Mode & Beauty alle pijlers

pasvorm La Dress

24-04-2010 23:13 59 berichten
Na wederom een enorm teleurstellende shopping trip waarbij ik tig jurkjes aan heb gehad en werkelijk niet een fatsoenlijk paste heb ik besloten om eens een la dress jurk te kopen.,

Nu ben ik echter benieuwd hoe de pasvorm is van met name de jurkjes van crepe de chine.Ik ben " gezegend:" met te grote borsten en een slanke taille. Draag taillemaat 36 of 38 maar heb wanneer ik een jurkje koop zeker een maat 42 voor mijn borstomvang nodig wat tot gevolg heeft dat het ding vanaf onder mijn borsten ( cup F) als een vuilniszak naar beneden hangt. Ziet er dus niet uit. En ik wil ook zo graag een mooi jurkje aan wat de bloedtoevoer vanaf mijn oksels totaan onderaan mijn borsten niet afsnijdt, of me het gevoel geeft dat ik een rollade ben.
Alle reacties Link kopieren
Is Bravissimo niet wat?

Daar kun je bestellingen curvy/really curvy/supercurvy. Ik vind niet alle kleding leuk, soms wat tuttig, maar er zitten aardige dingen tussen en ze zijn niet zo duur. Ik vind overigens LaDress ook niet echt hip en jong. Je kunt bij Bravissimo alles probleemloos weer terugsturen.

Hai allemaal!

Het is zeker mogelijk om bij LaDress te gaan passen, stuur een e-mailtje naar info@ladress.com en dan kan je gewoon een afspraak maken!
Echt waar Milou?? Dat ga ik gelijk doen! Ik zou er echt heel zuur van zijn als ik zo'n mooie jurk zou bestellen en hij past weer niet omdat ik er met mijn omvang weer niet in kan. Off to email!
La Dress is meer voor de dames met hollandse heupen, zeg maar peervormige dames als ik
Ik heb Hollandsche Heupen van boven, telt dat ook? Ik vind de polkadot jurk zo leuk, en de Suzy ( what's in a name)
.
.
Ik hoop het, dan weet ze in ieder geval waar we naar op zoek zijn en wellicht kan ze deze vraag doorspelen zodat wij ook een keer een fatsoenlijke jurk aankunnen.

En ik heb er thuis geen problemen mee om wulps rond te lopen maar mijn werk laat dit dus echt niet toe, plus ik heb er echt een gruwelijke pesthekel aan dat mannen denken dat mijn ogen onder mijn kin hangen. Plus ik heb een keer commentaar gehad ( heel naar, achter mijn rug om) dat mijn jurk ( een nette jurk hoor, van steps,met een recht topje, niet eens uitgesneden) toch echt wel uitnodigde tot een tweede blik. Dat ik twee enorme pluspunten had, en dit kreeg ik even te horen tijdens werkoverleg waar iedereen bij zat. Iedereen vond het reuze komisch maar ik kon wel janken. Vond het een bijzondere schofterige manier van handelen en dat ben ik spuugzat ( het zit echt diep geloof ik)

Ik wil er ook leuk uitzien, en niet als een lolita wanneer ik daar niet voor kies en dat schijnt niet te kunnen gezien de normale confectiematen waar ik gewoon niet in pas. Ik word er woest van in zo'n klotepashok wanneer de rits weer niet dicht past halverwege mijn rug, of wel dichtgaat maar mijn borsten in vieren gesneden worden, of ze zo ver eruit hangen dat Lolo Ferrari er jaloers op zou zijn. Het kan echt niet :(
Ik herken alles! Heb cupmaat 65 (joepie) F/FF (nog meer joepie).

Jurken (en ook veel truitjes trouwens) met van die 'leuke' touwtjes of banden waardoor je borsten mooi uitkomen. Ik lijk vooral zwanger...

Die jurken van King Louie vind ik erg tof!

Heb eens rondgekeken op de website.

Heeft iemand genoeg ervaring om te weten of dit jurkje een breed/lang genoeg 'borststuk' heeft?

quote:dangeensuus schreef op 25 april 2010 @ 13:16:

Plus ik heb een keer commentaar gehad ( heel naar, achter mijn rug om) dat mijn jurk ( een nette jurk hoor, van steps,met een recht topje, niet eens uitgesneden) toch echt wel uitnodigde tot een tweede blik. Dat ik twee enorme pluspunten had, en dit kreeg ik even te horen tijdens werkoverleg waar iedereen bij zat. Iedereen vond het reuze komisch maar ik kon wel janken. Vond het een bijzondere schofterige manier van handelen en dat ben ik spuugzat ( het zit echt diep geloof ik)

(Schandalig!!!!
quote:Krite schreef op 25 april 2010 @ 14:48:

Jurken (en ook veel truitjes trouwens) met van die 'leuke' touwtjes of banden waardoor je borsten mooi uitkomen. Ik lijk vooral zwanger...

Heeft iemand genoeg ervaring om te weten of dit jurkje een breed/lang genoeg 'borststuk' heeft?

[afbeelding]Weet niet of KL voor grote borsten geschikt is. Ik vind de jurkjes niet zo heel groot vallen.
was een uitspraak van de boekhouder, oogt als bouwvakker, spreekt als een bootwerker en doet de boekhouding. De hufter.
quote:Krite schreef op 25 april 2010 @ 14:48:

[afbeelding]

King Louie, daar passen grote borsten in hoor!

Ik heb zelf alleen geen goede ervaringen met van die touwtjes naar je nek toe, ik blijf kijken of alles wel goed zit.

Die brede halterbanden daar kan ik wel weergoed mee overweg.

Maar goed, misschien kun jij wel overweg met zo'n touwtje...
Wat een mooie jurken bij LaDress!

Of ze jong en hip zijn of niet valt IMO met de styling. De polkadot die DGS noemt is trouwens per definitie niet oudewijferig. Mooi!

Ik herken het niet trouwens mijn probleem zit hem in de Afrikaanse big ass and hips ;)

Die boekhouder moeten ze castreren wat een ontzettend seksist, bah.
Ik wil de polkadot ook echt heel erg hebben. Leuk met hardroze of rode schoenen, of heel simpel met zwarte peeptoes ( die ik al heb... geen problemen met schoenen kopen )
Suze, ik heb je een vriendenverzoekje verzonden zodat we even kunnen mailen. Ik heb een mailtje gekregen om een afspraak te maken voor een pas-sessie op kantoor bij Ladress, dus als je serieus mee wilt laat het dan even weten, dan spreken we gezamelijk af
Je bent nu een vriendinnetje en ik wil serieus mee, leuk man, mooie jurk scoren!

Ik mail je morgen!
strak plan! Kun je mijn mail adres wel zien dan? Bij mijn profiel geeft ie weer aan dat ik 0 dagen lid ben. Zo niet, geef dan ff een brul hier dan zet ik mijn mailadres er even neer
Ik heb je nu een bericht gestuurd met tel nr. Heb je dat gekregen?
@lichtelijk: ik ben een pro met veiligheidsspelden!
Suus, heb je mijn bericht gehad?
Ja! Ik ga je strakjes bellen!
Zeg Suus (nr 2 ) doe je mij even in geuren en kleuren (vooral kleuren ) verslag van de sessie? Leuk!
Nou

Ik weet niet of ik nog ga passen. Had alvast ( kon weer eens niet wachten ) een jurk besteld, maar never nooit dat mijn bovenkant er fatsoenlijk in paste. De jurk was in de taille te wijd en van boven te krap ( what else is new) dus hij gaat weer terug.Baal als een stier
Die Karen Millen jurk, nee toch?! Kwou je net feliciteren met het vinden van De Jurk!

(heb er zelf ook iets van 20 geprobeerd voor ik de mijne gevonden had)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven