Mode & Beauty alle pijlers

sebastian colourshines

10-03-2010 18:59 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
heeft iemand hier ervaring mee en weet iemand waar ik dit online kan kopen??? prik het ook op je hoofdhuid?

ik heb zelf al wel gegoogeld maar kan he nie vinden...
is je T stuk?
http://www.haarshop.nl/NL ... MqwucPlrqACFUGF3godTj6Seg

Als je er gevoelig voor bent prikt alles op je hoofdhuid.. Bij mij tenmiste, maarja, wie mooi wil zijn..
Oh en als je toch aan het bestellen bent; schaf dan de potion 9 aan. Fantastisch voor elk haar.
ja ik heb een rottoetsenbord, de V en de T doen het alleen als ik keihard druk haha

heb jij dit weleens geprobeerd dan noahtb???
Ja, ik ben er niet zo positief over. Over het algemeen ben ik heel tevreden over de producten van Sebastian maar over de kleuringen niet. Vaal, niet intens, en vervaagt snel.

Ik reageer erg gevoelig op haarkleuringen, het brandt, steekt, en doet soms gewoon echt pijn. Daar niet echt last van gehad..

Nu gebruik ik de Loreal Richesse, semi-permanente kleuring, en het prikt maar een klein beetje..
Ik vond het niks (laten doen bij de kapper). De behandeling zelf duurde me te lang, het effect was minimaal en het kostte een godsvermogen.
Het is geen verf dus prikt niet. Ik laat het nu al anderhalf jaar doen bij de kapper. Het effect is niet groot, zoals bij verf. Het maakt de kleur voller. Maar je kan dus niet een hele andere tint krijgen dan je eigen kleur. Je wast het er in zo'n 6 weken ook uit.

Om het te gebruiken moet je je haar goed insmeren, folie om je hoofd en dan onder een warmtebron. Anders werkt het niet.
Ik vind het geweldig spul, je kan het o.a. laten doen bij Salon B.

Dat is een keten met filialen door heel Nederland. Ik krijg er voller en dikker haar van met een mooie kleur. Ik heb erg dun haar, dus misschien merk ik er dan meer van dan iemand met normaal of dik haar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven