobiel van de foto!
Edit: foto. Kan alleen vanaf imgur geen plaatje ervan maken, alleen een link!
http://i.imgur.com/Hokmh.png
Gisteren wat nieuwe kleurtjes van essence en catrice gekocht, zitten weer super mooie bij! Bijvoorbeeld Copper Cobana van Catrice is echt schitterend vind ik.
De oude flesjes van Essence lagen allemaal voor 50cent in de bak, dus heb er 10 van meegenomen
Vandaag op mijn nagels: Essence - Luxury Secret.
Zal straks even een linkje plaatsen via mijn mobiel van de foto!
Edit: foto. Kan alleen vanaf imgur geen plaatje ervan maken, alleen een link!
http://i.imgur.com/Hokmh.png
zondag 26 augustus 2012 om 14:42