Navelpiercing hot or not
maandag 16 november 2015 om 20:03
maandag 16 november 2015 om 20:05
quote:lautjje16 schreef op 16 november 2015 @ 20:03:
Moet zeggen dat ik wel een platte buik heb en ben best lang en let op me gewicht dus heb geen aanleg om dik te worden.
Maar hoorde afgelopen 2 dagen al 2 keer dat een man zei waarom
Heb je geen navelpiercing zou je zo goed staan.
Ik wou vroeger altijd al een piercing maar nooit gedaan
Dus nu ga je twijfelen omdat 2 mannen dat gezegd hebben?
En wat waren dat voor mannen? Waarom hebben zij geen Prince Albert piercing, staat ze waarschijnlijk ook super goed.
Moet zeggen dat ik wel een platte buik heb en ben best lang en let op me gewicht dus heb geen aanleg om dik te worden.
Maar hoorde afgelopen 2 dagen al 2 keer dat een man zei waarom
Heb je geen navelpiercing zou je zo goed staan.
Ik wou vroeger altijd al een piercing maar nooit gedaan
Dus nu ga je twijfelen omdat 2 mannen dat gezegd hebben?
En wat waren dat voor mannen? Waarom hebben zij geen Prince Albert piercing, staat ze waarschijnlijk ook super goed.
maandag 16 november 2015 om 20:13
maandag 16 november 2015 om 20:16
quote:-MN-99-MN- schreef op 16 november 2015 @ 20:14:
Ik heb er van mijn 16e tot mijn 18e een gehad en toen vond ik het me niet meer staan en snap nu niet dat ik die ooit had.Zo heb ik ooit een blauwe maandag zo'n knopje in mijn neus gehad. Ik was helemaal wild van zo'n piercing. Vind het nu afschuwelijk. Al zijn er nog wel types die het kunnen hebben.
Ik heb er van mijn 16e tot mijn 18e een gehad en toen vond ik het me niet meer staan en snap nu niet dat ik die ooit had.Zo heb ik ooit een blauwe maandag zo'n knopje in mijn neus gehad. Ik was helemaal wild van zo'n piercing. Vind het nu afschuwelijk. Al zijn er nog wel types die het kunnen hebben.