Oogschaduw: is duur altijd beter?
zondag 3 september 2023 om 12:00
Ik wil wat nieuwe oogschaduw kopen, maar zie door de bomen het bos niet meer. Er is zoveel keuze qua merken en prijzen variëren van €1,99 tot €80,- voor een doosje.
Is duurdere oogschaduw nou echt beter dan een goedkoop doosje van de Hema? Ik vind het niet erg om er geld aan uit te geven, maar het lijkt me zonde om alleen voor de naam of de hippe verpakking te betalen.
Wat zijn jullie favoriete merken? En welk merk moet je juist niet nemen?
Is duurdere oogschaduw nou echt beter dan een goedkoop doosje van de Hema? Ik vind het niet erg om er geld aan uit te geven, maar het lijkt me zonde om alleen voor de naam of de hippe verpakking te betalen.
Wat zijn jullie favoriete merken? En welk merk moet je juist niet nemen?
zaterdag 9 september 2023 om 14:46
zaterdag 9 september 2023 om 21:35
Is de oogschaduw van Mintenz net zo fantastisch als de foundation en concealer?
@ TO ik heb paletten van goedkoop en duurder, laatst een hele fijne en mooie gekocht bij het kruidvat in de sale van Disney's junglebook, is van Catrice. Hele mooie kleuren en als je goed met setting spray doet dan houdt het lang.
Primer gebruik ik niet maar kan me voorstellen dat het dan nog beter houdt.
Verder ben ik het meest tevreden met mijn Mac palette en een petit pro van Viseart. Die laatste met flinke korting gekocht via Vinted.
hobbeltverder wijzigde dit bericht op 09-09-2023 21:35
Reden: plaatje doet het niety?
Reden: plaatje doet het niety?
0.00% gewijzigd
zaterdag 9 september 2023 om 22:30
Ik vind de kleuren heel mooi (althans wat ik geprobeerd heb) maar ik vind het aanbrengen bewerkelijk.HobbeltVerder schreef: ↑09-09-2023 21:35Is de oogschaduw van Mintenz net zo fantastisch als de foundation en concealer?
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in