Mode & Beauty alle pijlers

Reset color

26-12-2009 14:24 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo.. Ik heb een tijd mijn haar rood gehad, daarna heb ik er chocolade bruin overheen gedaan en zelf mijn haar behoorlijk verpest. ( zwart/bruin met rode strepen hier en daar :$ ) Nu wil ik graag terug naar mijn eigen natuurlijke kleur, donkerblond. Alleen om van zwart/rood naar blond te gaan is nogal een ellende heb ik me laten vertellen. Nu las ik over 'reset color' een product dat alle kunstmatige kleurpigmenten uit je haar verwijderd. Nu weet ik dat het laten uitgroeien van de regenboog op mijn hoofd het beste zou zijn maar dit is echt geen optie en ik wil het perse blond! Heeft iemand ervaring met 'reset color' en de kosten? Kan je dit ook zelf doen want mijn budget is minimaal deze dagen.. Andere ideeen zijn ook meer dan welkom! Alvast bedankt!
Als je je haar al zo verpest hebt, zou ik toch even doorsparen en naar een echte kapper toe gaan, in plaats van weer te 'investeren' in producten die waarschijnlijk toch niet doet wat jij verwacht.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Zucht. Misschien (waarschijnlijk) heb je ook wel gelijk. Maar als ik iets wil dan moet het liever gisteren dan vandaag. Baal er gewoon van, bleh nu net met de feestdagen.
Nou, die zijn al bijna voorbij hoor

Gewoon naar de kapper gaan
Knip het lekker kort.
Ik weet niet waar je vandaan komt, maar ik weet in Haarlem wel een goede kapper die ook niet zo duur is.

Ik heb daar mijn haar laten ontkleuren en in eigenkleur laten verfen voor ¤ 60,- zit in de gasthuisstraat tegenover de slijter.

\Nee werk er niet en heb geen aandelen, maar is gewoon een super goede kapper
Volgens mij is dat het zelfde als ontkleuren. Dat is niet goed voor het haar hoor!

Beter een stukkie eraf en zelf wat highlights erin zetten?
Ik woon in Tilburg Lalaviva, dus helaas. =(

Het is trouwens niet hetzelfde als ontkleuren, het haalt de kunstmatige kleurpigmenten eruit en je houdt zo goed als je natuurlijke haarkleur over en zou dus veel minder schadelijk zijn dan ontkleuren. Klinkt haast too good to be true?

Ik zoek dus nu een (goedkope) kapper hier in de buurt die hiermee werkt.. Ik heb ook heel lang en dik haar en heb dus altijd veel verf nodig, dus ben altijd veel geld kwijt. Heb het eens laten ontkleuren en toen moest het twee keer geverfd worden om de juiste kleur te krijgen (rood) ik was 210 euro kwijt. Auwtsch!

..en echt verder niemand ervaring met dit product?
Ik heb net even gegoogled, las dat ze het bij John Beerens studio in Tilburg doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven