Mode & Beauty alle pijlers

Onderbeen in het gips en galakleding?

20-12-2012 15:50 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Binnenkort heb ik een gala (geen strikte dresscode, veel cocktailjurkjes en dergelijke). En ik zit met mijn onderbeen in het gips. Mijn hele voet, inclusief tenen, tot aan mijn knie.

Wie heeft er tips? Een panty erover, panty net boven gips afknippen, of dikkere legging? En sowieso een platte schoen aan mijn andere voet. (I.v.m. Veel voetproblemen zal dit ook geen al te charmante schoen zijn, helaas!)

Of juist iets anders en maar geen cocktailjurkje?

Alvast bedankt!

Vorig jaar was ik net uit het gips tijdens hetzelfde gala, dus ook toen geen charmante schoenen :(
Ik zou geen cocktailjurkje aandoen... Misschien niet erg hip, maar een lange zwarte broek met wijde pijpen?
Die heb ik inderdaad liggen, ik was er al over aan het denken. Is inderdaad ook een optie.
ik zou gaan voor een pallazo (zo'n heel wijde pijpen)broek of een maxijurk/rok (past prima in galathema)

Een kort jurkje of rok kan ook, maar daar maak je het wel wat ingewikkelder mee. Ik zou het niet zo snel doen met net geplaatst wit gips, wel met een gipsspalk met gekleurd tape erover. Panty net bij gips afknippen en indien mogelijk er wat onder frommelen zou ik doen dan. Maar verstoppen onder wijde kleding lijkt mij makkelijker.
dit niet fijn?: http://www.otto.nl/articl ... nkname=prod_link&ns_fee=0
http://www.wehkamp.nl/dam ... 00003663810-_-14329943603
Die jumpsuits zijn wel leuk
die jumpsuits hebben toch allemaal smalle pijpen, dat gaat niet passen denk ik
Oeh die jumpsuits zijn leuk! Even kijken wat er misschien over past.

Ik mag 2 dagen erna uit het gips. Het is dus geen vers gips, het is knalrood. (Kerst? :p)
Ik zou gewoon 'n lange broek aantrekken die breed genoeg is om over 't gips te gaan.

Dan mistaat 'n platte schoen ook niet.
Gewoon een lange galajurk, zie je er niks van.
Home is where your wifi connects automatically.
met een zwarte broek (pak achtig) die over het gips past

- schoen valt minder op

Kies voor een lekker glimmende bloes met kerst sfeer

leuk bollerootje oid erop

Staat uiteindelijk charmanter dan een jurkje met een gips voet en oncharmante schoenen eronder
quote:Welpie schreef op 20 december 2012 @ 16:11:

Gewoon een lange galajurk, zie je er niks van.Da's inderdaad ook een hele goede optie! En een mooie gelegenheid om ook eens zo'n jurk te kopen (heb er geen een, namelijk)!
Ervaring met deze situatie.. alleen dan in de zomer, een bruiloft.

Heb idd de panty afgeknipt en een jurkje aan.

Maar zou nu kiezen voor een mooie zwarte broek, wijde pijpen en de bovenkant dan maar heel mooi gala achtig.

Ik heb na gips nog lang op bergschoenen gelopen, en voelde me een halve man, maar zorgde dan dat de bovenkant op en top vrouw was.

Heel veel succes, en natuurlijk veel plezier!
Ik zou gewoon lekker schijt aan iedereen hebben en een kort jurkje aandoen. Mensen, durf eens wat meer.
Ik zou ook voor een lange jurk gaan, natuurlijk zie je aan je lopen wel dat het wat minder gaat en als je zit komt je gipsbeen er natuurlijk onderuit, maar het is dan toch minder opvallend.

en inderdaad, mooie reden om een mooie lange jurk uit te zoeken.
Ik zou gewoon iets simpels aan doen. Een voudig zwart jurkje ofzo en het rode gips optuigen ik kerstsfeef. Zo gek kun je maar één keer doen!
Lijkt me juist ideaal? Wijde jurk tot op je enkels erover en klaar.
Waarom niet gewoon een lange jurk tot op de grond? Maken die schoenen en panty ook niet meer uit.
quote:lifeforever schreef op 20 december 2012 @ 16:56:

Waarom niet gewoon een lange jurk tot op de grond? Maken die schoenen en panty ook niet meer uit.dit idd. ik zou lekker voor een lange jurk gaan.
Of trek de jurk aan die je ook aangetrokken zou hebben als je geen gips zou hebben. Ballerina's eronder en klaat. Maakt toch niets uit dat je gips tezien is?
Of pimp je rode gips met een kerstboom (getekend/van vilt of zo) met balletjes en lampjes... Pak je een keer echt uit!
Home is where your wifi connects automatically.
Leuk kort rod jurkje met glitter en daarna wat glitter strooien over je gips. Jij ziet er lekker uit en je gips is bijpassend.
Of zoiets, maar dat moet je wel staan en mooi vinden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven