Mode & Beauty alle pijlers

Nagellak kletstopic Deel 2!!

07-10-2010 00:01 1966 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat ging het razend snel! De 3000 post zijn gehaald en we zijn toe aan topic 2.

Veel plezier met verder babbelen over alles wat met nagellak te maken heeft!

Een lijstje met webshops

Engeland

Beverly Beaute

(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))

Eyeko

(Geen verzendkosten! Eyeko)

Nederland/Belgie

nagelgroothandel.nl

(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)

JS Internationals

(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)

Boozy Shop

(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)

Alicejohavessentials

(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)

Beauty Queen

(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)

Nail Polish Fashion

(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)

Enchantra

(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)

Verenigde Staten

Trans Design

(groothandel nagelproducten, er passen9 lakjes in een small flatrate box. De verzendkosten zijn dan 18 dollar. Andere verzendopties zijn een stuk duurder. O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly, Seche Vite)

Estland

Viis

Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.

Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.

Hier vind je het oude topic: Nagellak kletstopic
Nikkie, een goed dekkende lichtroze lak lijkt me lastig te vinden. Meestal moet je toch al snel 3 laagjes aanbrengen voor een goede dekking. Als je het vervelend vindt om de nagelrand te zien dan kan je ook eerst een laag witte nagellak gebruiken en daarover de roze lak doen
Ik lak altijd ook drie laagjes als ik licht roze gebruik,echt de mooiste deking.
Bedankt voor de tips!

Witte nagellak klinkt inderdaad handig.

Ik lak nu 3 lagen, maar vind het toch niet echt fijn zo'n dikke nagel, dus vroeg me af of bepaalde merken bijvoorbeeld wel goed dekken.
Nagellak-experts, ik heb advies nodig!

Ik vind het zo zonde dat mijn gelakte nagels al zo snel gaan chippen. Soms zelfs na 1-2 dagen al. Ik heb het eigenlijk bij al mijn nagellak (en heb niet alleen de goedkope catrice/hema lakjes). Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik geen base- en topcoat gebruik... Zou het dan toch daar aan liggen? Welke topcoat is echt goed en laat mijn lak langer mooi? Bij een niet nader te noemen drogisterij keten hebben ze nu een actie; alle herome 1+1 gratis. Iemand ervaring met de base en topcoat van Herome?

Ik zorg overigens wel altijd dat mijn nagels goed schoon zijn en gebruik regelmatig nagelriemcreme (die van lush) ter verzorging.
quote:Blusher schreef op 10 september 2012 @ 08:46:

Nagellak-experts, ik heb advies nodig!

Ik vind het zo zonde dat mijn gelakte nagels al zo snel gaan chippen. Soms zelfs na 1-2 dagen al. Ik heb het eigenlijk bij al mijn nagellak (en heb niet alleen de goedkope catrice/hema lakjes). Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik geen base- en topcoat gebruik... Zou het dan toch daar aan liggen? Welke topcoat is echt goed en laat mijn lak langer mooi? Bij een niet nader te noemen drogisterij keten hebben ze nu een actie; alle herome 1+1 gratis. Iemand ervaring met de base en topcoat van Herome?

Ik zorg overigens wel altijd dat mijn nagels goed schoon zijn en gebruik regelmatig nagelriemcreme (die van lush) ter verzorging.De basecoat van Herome zorgt ervoor dat je nagels sterker worden en dat je nagellak ook langer mooi blijft. Daarnaast is een goede topcoat (INM, Seche Vite of Poshé) wel een must om je nagellak langer chip-vrij te houden. Ik gebruik zelf van alles van budget-lakken van Catrice tot aan Chanal en ik zweer bij de topcoat van INM.
[img]http://www.belessa.nl/wp-content/upload ... G_9211.jpg[/img]

Vandaag deze nail-art op mijn nagels!
Leuke topic

Ik had laatst nog nagellak gekocht bij de Hema van 2,50 ofzo wat mij opvalt is het lakt niet echt lekker op je nagels nog iemand anders daar problemen mee?
Heb ook met een aantal lakjes dat ze niet lekker lakken, ik heb nagellakverdunner bij Douglas gehaald en gooi dat zo'n beetje overal doorheen, werkt geweldig!
Blusher, basecoat zorgt ervoor dat de nagellak beter hecht en een topcoat zorgt voor een harde beschermende laag. Base- en topcoat zorgen er dus allebei voor dat je nagellak langer mooi blijft.

Welke base- en topcoat goed zijn is een kwestie van uitproberen. In de loop van dit topic (en zijn voorganger) is me wel opgevallen dat de houdbaarheid van lakjes niet alleen afhankelijk is van het merk maar ook van je nagels. Wat bij de een snel bladdert blijft bij de ander prima zitten en omgekeerd.

Ik gebruik zelf base- en topcoat (en meestal ook lak) van OPI. Dit bevalt mij erg goed en de meeste ervaringen hiermee zijn goed alleen je betaald er dan ook wel flink voor (13,95 euro)
Ik weet niet of jullie deze site al kennen, maar hebben ze ook hele leuke lakjes . Beautylounge.com
quote:blauwbloempje schreef op 11 september 2012 @ 11:48:

Heb ook met een aantal lakjes dat ze niet lekker lakken, ik heb nagellakverdunner bij Douglas gehaald en gooi dat zo'n beetje overal doorheen, werkt geweldig!

Mischien moet ik dat maar ook eens proberen.

@Naomii ik ga echt niet 13,95 betalen voor een nagellak veelste duur joh.
quote:elleinspe schreef op 12 augustus 2012 @ 16:35:

Haaaai,

Ik kom na een helepoos geleden ook even weer kijken.

Lak sinds kort weer af en toe, heb nog maar een paar lakjes bijgekocht, dus het valt mee.

Hoi Indigo

En lees ik nu goed dat nellaa TO is?

Elle

Zeer late reactie van mij! Maar, ja dat is 'onze' Bella

Ik heb laatst een nieuwe blog ontdekt. Ze doet het echt moooiiii en heel creatief! Klik!
quote:-prinsesje28 schreef op 12 augustus 2012 @ 17:52:

Altijd als ik een nagellakje koopt lijkt het op iets dat ik al heb, maar toch net anders. Ik nijg altijd naar de zelfde kleuren dat ik inmiddels het verschil niet meer zie, ik ben vast niet de enige met dit probleem haha.Ehm.....nee, inderdaad
quote:Nikkie79 schreef op 09 september 2012 @ 17:27:

Dames, hebben jullie tips voor een lichtroze nagellak die goed dekkend is? Ik heb nu een paar miskopen gedaan van lakjes die óf te bruin zijn, óf ik zie nog de nagelrand.

Alvast bedankt voor de suggesties!Ja! Mijn ultieme tip is OPI 'in the spot-light pink' in 2 laagjes vind ik hem zelf het mooist. Voor de 'puur natuur' look. Oh, maar je ziet wel een beetje nagelrand, dus niet voor jou denk ik, maar OPI heeft van alles en check anders Catrice.

Ik heb gister weer voor het eerst sinds lang mijn nagels gelakt. Number one nemesis van de spiderman collectie van opi. Erg mooi!

Shockingblue, OPI is wel echt erg goed. Elke cent waard. Bovendien kun je het op ebay voor een hele schappelijke prijs krijgen.

Prinsesje, dat heb ik tot mijn grote schaamte ook

Indigo, zal straks het blog eens bekijken. Forum nu mobiel. Ben benieuwd!

Ik zag trouwens dat models own een hele gave nieuwe glittercollectie uit heeft. Monsters ball genaamd volgens mij.
quote:indigoblue schreef op 14 september 2012 @ 09:10:

[...]

Ja! Mijn ultieme tip is OPI 'in the spot-light pink' in 2 laagjes vind ik hem zelf het mooist. Voor de 'puur natuur' look. Oh, maar je ziet wel een beetje nagelrand, dus niet voor jou denk ik, maar OPI heeft van alles en check anders Catrice.Ik ga kijken bij OPI, dank je!
Is er een nagellak die je ook kan op doen, als je werkt.? De avond ervoor nagellak op gedaan.. en dag er na al hele halen en puntjes er af waardoor het al helemaal niet mooi meer is.. en mijn nagels zijn al zo vierkant behalve mijn wijsvinger en duim ..

ik zoek het liefst dingen in de winkel die werken, maar die dingen die jullie opnoemen kun je zeker alleen maar bestellen?

wat zijn de beste opties?
Cookie-dough, hoe bedoel je 'op doen als je werkt'? Werk je met je handen? Gebruik in ieder geval een base- en topcoat. Lak in dunne lagen en laat het goed drogen.

Ik koop zo goed als alles gewoon in de winkel. Wat voor dingen zoek je?
Ik werk in de winkel. Vracht lossen, aanvullen, kassa draaien heb er bij alle drie de dingen even veel last van.. Ik zoek dus nagellak die werkbestendig is :p. Heb base topcoat van Hema keer gebruikt maar vond ik slecht spul. Een andere aanrader??

mooie felle kleuren denk ik, vind het moeilijk beoordelen wat qua nagellak staat..
Nikkie79, de nude lijn van Catrice! 2 laagjes en perfect dekkend. Meerdere kleuren roze en allemaal prachtig (goedkoop en goed!) en dat kwastje ervan lakt heerlijk.
Internagelaktisch
quote:indigoblue schreef op 14 september 2012 @ 09:03:

[...]

Ik heb laatst een nieuwe blog ontdekt. Ze doet het echt moooiiii en heel creatief! Klik!

Het KAN toch gewoon niet, dat iemand echt zo netjes lakt?

Erg mooie blog! Kom maar door met meer van dit moois! Kan ik rustig kijken terwijl mijn nagels aan het drogen zijn
Jahoor, kan wel met wat trucjes. Voornamelijk naderhand de geknoeide lak weghalen met pure aceton en een kwastje helpt erg goed

Wat heb je gelakt of je nagels?

Ik ga zo ook eens kijken wat het gaat worden...
Haha, bij mij wordt het toch nooit zo strak, hoewel ik denk ik best aardig kan lakken (mag ook wel, aangezien ik een kleur vaak na 2 dagen al zat ben er er dus een ander lakje op moet).

Ik heb helaas ook vaak wel een kortere nagel ergens, waardoor de rest ook weer korter moet.

Heb net Catrice Marilyn & Me gelakt

Wel drie laagjes nodig, maar verder zoals op het plaatje!

Catrice Marilyn & Me -> de rode lak
Oh, hij linkt in 1x naar het juiste plaatje. Liep even te klooien, ik kan geen plaatjes meer plakken geloof ik ...
Ik kan ook zo netjes lakken hoor, met beide handen.

Kwestie van oefenen
Internagelaktisch

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven