Navelpiercing hot or not
dinsdag 1 december 2015 om 14:43
Ik heb er voor mijn zestiende verjaardag een gekregen. Heb altijd een mooie platte buik gehad. Nu ben ik 26, bijna 34 weken zwanger en heb hem er bij 16 weken uitgehaald. Vind het met een dikke buik echt tokkie-achtig en na de bevalling vind ik het niet meer passen, ook al zou ik weer een platte buik terugkrijgen
zaterdag 5 december 2015 om 05:01
Hot
Ik heb intussen al 22 jaar mijn navelpiercing. Ik was waarschijnlijk een van de eersten die hem had. Later werd het een rage. Maar ik haal hem er niet uit, het boeit me vrij weinig dat anderen het een not vinden. Ik heb nog steeds een platte buik en ondanks 2 zwangerschappen is het geen lelijk raar gat geworden.
En ik ben sws geen standaard type, dus ik laat hem gewoon zitten. Voel me ook incompleet zonder.
Ik heb intussen al 22 jaar mijn navelpiercing. Ik was waarschijnlijk een van de eersten die hem had. Later werd het een rage. Maar ik haal hem er niet uit, het boeit me vrij weinig dat anderen het een not vinden. Ik heb nog steeds een platte buik en ondanks 2 zwangerschappen is het geen lelijk raar gat geworden.
En ik ben sws geen standaard type, dus ik laat hem gewoon zitten. Voel me ook incompleet zonder.