Navelpiercing hot or not
maandag 16 november 2015 om 20:20
Als je het zelf mooi vindt waarom niet? Ik heb er zelf ook een gehad en wat een aantal hier al zeggen heb ik ook ervaren: Het litteken blijf je zien (Al vind ik het niet storend). Of het ordinair staat of niet dat ligt heel erg aan de persoon denk ik. Die van mij is er inmiddels al jaren uit. Inderdaad omdat ik me er te oud voor voelde. Op jouw leeftijd had ik het persoonlijk niet gedaan...toen was hij er bij mij alweer uit.
maandag 16 november 2015 om 20:27
maandag 16 november 2015 om 20:30
Net als met al dit soort dingen, zoals tattoos en piercings, gaat het iedere keer hetzelfde:
Het begint ermee dat de mensen die je eigenlijk zou willen zijn zo'n ding nemen. Vervolgens begint iedereen er aan. Het eindigt er mee dat vooral de mensen die je nooit zou willen zijn nog zo'n ding nemen.
De navelpiercing zit al heel erg lang in die laatste fase.
Een leuk voorbeeld: Een paar jaar geleden zag je allerlei uberhippe jongens en meisjes opeens met zo'n sleeve tattoo op hun arm lopen. Dat zag er echt goed en stoer uit! Gisteren zag ik dat Dreetje Hazes inmiddels ook zo'n ding heeft en is het dus definitief gedegradeerd tot het volgende Tokkie accessoire!
Het begint ermee dat de mensen die je eigenlijk zou willen zijn zo'n ding nemen. Vervolgens begint iedereen er aan. Het eindigt er mee dat vooral de mensen die je nooit zou willen zijn nog zo'n ding nemen.
De navelpiercing zit al heel erg lang in die laatste fase.
Een leuk voorbeeld: Een paar jaar geleden zag je allerlei uberhippe jongens en meisjes opeens met zo'n sleeve tattoo op hun arm lopen. Dat zag er echt goed en stoer uit! Gisteren zag ik dat Dreetje Hazes inmiddels ook zo'n ding heeft en is het dus definitief gedegradeerd tot het volgende Tokkie accessoire!
maandag 16 november 2015 om 20:33
quote:viennas schreef op 16 november 2015 @ 20:27:
[...]
ik ben 32 en heb al 15 jaar dezelfde navelpiercing...
merk eigenlijk niet eens meer dat ik die heb, zo'n onderdeel van mijn lichaam is get geworden.
Dat kan echt niet meer hoor, de jaren 90 zijn voorbij
*mompelt iets over stiekem toch een beetje jaloers zijn op een platte buik*
[...]
ik ben 32 en heb al 15 jaar dezelfde navelpiercing...
merk eigenlijk niet eens meer dat ik die heb, zo'n onderdeel van mijn lichaam is get geworden.
Dat kan echt niet meer hoor, de jaren 90 zijn voorbij
*mompelt iets over stiekem toch een beetje jaloers zijn op een platte buik*
maandag 16 november 2015 om 20:52
maandag 16 november 2015 om 21:17
Ik vind het eigenlijk best wel leuk, maar heb t nooit gedaan ( man had er destijds 1 gekocht voor me maar leek me zo n gedoe omdat het lang duurt en lang niet mocht zwemmen( ?).
Dochter van bijna 15 zegt dat t nu weer in is onder tieners van 15/ 16.
Zij heeft geen navelpiercing , wel 2 oorgaatjes in beide oren. Ze wilde laatst een 3e maar dat gaat echt niet gebeuren.
Zij heeft geen navelpiercing , wel 2 oorgaatjes in beide oren. Ze wilde laatst een 3e maar dat gaat echt niet gebeuren.
maandag 16 november 2015 om 21:37
quote:Misskatie schreef op 16 november 2015 @ 21:17:
Ik vind het eigenlijk best wel leuk, maar heb t nooit gedaan ( man had er destijds 1 gekocht voor me maar leek me zo n gedoe omdat het lang duurt en lang niet mocht zwemmen( ?).
Zij heeft geen navelpiercing , wel 2 oorgaatjes in beide oren. Ze wilde laatst een 3e maar dat gaat echt niet gebeuren.Klopt, mijn dochter heeft er ook eentje en ze is bepaald niet de enige. Maar als gespierde spijker kom je daar nog wel goed mee weg.
Zij heeft geen navelpiercing , wel 2 oorgaatjes in beide oren. Ze wilde laatst een 3e maar dat gaat echt niet gebeuren.Klopt, mijn dochter heeft er ook eentje en ze is bepaald niet de enige. Maar als gespierde spijker kom je daar nog wel goed mee weg.
zaterdag 21 november 2015 om 20:17
lautjje16,als jij hem mooi vind moet je er gewoon eentje laten zetten en je mening niet af laten hangen van wat anderen ervan vinden.
Het is tenslotte jouw lichaam. Of ik het mooi vind staan dat hangt ervan af wat voor type je bent. Bij een platte buik vind ik het nog het
mooist staan. Zelf zal ik er nooit eentje laten zitten. Ik heb wel een mooie buik maar ben er het type niet voor en vind het ook onhandig
tijdens het sporten etc...
Het is tenslotte jouw lichaam. Of ik het mooi vind staan dat hangt ervan af wat voor type je bent. Bij een platte buik vind ik het nog het
mooist staan. Zelf zal ik er nooit eentje laten zitten. Ik heb wel een mooie buik maar ben er het type niet voor en vind het ook onhandig
tijdens het sporten etc...
zaterdag 21 november 2015 om 23:57
Ik heb ook jaren en jaren een navelpiercing gehad. Was op gegeven moment gewoon onderdeel van mijn lijf. Doordat je hem zag door mijn trouwjurk heen heb ik hem eruit gehaald paar jaar terug (en was er ook al heel lang klae mee). Nu twee kinderen gehad, en mijn navel ziet er echt niet meer uit... Heel raar uitgescheurd... ik zeg: doe het niet...
zondag 22 november 2015 om 00:23
Ik heb hem ook al bijna 20 jaar. Toen ik hem liet zetten, had nog bijna niemand er eentje en ik vond het heel erg mooi. Zou ik hem nu nog een keer laten zetten? Waarschijnlijk niet, want ik weet dat als ik hem eruit haal, dat ik dan een lelijk litteken over ga houden en dat is wel jammer. (Ik heb een prachtige strakke buik en dan valt een litteken nog meer op.) Maar het is nu een onderdeel van me. Net zoals mijn oorgaatjes. Ik zou nooit piercing in mijn gezicht nemen, maar voor de rest is het echt een kwestie van wat je zelf mooi vindt (en dus niet wat anderen zeggen dat ze mooi zouden vinden bij jou.)
dinsdag 1 december 2015 om 01:41
Ik zeg not. Ik heb er zelf een. Ik mocht hem op mijn 13de al laten zetten van moederlief. Het zetten deed pijn!! Maarja ik wilde zooo graag, dat was toen echt een rage. Jarenlang super blij mee geweest. Als tiener met een mega platte buik kwam ik er ook wel mee weg.. Nee grapje, opzich staat het nog steeds wel maar ik ben hem af en toe zat. Ik ben nu 25 en heb al best vaak die piercing eruit willen halen, maarja, er zit een vrij groot gat boven mijn navel en die groeit niet dicht. Dat staat dus niet. Maar mocht ik ooit zwanger raken, zie ik mezelf toch liever niet met zo'n enge lange staaf door mijn navel (zwangerschapspiercing) hahahahahahahaha. Maarja, komt tijd komt raad. Als jij het heel mooi vindt en je wil het nog steeds graag doen, zou ik zeggen: doen.
dinsdag 1 december 2015 om 09:43
Lekker doen wat je zelf wil. Hou er idd wel rekening mee dat als je ooit zwanger wil worden het door kan gaan scheuren. Heb er echt lelijke plekken van gezien bij anderen. Ik heb zelf van mijn 15e tot mijn 26e een navelpiercing gehad. Eruit gehaald voor mijn zwangerschap. Heb er nu de buik niet meer voor ook. Gaatje zie je wel als je het weet, maar is heel klein. Nooit spijt van gehad hoor, hoorde bij de fase in mijn leven, ook dat gaatje hoort nu gewoon bij mij.
dinsdag 1 december 2015 om 13:14
Not. Ik heb er jaren eentje gehad en schrok van het litteken dat het heeft achtergelaten. Nu ik zwanger ben, heb ik een navel met twee grote, witte plekken erboven, de in- en uitgang van de piercing. Het gat is helemaal dichtgegroeid, dat wel, maar mooi wordt het nooit meer. Nu verwacht ik verder niet zoveel van mijn buik meer na de zwangerschap, hoor, maar toch
dinsdag 1 december 2015 om 13:34
quote:badmeester schreef op 01 december 2015 @ 13:07:
Nou dat was wel mijn oprechte mening en niet eens om bij je in het gevlei te komen
Denk/hoop dat iedereen het wel met ons eens is....
En je ziet bij mij in m'n navel idd ook nog wel de gaatjes, zijn nooit helemaal dicht gegroeid. Overigens ben ik slank en gezegend met een strakke buik, maar vind het nu leeftijdtechnisch niet meer zo mooi. Vandaar geen navelpiercing meer. Maar vind het bij mooie slanke tieners/twintigers echt nog steeds wel mooi. Maar ik piercings.
Nou dat was wel mijn oprechte mening en niet eens om bij je in het gevlei te komen
Denk/hoop dat iedereen het wel met ons eens is....
En je ziet bij mij in m'n navel idd ook nog wel de gaatjes, zijn nooit helemaal dicht gegroeid. Overigens ben ik slank en gezegend met een strakke buik, maar vind het nu leeftijdtechnisch niet meer zo mooi. Vandaar geen navelpiercing meer. Maar vind het bij mooie slanke tieners/twintigers echt nog steeds wel mooi. Maar ik piercings.