Mode & Beauty alle pijlers

Oogschaduw: is duur altijd beter?

03-09-2023 12:00 53 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik wil wat nieuwe oogschaduw kopen, maar zie door de bomen het bos niet meer. Er is zoveel keuze qua merken en prijzen variëren van €1,99 tot €80,- voor een doosje.

Is duurdere oogschaduw nou echt beter dan een goedkoop doosje van de Hema? Ik vind het niet erg om er geld aan uit te geven, maar het lijkt me zonde om alleen voor de naam of de hippe verpakking te betalen.

Wat zijn jullie favoriete merken? En welk merk moet je juist niet nemen?
Make-up factory gebruik ik vaak voor oogschaduw, Bourjois vind ik ook mooie kleuren hebben. Deze gebruik ik ook vaak. En Pupa oogschaduw. Vooral Turquoise,daar hou ik van en dat valt bij mijn ogen altijd mooi op. Ik krijg er veel complimenten over.
I didn't say tak. YOU said tak. Tak ah lah!
Lady_Day schreef:
09-09-2023 09:32
Geen ervaring met dat merk maar wel met minerale makeup en ik vind het erg prettig. Ik heb zelf foundation van bareMinerals en Mintenz en oogschaduw van Mintenz.

Leuk dat je die workshop gaat doen. Alvast heel veel plezier!
Is de oogschaduw van Mintenz net zo fantastisch als de foundation en concealer?

@ TO ik heb paletten van goedkoop en duurder, laatst een hele fijne en mooie gekocht bij het kruidvat in de sale van Disney's junglebook, is van Catrice. Hele mooie kleuren en als je goed met setting spray doet dan houdt het lang.
Primer gebruik ik niet maar kan me voorstellen dat het dan nog beter houdt.

Verder ben ik het meest tevreden met mijn Mac palette en een petit pro van Viseart. Die laatste met flinke korting gekocht via Vinted.
Afbeelding
hobbeltverder wijzigde dit bericht op 09-09-2023 21:35
Reden: plaatje doet het niety?
0.00% gewijzigd
HobbeltVerder schreef:
09-09-2023 21:35
Is de oogschaduw van Mintenz net zo fantastisch als de foundation en concealer?
Ik vind de kleuren heel mooi (althans wat ik geprobeerd heb) maar ik vind het aanbrengen bewerkelijk.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven