Oh help, make-up?!
vrijdag 16 september 2022 om 14:31
Ik ben echt een nitwit wat betreft make up. Ik ga al jaren zo de deur uit. Maar wil nu toch wel eens een beetje meer verzorgd door het leven. Maar ik heb dus geen flauw idee waar ik moet beginnen. Ik wil het liefst redelijk naturel blijven. Maar het kleurverschil in mijn gezicht mag wel iets minder. Het enige wat ik ‘ken’ is mascara en oogschaduw. Ik lees op internet over bijvoorbeeld een primer en denk dan aan verf voor op de muur. Dus help! Waar begin ik mee? Wat is een goede basis en wat heb ik echt nodig?
Ik heb nu wel ergens een mascara in huis, maar die is al jaren oud. Geen idee of die nog werkt. Voor de rest heb ik niks
Ohja, ik lees ook over blush, maar ik heb al rode wangen van mezelf. Is dat dan nog nodig?
Ik heb nu wel ergens een mascara in huis, maar die is al jaren oud. Geen idee of die nog werkt. Voor de rest heb ik niks
Ohja, ik lees ook over blush, maar ik heb al rode wangen van mezelf. Is dat dan nog nodig?
vrijdag 16 september 2022 om 22:16
Ja klopt. Het heet It. Is concealer en bbcream, anti-aging met spf50. Wel prijzig, maar kan als het goed is gewoon met mijn gevoelige huid.Hetjuistebesluit schreef: ↑16-09-2022 19:41@huppeldefiets. Wat leuk!
Je hebt dus een concealer en bbcream in één? Welke heb je?(merk,product bedoel ik)
vrijdag 16 september 2022 om 23:33
Als je de it Cosmetics BB cream bedoelt: hier zitten veel potentieel irriterende ingrediënten in. Ik kreeg er zelf echt last van, hoe mooi hij ook is.huppeldefiets schreef: ↑16-09-2022 22:16Ja klopt. Het heet It. Is concealer en bbcream, anti-aging met spf50. Wel prijzig, maar kan als het goed is gewoon met mijn gevoelige huid.
vrijdag 16 september 2022 om 23:50
Ik keek verkeerd, ik bedoel de CC cream.Superhuisvrouw schreef: ↑16-09-2022 23:47Ik heb van It cosmetics de cc cream en heb ook een gevoelige huid,maar hier nergens last van.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in