rood voor sollicitaitegesprek
maandag 11 maart 2013 om 18:20
Ik heb morgen een sollicitatiegesprek bij een schoonmaakbedrijf als schoonmaakster, het is in ieder geval iets.
Maar ik hoor van mensen om mij heen dat als je een rood shirtje draagt dat je dan sneller wordt aangenomen of dat je dan wat uitstraalt.
Maar dat lijkt mij gewoon een fabel, want de mensen kijken toch niet wat je aan hebt? Oke, je moet er natuurlijk wel verzorgd eruit zien en nette kleren aan lijkt mij.
Maar dat met rood is dat echt waar? is dat al eens wel bewezen?
Was sowieso van plan om een spijkerbroek aan te doen en een blouse.
Maar ik hoor van mensen om mij heen dat als je een rood shirtje draagt dat je dan sneller wordt aangenomen of dat je dan wat uitstraalt.
Maar dat lijkt mij gewoon een fabel, want de mensen kijken toch niet wat je aan hebt? Oke, je moet er natuurlijk wel verzorgd eruit zien en nette kleren aan lijkt mij.
Maar dat met rood is dat echt waar? is dat al eens wel bewezen?
Was sowieso van plan om een spijkerbroek aan te doen en een blouse.
maandag 11 maart 2013 om 18:27
Kleuren en solliciteren...
Ik heb er altijd rekening mee gehouden. Ligt per functie natuurlijk verschillend, maar het lijkt wel te werken. Draag overigens nóóit alleen maar rood bij zo'n sollicitatie. Dat kan heel agressief overkomen...
Ik heb er altijd rekening mee gehouden. Ligt per functie natuurlijk verschillend, maar het lijkt wel te werken. Draag overigens nóóit alleen maar rood bij zo'n sollicitatie. Dat kan heel agressief overkomen...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
dinsdag 12 maart 2013 om 08:33
Truffelmaffia, dat heb ik ook al vaker gehoord. Bij een date kan je, als vrouw,het beste iets roods aantrekken, dan wordt je aantrekkelijker gevonden.
Maar ik weet dus niet of dat is wat je wilt bij een sollicitatiegesprek. Maar goed, TO, als rood jou prachtig staat en je voelt je er lekker in: doen!
Anders trek je gewoon aan wat mooi is en in je kast hangt.
Maar ik weet dus niet of dat is wat je wilt bij een sollicitatiegesprek. Maar goed, TO, als rood jou prachtig staat en je voelt je er lekker in: doen!
Anders trek je gewoon aan wat mooi is en in je kast hangt.
woensdag 13 maart 2013 om 08:56