reactie/ allergie op acrylnagels?
donderdag 15 november 2012 om 18:16
Ik heb sinds 2,5 maand acrylnagels. De eerste keer zag alles er prima uit; mooi gekleurd randje en een mooie clear-acryllaag op mijn nagelbed. En mijn nagelbed zag er ook mooi roze uit. Toen ik het voor de eerste keer liet opvullen, vijlde ze nogal hard waardoor mijn nagelbed rood was op het gedeelte dat was uitgegroeid. Nu ben ik afgelopen maandag weer geweest en nu is mijn nagelbed bij de uitgroei weer wat rood en de oude clear-acryllaag is spierwit waardoor ik nu een witte vlek heb zitten boven de gekleurde tip. (Ik hoop dat ik het een beetje goed heb uitgelegd zodat jullie t begrijpen).
Wie weet wat dit is en of dit de volgende keer is te voorkomen? Het meisje bij wie ik het laat doen, wist mij niet te vertellen waarom het er bij mij zo uitziet. Ik heb het zelf ook nog nooit bij andere mensen gezien.
Wie weet wat dit is en of dit de volgende keer is te voorkomen? Het meisje bij wie ik het laat doen, wist mij niet te vertellen waarom het er bij mij zo uitziet. Ik heb het zelf ook nog nooit bij andere mensen gezien.
donderdag 15 november 2012 om 18:31
donderdag 15 november 2012 om 18:36
Lijkt mij dat je beter op zoek kan gaan naar een goede nagel styliste, want ze heeft véeelste hard gevijld, waardoor ze de natuurlijke nagelbed./nagel wegvijlt, is helemaaal NIET goed voor de nagel. En kan op den duur ( als het vaker gebeurd) lijden tot ergere aandoeningen
Bijv: dat de nagel niet goed groeit, of dat er een onsteking ontstaat van het nagelbed, of nagel..
Bijv: dat de nagel niet goed groeit, of dat er een onsteking ontstaat van het nagelbed, of nagel..
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
donderdag 15 november 2012 om 18:38
Bedankt voor je snelle reactie!
Ze werkt in een salon, maar als ik ga, ga ik bij haar thuis.
Een vriendin van mij gaat ook bij haar, maar die heeft het niet.
Maar nu jij zegt dat die witte vlekken oude acryl is die niet goed is weggevijld, denk ik ineens dat het zomaar kan zijn dat ze nu te voorzichtig wil vijlen om dat rode te voorkomen.
Als het de volgende keer weer zo is, dan ga ik weg bij haar en op zoek naar een ander.
Ze werkt in een salon, maar als ik ga, ga ik bij haar thuis.
Een vriendin van mij gaat ook bij haar, maar die heeft het niet.
Maar nu jij zegt dat die witte vlekken oude acryl is die niet goed is weggevijld, denk ik ineens dat het zomaar kan zijn dat ze nu te voorzichtig wil vijlen om dat rode te voorkomen.
Als het de volgende keer weer zo is, dan ga ik weg bij haar en op zoek naar een ander.
donderdag 15 november 2012 om 21:45
donderdag 15 november 2012 om 22:06
quote:noppies schreef op 15 november 2012 @ 21:45:
Ik denk dat het de oude acryl is idd. Zelf heb ik ze ook een tijdje gezet, alleen bij mezelf, maar dan kreeg ik ook niet altijd de oude laag even goed weg en dan zie je nog het oude als wit onder de doorzichtige nieuwe acryllaag.
Brandt het, als ze vijlt? Doet het pijn?Ben je nou nog bezig met die nagels ? Blaas ze ff droog en kom gedag zeggen. Je Brandende Vrienden missen je
Ik denk dat het de oude acryl is idd. Zelf heb ik ze ook een tijdje gezet, alleen bij mezelf, maar dan kreeg ik ook niet altijd de oude laag even goed weg en dan zie je nog het oude als wit onder de doorzichtige nieuwe acryllaag.
Brandt het, als ze vijlt? Doet het pijn?Ben je nou nog bezig met die nagels ? Blaas ze ff droog en kom gedag zeggen. Je Brandende Vrienden missen je
Polygamie = intensieve vrouwhouderij